Σε συνέχεια των "επίπονων"
, δοκιμών με το νέο λάστιχο και μετά απο 2000χλμ,
Τα θετικά:
η κατανάλωση παραμένει ίδια με πριν (εντελώς μαμά αυτοκίνητο 8-9λτ/100χλμ),
το λάστιχο είναι αθόρυβο ,η απόσταση φρεναρίσματος έχει μειωθεί πάρα πολύ (μπορεί και 50%) σε σχέση με τα dueler H/T 684 που φόραγε πριν, και το
ABS έχει σταματήσει πλέον να κάνει υπερωρίες...
Τα αρνητικά :
Το αυτοκίνητο έχει μουλαρώσει ελαφρώς ,δηλαδή για να βγάλει τελική 160+ κοντερίσια, θέλει πιο πολύ ώρα , επίσης μετα τα 140 δεν δείχνει προθυμο όπως παλιά.
Μάλλον λόγω του σχεδιασμού του πέλματος ,έχει μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση.
Δοκιμη σε χιόνι δεν έχει γίνει ακόμα...