Μία φιλική συμβουλή σε όλους εσάς που δεν τοποθετείτε κιτ αναρτήσεων αλλά "παντρεύετε" ελατήρια άλλης εταιρείας απο αυτή των αμορτισέρ και παίζετε με το ύψος στις αναρτήσεις σας .
Ελέγχετε τι γίνεται στη συμπίεση της ανάρτησης με τα αμορτισέρ σας , εάν τερματίσουν στη συμπίεση ΜΙΑ φορά , έχουν τερματίσει για ΠΑΝΤΑ .
Βαγγέλης Τσούκας
Ερώτηση πρώτη:
Είναι κιτ τα mad ελατήρια με τα Monroe αμορτισέρ? Αν όχι με ποιά είναι?
Ερώτηση δεύτερη:
Πώς να ξέρω αν τα ελατήρια τερματίζουν εγώ ο φτωχός από μηχανολογικά? Να βάλω μια κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση? Τί εννοείς ακριβώς, δεν είναι λογικό αν τερματίσουν τα ελατήρια να τερματήσει και το αμορτισέρ στην μέγιστη συμπίεση?
ή συμβαίνει αυτό όταν έχει μεγαλύτερο μήκος από αυτό που πρέπει να έχει σύμφωνα με τα ελατήρια?
Η πρώτη σου ερώτηση είναι ήδη απαντημένη
"σε όλους εσάς που δεν τοποθετείτε κιτ αναρτήσεων αλλά "παντρεύετε" ελατήρια άλλης εταιρείας απο αυτή των αμορτισέρ " .
Στην δεύτερη ερώτησή σου " Πώς να ξέρεις ?? " η απάντηση είναι "Πήγαινε σε κάποιον που να ξέρει " .
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .
Για να τερματίσει το αμορτισέρ στη μέγιστή συμπίεση σημαίνει οτι ή έχεις βάλει πολύ μαλακά αμορτισέρ που τελικά οι σπείρες τους λειτουργούν και σαν Bump stop αλλά τελειώνουν μετά το τελείωμα των αμορτισέρ ή τα bump stop του αυτοκινήτου σου δεν λειτουργούν πριν τελειώσουν τα αμορτισέρ όπως θα έπρεπε .
Για να μην παρεξηγηθούμε , οι συμβουλές είναι καθαρά φιλικές για να μην πληρώνετε δύο φορές τα ίδια πράγματα , εσείς που έχετε κάποιες γνώσεις ή σας αρέσει να κάνετε πράγματα μόνοι σας στο αυτοκίνητό σας . Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να φανεί οτι " ψάχνω " νέους πελάτες μέσα απο το Forum .
Βαγγέλης Τσούκας