Μετά απο ένα χρόνο συνβίωσης με την Mad&Monroe(+2,5εκ) αποφασίστηκε η αναβάθμιση της, έστω και μικρή.
Ο λόγος ήταν ότι με τα mud ελαστικά, λόγω σκληρότερων πλαινών , σκλήρυνε το σύνολο.
Αποφασίστηκε, για την μείωση του κόστους , η χρήση μακρύτερων αμορτισέρ μόνο, με τα πολύ καλά mad, και δη η τοποθέτηση, των γνωστων και εξαίρετων ΟΜΕ(028-029).
Η αύξηση του ύψους, απο τη ελευθέρωση του ελατηρίου μετρήθηκε στο 1 εκ , τα ΟΜΕ σαν πολύ πιο μαλακά απο τα Monroe έκαναν αυτό που ζητούσα, συν του ότι πετύχαμε μεγαλύτερη άρθρωση κατά 4 εκ σε σχέση με πρίν μιας και τα Monroe είναι στην μαμίσια διάσταση(αρα και το κρέμασμα ήταν ίδιο με το εργοστασιακό).
Εντός δρόμου το σύνολο είναι πιο ασαφές σε σχέση με το mad&monroe καλύτερο όμως απο το αμειγές ΟΜΕ.
Εκτός δρόμου η βελτίωση είναι παραπάνω απο καλή μιας και το κατά 4 εκ μεγαλύτερο κρέμασμα, βοηθάει το αυτοκίνητο να πατάει καλύτερα, οι αποσβέσεις είναι πιο καλές(ιδίως σε διαγώνια περάσματα).
Οι χρήστες Mad&Monroe που θα αποφασίσουν να κάνουν την αλλαγή, θα ενθουσιαστούν.
Φωτογραφίες(όχι απο την τοποθέτηση) απο Δεύτερα, ευχαριστώ τον Γιώργο Κ. (λέγε με Cliff) για την
φαεινή ιδέα που είχε να επινοήση το εν λόγω κιτ.
Και εις άλλα με υγεία.........