Αποστολέας Θέμα: start and stop στο jimny μας?!  (Αναγνώστηκε 5612 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 17:05 »
Η λύση στο πρόβλημα του PEACERMAN.

Αντιγράφω απο το autotriti.gr

Start-Stop από τη Bosch
   ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ: 10/11/2009
   
   
   
   BOSCH, ROBERT BOSCH AE
   Κατηγορία: Διάφορα Αξεσουάρ
   Τα συστήματα start-stop απενεργοποιούν τον κινητήρα, όταν το όχημα σταματά σε έναν κόκκινο σηματοδότη ή σε μποτιλιάρισμα και τον ενεργοποιούν αυτόματα και πάλι μετά την απελευθέρωση του συμπλέκτη και την επιλογή ταχύτητας. Για αυτό το σύστημα η Bosch προσφέρει μια ειδική μίζα με ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και ένα αθόρυβο, ενισχυμένο μηχανικό σύστημα εμπλοκής, τα οποία εγγυώνται ασφαλείς, γρήγορες και ήσυχες εκκινήσεις του κινητήρα. Το σύστημα περιλαμβάνει, επίσης, λογισμικό ελέγχου που γενικά ενσωματώνεται στον εγκέφαλο του κινητήρα, καθώς και έναν αισθητήρα μπαταρίας, ο οποίος μεταξύ άλλων καταγράφει την τρέχουσα φόρτιση της μπαταρίας και προωθεί αυτή την πληροφορία στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας σταματά μόνο αν η μπαταρία έχει συσσωρεύσει επαρκή ενέργεια για γρήγορη επανεκκίνηση του κινητήρα. Το σύστημα ολοκληρώνεται με έναν αισθητήρα στροφαλοφόρου άξονα, με αισθητήρες πεντάλ και με μπαταρία ανθεκτική σε βαθιά εκφόρτιση.
Για μια όσο το δυνατόν πιο αδιάλειπτη λειτουργία start-stop, η Bosch προσφέρει επίσης μια νέα σειρά γεννητριών. Στα μοντέλα της σειράς “Efficiency Line” (EL), οι μηχανικοί της Bosch έχουν βελτιώσει το σχεδιασμό του ηλεκτρικού συστήματος και χρησιμοποιούν νέες διόδους. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται οικονομία έως 77%. Επιπλέον αυτές οι γεννήτριες εξασφαλίζουν τη σωστή φόρτιση της μπαταρίας, ακόμα και αν ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί ή με χαμηλές στροφές. Και μια σωστά φορτισμένη μπαταρία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία start-stop. Ο συνδυασμός μιας γεννήτριας EL της Bosch και του συστήματος start-stop μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου (και κατά συνέπεια των εκπομπών Co2) στην κίνηση στην πόλη έως και 10%.

Μπαίνει αραγε στο Jimny ?
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 20:21 »
@peacerman
Οι προθέσεις σου είναι αξιέπαινες· αλλά αντί να προσπαθούμε να κάνουμε το Τζίμνι να ρυπαίνει λιγότερο, που το λιγότερο  είναι και πάλι πολύ για τα κυβικά του, είναι πολύ πιο εύκολο απλά να το χρησιμοποιούμε λιγότερο…
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 20:32 »
Φίλε agian όπως θα διάβασες λέει πως γενικά δύναται να προσαρμοστεί σε εγκεφάλους (αλλά σίγουρα όχι σε όλους) και επίσης αυτό το start stop δεν πωλείται τόσο ως aftermarket όσο ως πρώτης τοποθέτησης σε αμάξια με συμβατή προεγκατάσταση.

Θεωρητικά πάντως μπαίνει ΑΛλΑ
1) Θες τους αισθητήρες φρένου και συμπλέκτη
2) Θες να συνεργαστεί ο εγκέφαλος του jimny με το star-stop (κάτι που θεωρώ αρκετά απίθανο)
3) πιθανώς να υπάρχει κ κάποιο χωροταξικό θέμα με τη μίζα (αν κ δεν θυμάμαι τι γίνεται γύρω της)

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 20:37 »
@peacerman
Οι προθέσεις σου είναι αξιέπαινες· αλλά αντί να προσπαθούμε να κάνουμε το Τζίμνι να ρυπαίνει λιγότερο, που το λιγότερο  είναι και πάλι πολύ για τα κυβικά του, είναι πολύ πιο εύκολο απλά να το χρησιμοποιούμε λιγότερο…

Aυτο γινετε ετσι και αλλιος...Απλα θα ηταν ακομα καλητερα οταν χρησιμοποιειτε το αμαξι να μολυνει και λιγοτερο..

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 12, 2009, 08:47 »
Η πιο απλή λύση είναι να μην ανεβάζουμε πάνω από 2500 στροφές.... ποιος το κάνει όμως?

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 12, 2009, 09:03 »
Η πιο απλή λύση είναι να μην ανεβάζουμε πάνω από 2500 στροφές.... ποιος το κάνει όμως?

Μέσα στην πόλη είναι πανεύκολο, αλλά εκτος δεν παίζει με τίποτε, μόνο αν έχεις κανα LC ή LR......
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 12, 2009, 11:11 »
Η πιο απλή λύση είναι να μην ανεβάζουμε πάνω από 2500 στροφές.... ποιος το κάνει όμως?

Μέσα στην πόλη είναι πανεύκολο, αλλά εκτος δεν παίζει με τίποτε, μόνο αν έχεις κανα LC ή LR......
+1

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: start and stop στο jimny μας?!
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 12, 2009, 19:10 »
Κι εγώ στην πόλη σπάνια ξεπερνάω τις 2.500 στροφές. Εκτός δεν γίνεται με τίποτα…
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!