Αποστολέας Θέμα: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)  (Αναγνώστηκε 2686 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« στις: Μάρτιος 28, 2009, 11:42 »
H πρώτη εμφάνιση του Women Racing Tετρακίνηση

Τα μάτια τους θα τρίβουν οι θεατές του 22ου Enduro 4X4 που διοργανώνει η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 στην περιοχή της Λιβαδειάς. Ανάμεσα στους αγωνιζόμενους θα βρίσκεται ένα αμιγώς γυναικείο πλήρωμα που θα αγωνίζεται με ένα άκρως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και ελπίζει να παίξει στα ίσια με τους υπόλοιπους διεκδικητές στον πρώτο αγώνα του νεότευκτου Πρωταθλήματος 4Χ4.

Το αυτοκίνητο είναι ένα Nissan Navara 240 ίππων της Μπάσδελης ΕΠΕ, της αντιπροσωπείας της φίρμας στην Κόρινθο. Πλήρωμα είναι η Εύα Κώτση, οδηγός, πρόεδρος του motor women club, με εμπειρία σε αγώνες GTCC, kart και rally sprint και η Σούλα Καραμηνά, συνοδηγός, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες 4Χ4. Στην ομάδα συμμετέχουν ο Στέφανος Αττάρτ, πολυνίκης του διεθνούς ελληνοϊταλικού αγώνα 4Χ4, ο Ανδρέας Μπάσδελης, πρωταθλητής οδηγός αγώνων rally και αντιπρόσωπος της Nissan στην Κόρινθο, ο Γιάννης Αθανασίου, δημοσιογράφος, οδηγός αγώνων 4Χ4 με σημαντικές επιτυχίες και χρόνια συνοδηγός σε αγώνες rally και η Κωνσταντίνα Αθανασίου, ψυχή του σημαντικότερου αγώνα 4Χ4 στην Ελλάδα, του 24 ώρες 4Χ4. Υποστηρικτές της όλης προσπάθειας είναι το περιοδικό Τετρακίνηση Mag, το Attart Off Road Park και τα ελαστικά Εγγλεζόπουλος.

Στους επόμενους αγώνες θα υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Pajero V20 3.5 Rally, με πλήρωμα τη Μαρία Χρήστου, νεαρή οδηγό με εμπειρία σε αγώνες rally και τη Μαρία Αθανασοπούλου, συνοδηγό, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες του είδους, το οποίο δεν μπόρεσε να ετοιμαστεί για τον αγώνα αυτό. Πρόθεση της ομάδας είναι να ακολουθήσει όλο το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009.

Μείνετε συντονισμένοι
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 30, 2009, 18:40 »
Μια ξεχωριστή εμπειρία για το Women Racing Τετρακίνηση



Ένα πλήρωμα που γνωρίστηκε μόλις μια ώρα πριν την εκκίνηση. Ένα αυτοκίνητο που δεν είχε δοκιμαστεί ποτέ σε τέτοιες συνθήκες αγώνα. Μία ομάδα που έγινε ομάδα την Παρασκευή το βράδυ στις 23:00, τριάντα τέσσερις μόλις ώρες πριν την εκκίνηση. Αντίβαρο σε όλα αυτά; Το φοβερό κέφι που διέκρινε τους πάντες. Ρυθμίστηκαν καθίσματα, ζώνες, μπήκαν πυροσβεστήρας και GPS μόλις μία ώρα πριν την εκκίνηση, ενώ το προηγούμενο διάστημα το αυτοκίνητο «ποδέθηκε» και πέρασε τεχνικό έλεγχο. Τα μέλη του πληρώματος και της ομάδας είχαν να ξεκινήσουν από τις άκρες της Στερεάς, αφού κανείς δε γνώριζε κάτι πριν το σημείο μηδέν, την Παρασκευή το βράδυ που δόθηκε το τελικό ΟΚ για το αυτοκίνητο από την Nissan!

Στόχος; Η απόκτηση εμπειρίας για το πλήρωμα και την ομάδα, η αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων και ο τερματισμός. Από τα τρία κερδίσαμε στα δύο, χάνοντας τον τερματισμό για 2-3 χιλιόμετρα, εξαιτίας ενός σπασμένου κολάρου του συστήματος ψύξης. Κερδίσαμε όμως τα θετικά σχόλια όλων για την επίδοση των κοριτσιών, που κατάφεραν να είναι μέσα στη δεκάδα πριν εγκαταλείψουν και να αποφύγουν τα όποια προβλήματα και χασίματα σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο αγώνα, στον οποίο τερμάτισαν μόλις οχτώ από τα είκοσι τέσσερα αυτοκίνητα που ξεκίνησαν.

Για την ιστορία νικητές του αγώνα ήταν οι Δημητρiάδης/Κάλφας με Suzuki Jimny, πολυεπαθλούχοι τη χρονιά που πέρασε. Επόμενη συνάντηση όλων, για το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009, στο Πευκί της Εύβοιας στις 1-3 Μάη. Να είστε εκεί να απολαύσετε τις προσπάθειες των δύο πληρωμάτων της Women Racing Τετρακίνηση.

Φωτογραφίες από την προσπάθεια της ομάδας στο 22 Enduro της Λέσχης Εκάλη 4Χ4 μπορείτε να βρείτε εδώ.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 30, 2009, 17:04 »
Εξόρμηση στο Πευκί!!!

Στο δεύτερο και μεγαλύτερο μέχρι στιγμής αγώνα του Πρωταθλήματος 4Χ4 θα συμμετάσχει η Women Racing Τετρακίνηση. Η Εύα Κώτση και η Σούλα Καραμηνά – Εγγλεζοπούλου, με το δυνατό Nissan Navara D40 της Μπάσδελης ΕΠΕ από την Κόρινθο, θα υπερασπιστούν τα χρώματα του Τετρακίνηση Mag στη Βόρεια Εύβοια. Μετά την καλή εμφάνιση στη Λιβαδειά, όπου η ομάδα εντυπωσίασε τους πάντες, στο Πευκί το ζητούμενο είναι ένας καλός τερματισμός που θα φέρει και τους πρώτους βαθμούς στην ομάδα.

Με δεδομένο ότι όλοι οι διεκδικητές του τίτλου θα ταξιδέψουν στην Εύβοια, ο αγώνας αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δύσκολος, όπως όλες άλλωστε οι συναντήσεις της Off Road Team στην περιοχή. Ο αγώνας είναι διήμερος, 1-2 Μάη και έχει μήκος σχεδόν 500 χιλιόμετρα, 250 χιλιόμετρα τη μέρα. Έχει δύο ειδικές διαδρομές μήκους 120 και 40 χιλιομέτρων κάθε μέρα σε δύσκολους δασικούς δρόμους. Η περιοχή έχει ακόμη αρκετή λάσπη, ενώ το δελτίου καιρού προβλέπει τοπικές βροχές το διήμερο, που οδήγησαν τον προμηθευτή ελαστικών της ομάδας Μανόλη Εγγλεζόπουλο  να επιλέξει τα πιο «λασπερά» από τα ελαστικά της Cooper για τον αγώνα.

¶ξια λόγου ήταν και η προσπάθεια των μηχανικών της ομάδας να έχουν έτοιμο το αυτοκίνητο για τον αγώνα, αφού μετά τη Λιβαδειά και την παρουσία στην έκθεση DIANA λύθηκε όλο για να εντοπιστούν σημεία που ίσως ήθελαν επισκευή, μετά από πολλά χιλιόμετρα σκληρής χωμάτινης χρήσης. Προσαρμόστηκε επίσης το κάθισμα στα μέτρα της οδηγού και το αυτοκίνητο βάφτηκε στα χρώματα της ομάδας… αρκετά εντυπωσιακά πράγματι.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 06, 2009, 15:03 »
Όταν και ο τερματισμός είναι μία νίκη



Κάποια 300+ χιλιόμετρα ειδικών, κάποια 500 χιλιόμετρα σε σύνολο, κάποιες 17 ώρες στο βουνό και λάσπη, πολύ λάσπη, με τη βοήθεια ενός πρωινού που μόνο Πρωτομαγιά δε θύμιζε. Αγώνας σκληρός, για άντρες θα λέγαμε, για θεριά θα συμπληρώναμε. Και εδώ είχαμε δύο κοπέλες και ένα αυτοκίνητο normal σε όλα, πλην από τον εξοπλισμό ασφαλείας, στον οποίο δεν έγιναν… συμβιβασμοί. Και μεγάλη δόση ατυχίας… Το ότι το πορτοκαλί, πλέον, Nissan Navara D40 της Μπάσδελης ΕΠΕ από την Κόρινθο, είδε τον τερματισμό, ήταν ένα πραγματικό θαύμα. Τα δεμένα χέρια της οδηγού, τα χτυπημένα και καμένα των μηχανικών, το βλέμμα της συνοδηγού, τα έλεγαν όλα…

Τι πιο δύσκολο για την Εύα και την Σούκι από τον να έχουν να αντιμετωπίσουν ένα πραγματικά δύσκολο, λασπωμένο, terrain με ένα αυτοκίνητο χωρίς τετρακίνηση; Δεν άντεξαν οι τσιμούχες των ημιαξονίων την πολύμηνη ακινησία και ξεράθηκαν. Η βαλβολίνη πέρασε στα άκρα, λέρωσε τους αισθητήρες τους ABS, ο εγκέφαλος έδειξε λάθος και… πάει η τετρακίνηση. Και αυτό στη μεγαλύτερη και δυσκολότερη ειδική του αγώνα. Αποτέλεσμα; Τρεις ώρες καθυστέρηση! Από εκεί και πέρα; Μία κομμένη βάση του σασμάν δυσκολεύει τις αλλαγές και ο 12ος χρόνος στη δεύτερη ειδική μοιάζει θαύμα. Τη δεύτερη μέρα μία 8η επίδοση στη πρώτη μέτρηση δείχνει το δυναμικό, αλλά με το κιβώτιο στηριγμένο σε ιμάντες ο ρυθμός αναγκαστικά πέφτει στη συνέχεια. Το βλέμμα όλων αγναντεύει τον τερματισμό. Ένα τερματισμό πραγματικό άθλο τόσο για το πλήρωμα, όσο και για το αυτοκίνητο, να μην μιλήσουμε για την ομάδα ολόκληρη που ακόμη ψάχνει βασικά και λεπτομέρειες.

Ευχαριστώ; Ουκ ολίγα. Πρώτα από όλα στην Cooper για τα ελαστικά, που παρόλο το 80 off – 20 on του χαρακτήρα τα κατάφεραν τόσο με τη λάσπη όσο και την άμμο. Σε δεύτερο πλάνο στον Μανώλη Εγγλεζόπουλο που τα έδινε όλα στα service. Σε παράλληλο στον Ανδρέα Μπάσδελη που προσέφερε εαυτό και αγωνιστική εμπειρία στη λύση των όποιων προβλημάτων – και ήταν πολλά. Και βέβαια σε όλους τους αγωνιζόμενους που επέδειξαν μοναδικό ήθος, βοηθώντας ο ένας τον άλλο, όπου και όταν χρειάστηκε.

Το κυνήγι της διάκρισης δεν τελειώνει όμως εδώ. Ο πρώτος στόχος, ένας τερματισμός, επετεύχθη και μάλιστα αρκετά γρήγορα, παρόλα τα προβλήματα. Επόμενη συνάντηση το Enduro 4Χ4 στο Ναύπλιο, στην τρίτη πληρώματος, αυτοκινήτου και της μοναδικής γυναικείας ομάδας σε αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα μας.


Women Racing Τετρακίνηση
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 28, 2009, 18:18 »
Δοκιμές εξέλιξης εν’ όψη Ναυπλίου


Με το Ναύπλιο να περιμένει τις κοπέλες την Κυριακή, η ομάδα έκανε δοκιμές εξέλιξης του Navara, το οποίο απέκτησε πλέον μία ανάρτηση 6 ιντσών της Calmini, ευγενική προσφορά του California 4X4 Club, για να δικαιολογήσει και άλλως πως την κατάταξή του στην open κατηγορία. H Εύα, η Σούλα και η ομάδα βρέθηκαν στο βουνό για να δοκιμαστεί η ανάρτηση και να προσαρμοστεί το πλήρωμα στις νέες, αυξημένες, δυνατότητες του δυνατού τετρακίνητου Nissan.

Το συμπέρασμα ήταν πως το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί σημαντικά στα κακά κομμάτια, χωρίς να χάσει στα γρήγορα, όπου το έξτρα δέσιμο της εμπρός ανάρτησης και τα καλύτερα αμορτισέρ κάνουν τη διαφορά, παρόλο το σημαντικά μεγαλύτερο ύψος. Πλέον η ανάρτηση τερματίζει πολύ δύσκολα, αλλά ακόμη και τότε το αυτοκίνητο δεν βρίσκει. Ακόμη όμως και αν βρει μία ποδιά 10 χιλιοστών (!) σε πάχος προστατεύει τα ευαίσθητα μηχανικά μέρη του εμπρός τμήματος. Στο μεσοδιάστημα έγιναν και σημαντικές εργασίες συντήρησης και επισκευής των μερών που είχαν ταλαιπωρηθεί από την πολύμηνη ακινησία και δημιούργησαν τα προβλήματα στο Πευκί. Τελευταίες πινελιές πριν το Ναύπλιο θα είναι μία ευθυγράμμιση, h ρύθμιση του καθίσματος της Εύας – που ακόμη δεν είναι τέλειο – και μία εξάτμιση για βελτίωση της καμπύλης της ροπής – που βέβαια δε λείπει από τον diesel κινητήρα.

Να θυμίσουμε πως το Ναύπλιο είναι ο τρίτος σε σειρά αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 4Χ4, που περιλαμβάνει 7 αγώνες. Η WRT θα συμμετάσχει με ένα – τουλάχιστον – αυτοκίνητο με γυναικείο πλήρωμα σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος. Περισσότερα μετά τον αγώνα στο Ναύπλιο.

Περισσότερες photo
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 04, 2009, 12:16 »
Μακρύ το άτιμο!!!

Οι αγώνες enduro είναι αγώνες που κρίνονται σε σφιχτές, μικρές, ειδικές διαδρομές των 2-3 λεπτών, όπου το μικρό μέγεθος και η ευκολία οδήγησης παίζουν το σπουδαιότερο ρόλο. Και εδώ το μακρύ, δυνατό και βαρύ Navara της WRT είχε δύσκολο έργο, απέναντι σε αυτοκίνητα με τις… μισές του διαστάσεις. Πόσο μάλλον τη στιγμή που οι απλές διαδρομές του αγώνα ήταν χαλαρές και δεν έδιναν πλεονέκτημα σε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να… ισιώνει τα δύσκολα περάσματα.



Παρόλα αυτά και τα κάποιες μικρές «αψιμαχίες» στο τεχνικό έλεγχο, που χάλασαν λίγο την ψυχολογία των κοριτσιών, η Εύα και η Σούλα κατάφεραν για τρίτη συνεχόμενη φορά να εντυπωσιάσουν τους θεατές, παίζοντας στα ίσια με αυτοκίνητα πιο κατάλληλα για τις συνθήκες και πολύ πιο έμπειρα πληρώματα. Χρειάστηκαν λίγο χρόνο να προσαρμοστούν στη νέα ανάρτηση του αυτοκινήτου. Στη δεύτερη και τρίτη ειδική τα πήγαν αρκετά καλά και έφεραν το αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα πίσω στο Ναύπλιο, σημειώνοντας το δεύτερο συνεχόμενο τερματισμό της ομάδας.

Οι αγώνες του πρωταθλήματος πάνε… διακοπές για τρεις μήνες, με τον επόμενο να είναι στα τέλη Σεπτέμβρη, ένα ακόμη Enduro από τη Λέσχη Εκάλη 4Χ4. Από εκεί και πέρα όμως αρχίζουν οι αγώνες που ταιριάζουν περισσότερο στο αυτοκίνητο, στους οποίους και προσβλέπει η ομάδα: το Hellenic Rally Raid, το A-Adventures Marathon και βέβαια το 24 Ώρες 4Χ4 που ολοκληρώνουν το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009. Το χρονικό διάστημα μέχρι τον Σεπτέμβρη θα το εκμεταλλευτεί η ομάδα για να φέρει το αυτοκίνητο ακόμη πιο κοντά στις απαιτήσεις των αγώνων 4Χ4, αλλά και για την προβολή του σε διάφορες εκδηλώσεις. Και μην ξεχνάτε ότι το Nissan Navara της Μπάσδελης ΕΠΕ θα είναι πλοηγό αυτοκίνητο στο φετινό Rally Acropolis, τόσο για την προβολή της ομάδας, όσο και για τη συλλογή πολύτιμων στοιχείων για τη συμπεριφορά του με το καινούριο set-up.



Στον ενδιάμεσο αυτό χρόνο ίσως δούμε και συμμετοχές της ομάδας σε άλλες αγωνιστικές και μη εκδηλώσεις, όπως αυτή της συμμετοχής της Σούλας Καραμηνά στο 32 Trial της Εκάλης 4Χ4 με το SsangYong Actyon, που ξεσήκωσε τους πολλούς θεατές του αγώνα.

Καλό καλοκαίρι, αν και θα έχετε νέα μας και στη συνέχεια.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 22, 2009, 19:37 »


Τα κορίτσια μας την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου θα τρέξουν στον 4ο αγώνα της χρονιάς στο Πρωτάθλημα 4Χ4. Ο αγώνας αυτός είναι «εντός έδρας» για την ομάδα, αφού θα γίνει στην περιοχή της Κορινθίας, όπου και εδρεύει η Nissan Μπάσδελης ΕΠΕ, που μας προσφέρει το αυτοκίνητο.

Το 27ο Enduro της Λέσχης Εκάλη 4Χ4 θα έχει έδρα στο Παραλληλοδρόμιο, στο Σπαθοβούνι. Εκεί θα γίνει η εκκίνηση, ο τερματισμός και οι τρεις ειδικές του αγώνα, που θα έχει συνολικό μήκος σχεδόν 190 χιλιόμετρα. Εκεί θα βρίσκεται και η ομάδα μας για να καλύψει τυχόν προβλήμα του πληρώματος και του αυτοκινήτου.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 15:26 »


Τέλειωσαν τα δύσκολα και μάλιστα με θετικό τρόπο. Οι αγώνες enduro, που δε ταιριάζουν λόγω μεγέθους στο Navara, ολοκληρώθηκαν και τώρα αρχίζουν οι αντοχής… Στο Σπαθοβούνι η Εύα και η Σούλα έκαναν τα αδύνατα – δυνατά και κατάφεραν να τερματίσουν για μία ακόμη φορά ενδέκατες – την τρίτη στη σειρά. Οι τρεις ειδικές μέσα στο Παραλληλοδρόμιο ήταν πολύ γρήγορες για αγώνα του είδους – μέση ωριαία που άγγιξε τα 50 χλμ./ώρα. Την πρώτη φορά ο χρόνος ήταν μέτριος, λόγω κυρίως του… σοκ από δύο τουμπαρίσματα που προηγήθηκαν. Στη δεύτερη ειδική η επίδοση ήταν καλύτερη αλλά τίποτε δεν προϊδέασε για τη συνέχεια όπου τα κορίτσια έκαναν μόλις 4 δευτερόλεπτα περισσότερα από τον πρώτο, σημειώνοντας την 5η καλύτερη επίδοση στην ειδική, κάνοντας τον ίδιο χρόνο με τον ταχύτατο Σταύρο Δημητριάδη, που τερμάτησε έκτος. Για μία ακόμη φορά το αυτοκίνητο δε παρουσίασε κανένα πρόβλημα και ανταποκρίθηκε άνετα στις όποιες δυσκολίες του αγώνα.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: WRT (Women Racing Τετρακίνηση)
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 13:34 »
Καρπενήσι, A-Adventure Marathon.

Εξόρμηση πέμπτη της ομάδας, με τα κορίτσια να δείχνουν πιο δυνατά από ποτέ. Θα είναι και αγώνας αντοχής, οπότε το μακρύ, δυνατό Navara θα έχει περισσότερες πιθανότητες από ότι στα enduro. Απογοήτευση πρώτη; Ο αγώνας ήταν ένα απλό enduro. Ευτυχώς που ο Αλέκος Αποστολίδης ξέρει να διαλέγει απλές και το παιχνίδι δε παίχτηκε μόνο στην – αρκετά σφιχτή για μεγάλο αυτοκίνητο – ειδική διαδρομή του Σαββάτου. Της Κυριακής δεν την είδαμε…



Για δεύτερη φορά φέτος η σειρά εκκίνησης ήταν – επιτέλους – δίκαιη, με όσους ξεκινούσαν εμπρός από το Navara να είναι ικανοί, πολύ ικανοί θα έλεγε κάποιος. Νο 12 και δωδέκατη επίδοση στην πρώτη ειδική, ανάμεσα στα 18 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν. Επίδοση πολύ καλή, αν σκεφτεί κανείς ότι το σημείο αναφοράς, το Pathfinder των Βασιλόπουλου/Δελή, σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο με το Navara των κοριτσιών είναι 7 δεύτερα πιο αργό.

Η έκπληξη έρχεται μετά το 3ο ΣΕΧ. Μία ματιά στην προσωρινή κατάταξη φέρνει τα κορίτσια του WRT στην 3η θέση της γενικής. Μιλάμε για μεγάλες στιγμές. Μόλις 17 δευτερόλεπτα τις χωρίζουν από τη 2η θέση! Έχει έρθει η στιγμή τους; Για να δούμε… Οι επιδόσεις στα επόμενα ΣΕΧ δεν είναι το ίδιο κορυφαίες, αλλά η επαφή με την κορυφή παραμένει. Η 2η ειδική είναι το αποκορύφωμα της προσπάθειας: όγδοος χρόνος, αρκετό θέαμα και πολύ χειροκρότημα από τους οπαδούς της WRT! H καλύτερη επίδοση της ομάδας δε δείχνει μακριά.



Πρέπει όμως να σε θέλει και η τύχη. Από το ΣΕΧ 8 στον τερματισμό της πρώτης μέρας είναι κάποια 35 χιλιόμετρα. Λίγο μετά το σημείο, ο εμπρός αριστερός εσωτερικός μπιλιοφόρος παραδίδει το πνεύμα. Τα τηλέφωνα παίρνουν φωτιά: «… υπάρχει; Που υπάρχει; Ποιος μπορεί να τον αλλάξει;…». Και το service car να κατευθύνεται προς το αυτοκίνητο. Λίγο το άγχος από την καλή επίδοση μέχρι στιγμής, λίγο η δυσκολία της επι τόπου επισκευής, λίγο απ΄ όλα και η ομάδα υπερεκτιμά την ζημιά, υποεκτιμά το χρόνο που απομένει και αποφασίζει την εγκατάλειψη από τον αγώνα.



Τι έμεινε; Η καλή επίδοση στις ειδικές, η απίστευτη στις απλές, το σκαρφάλωμα μέχρι και την 3η θέση, με όλους μέσα, σε έναν αγώνα που έκρινε ο πρωτάθλημα. Δεν είναι λίγο να έχεις πίσω σου, έστω και για λίγο, Κουτσουμπό, Γκορόγια και Ελεφάντη και να παίζεις – σχεδόν στα ίσια – με τον πρωταθλητή! Για την ομάδα βέβαια, αφού στην τελική καταμέτρηση, μόνο τα αποτελέσματα μετρούν. Τουλάχιστον κερδήθηκαν κάποιοι οπαδοί, που δε πίστευαν ότι τα κορίτσια μπορούν να κινηθούν τόσο γρήγορα.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4