Αν γίνει σωστά η τοποθέτηση δεν είναι καθόλου τραγικά τα πράγματα ούτε στο βρεγμένο ούτε στο χιόνι/πάγο, το είχα δοκιμάσει παντού και δε με φόβισε ποτέ. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι στις στροφές (όσο πιο κλειστή τόσο χειρότερα) δεν ξεμπλοκάριζε πάντα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να σκορτσάρει ή να σέρνει τροχό (λόγω μπλοκαρίσματος) και να καταντάει εκνευριστικό, στο χώμα επίσης δεν ξεμπλοκάρει εύκολα αλλά δε σε ενδιαφέρει γιατί ο συντελεστής τριβής είναι χαμηλός και δεν ενοχλεί τόσο.
Όπως όμως έχω πει και στα προηγούμενα post, δεν είναι καθόλου εύκολο στην τοποθέτηση, οι ροδέλες που έχει μέσα δεν έχουν το σωστό πάχος, θέλουν στις περισσότερες των περιπτώσεων πλάνισμα (το οποίο θα πρέπει να το ξανανοίξεις για να το κάνεις), πιθανόν ξανά και ξανά μέχρι να δουλέψει σωστά, αλλά ακόμα και τότε πάλι δε θα είναι απόλυτα σωστό στις στροφές και θα σου έχει κοστίσει τελικά όσο και ένα locker από τον Μιχάλη (amorgiano) με τα βάλε-βγάλε, ειδικά αν σου σπάσουν και οι πύροι (το οποίο είναι πολύ πιθανό), για μένα αυτά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ...