Όταν και ο τερματισμός είναι μία νίκη
Κάποια 300+ χιλιόμετρα ειδικών, κάποια 500 χιλιόμετρα σε σύνολο, κάποιες 17 ώρες στο βουνό και λάσπη, πολύ λάσπη, με τη βοήθεια ενός πρωινού που μόνο Πρωτομαγιά δε θύμιζε. Αγώνας σκληρός, για άντρες θα λέγαμε, για θεριά θα συμπληρώναμε. Και εδώ είχαμε δύο κοπέλες και ένα αυτοκίνητο normal σε όλα, πλην από τον εξοπλισμό ασφαλείας, στον οποίο δεν έγιναν… συμβιβασμοί. Και μεγάλη δόση ατυχίας… Το ότι το πορτοκαλί, πλέον, Nissan Navara D40 της Μπάσδελης ΕΠΕ από την Κόρινθο, είδε τον τερματισμό, ήταν ένα πραγματικό θαύμα. Τα δεμένα χέρια της οδηγού, τα χτυπημένα και καμένα των μηχανικών, το βλέμμα της συνοδηγού, τα έλεγαν όλα…
Τι πιο δύσκολο για την Εύα και την Σούκι από τον να έχουν να αντιμετωπίσουν ένα πραγματικά δύσκολο, λασπωμένο, terrain με ένα αυτοκίνητο χωρίς τετρακίνηση; Δεν άντεξαν οι τσιμούχες των ημιαξονίων την πολύμηνη ακινησία και ξεράθηκαν. Η βαλβολίνη πέρασε στα άκρα, λέρωσε τους αισθητήρες τους ABS, ο εγκέφαλος έδειξε λάθος και… πάει η τετρακίνηση. Και αυτό στη μεγαλύτερη και δυσκολότερη ειδική του αγώνα. Αποτέλεσμα; Τρεις ώρες καθυστέρηση! Από εκεί και πέρα; Μία κομμένη βάση του σασμάν δυσκολεύει τις αλλαγές και ο 12ος χρόνος στη δεύτερη ειδική μοιάζει θαύμα. Τη δεύτερη μέρα μία 8η επίδοση στη πρώτη μέτρηση δείχνει το δυναμικό, αλλά με το κιβώτιο στηριγμένο σε ιμάντες ο ρυθμός αναγκαστικά πέφτει στη συνέχεια. Το βλέμμα όλων αγναντεύει τον τερματισμό. Ένα τερματισμό πραγματικό άθλο τόσο για το πλήρωμα, όσο και για το αυτοκίνητο, να μην μιλήσουμε για την ομάδα ολόκληρη που ακόμη ψάχνει βασικά και λεπτομέρειες.
Ευχαριστώ; Ουκ ολίγα. Πρώτα από όλα στην Cooper για τα ελαστικά, που παρόλο το 80 off – 20 on του χαρακτήρα τα κατάφεραν τόσο με τη λάσπη όσο και την άμμο. Σε δεύτερο πλάνο στον Μανώλη Εγγλεζόπουλο που τα έδινε όλα στα service. Σε παράλληλο στον Ανδρέα Μπάσδελη που προσέφερε εαυτό και αγωνιστική εμπειρία στη λύση των όποιων προβλημάτων – και ήταν πολλά. Και βέβαια σε όλους τους αγωνιζόμενους που επέδειξαν μοναδικό ήθος, βοηθώντας ο ένας τον άλλο, όπου και όταν χρειάστηκε.
Το κυνήγι της διάκρισης δεν τελειώνει όμως εδώ. Ο πρώτος στόχος, ένας τερματισμός, επετεύχθη και μάλιστα αρκετά γρήγορα, παρόλα τα προβλήματα. Επόμενη συνάντηση το Enduro 4Χ4 στο Ναύπλιο, στην τρίτη πληρώματος, αυτοκινήτου και της μοναδικής γυναικείας ομάδας σε αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα μας.
Women Racing Τετρακίνηση