Στα ανωτερο συμφωνω και εγω απολυτος...το θεμα ειναι με ποιο δικαιωμα μου προεξοφλει η αντιπροσωπεια οτι το οχημα λειτουργει υπο τις ανωτερο ειδικες συνθηκες;
Συμφωνω απολυτα οτι οταν συντρεχουν τα παραπανω πρεπει η προβλεπομενη συντηρηση να ειναι κατα το ημιση πιο συχνη.....Εδω ομως εχουμε το εξης παραδοξο
αντι η αντιπροσωπεια να μας λεει σερβις ανα 15.000(οπως αναγραφεται ρητα στα manual που διανεμονται σε ξενες χωρες) και αν συνβαινουν τα A,B,C κτλ ανα 7.500 μας προεξοφλει το 7.500 λες και ζουμε στο κεντρο του μανχαταν ή στα κρυα της Σιβηριας και τα αλλατια...
Και εγω, επειδη το εχω το αυτοκινητο του κουτιου, και στην αντιπροσωπεια εκτελω την συντηρηση του και τα καλυτερα αναλωσιμα τοποθετω....το θεμα ειναι η κοροιδια που μας πουλαν... σε αντιστοιχη ερωτηση που εχω κανει στην αντιπροσωπεια της mazda για το πρωτο μου αμαξι(εκει δεν υπαρχει βιβλιαρακι service, αλλα ολα καταγραφονται Online στο DSR οπου φαινεται ακτινογραφια το αυτοκινητο, και προβλεπεται apo to DSR service καθε 20.000km ενω η αντιπροσωπεια σου λεει φερε το καθε 10.000κμ) μου απαντησαν το εξης αστειο......οτι 20.000κμ που λεει to manual ειναι με τα δεδομενα της Japan και επειδη το βιβλιο ειναι ακριβης μεταφραση, δεν εχουν λαβει υπ 'οψην τους την σκονη της Αθηνας......
Ελεος δηλαδη......