Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,  (Αναγνώστηκε 7013 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΣΤΕΛΙΟΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 00:01 »
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm τι σας λεει θα ειναι καλυτερα απο την μαμα σε ασφαλτο και χωμα; επισης σκεφτομαι να βαλω και αμορτησερ τιμονιου το χρειαζομαι η οχι; σε τι θα με βοηθησει και σε τι θα με χαλασει;ευχαριστω πολυ

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 08:42 »
Ελατήρια Mad +4εκ. δεν υπάρχουν, είτε 3,5 εκ, είτε 6 εκ. Αν αναλογιστούμε ότι με τα +3,5 το jimny σηκώνεται περίπου 2 εκ. δεν ξέρω κατά πόσο τα αμορτισέρ της ΟΜΕ (υποθέτω ότι μιλάς για αυτά που δίνει με τα ελατήρια της ΟΜΕ στο κιτ) θα κάνουν. Πιστεύω ότι πιο κατάλληλα θα είναι με τα +6εκ της Mad και είμαι σίγουρος ότι θα είναι καταπληκτικά.
Αμορτισέρ τιμονιού δε χρειάζεσαι απαραίτητα.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 23, 2009, 18:59 »
Εχω το κιτ ΟΜΕ+MAD και θελω να το αλλαξω γιατι με κουρασε στο δρομο! τι μπορω να κρατησω από αυτο το σετ.
1)τα MAD και να βαλω πχ. kayaba αμορτισερ.
2)να βαλω τα μαμα ελατηρια και τα ΟΜΕ
3)να βαλω τα μαμα και αλλα αμορτισερ
ή να τα αλλαξω όλα!
πρεπει να ειναι το +4κιτ!
ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 23, 2009, 21:44 »
Αν σε κούρασε το σετ MAD-OME τότε πούλα το Jimny και πάρε Rolls-Royce....... lol lol lol lol lol lol
Πέρα από την πλάκα τώρα,
1) Τι εννοείς σε κούρασε, είναι πολύ μαλακή ή πολύ σκληρή η ανάρτηση ?
2) Τι Mad έχεις, τα +3,5 ή τα +6 εκ. ?
3) Τι ΟΜΕ έχεις, αυτά που δίνει η εταιρία για το δικό της σετ των +4 εκ. ?

 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 23, 2009, 23:12 »
Η αναρτηση είναι πολύ μαλακή στο δρόμο και στις στροφες... βαρκα στο γυαλο ,,,και θελει ιδιαιτερη προσοχη στο αυτοκινητο που γινεται κουραστικο έως και επικινδυνο,και οταν οδηγας αρκετες ωρες,πρωι και απογευμα και με βροχη!Αντι λοιπον  για rolls-royce που ειναι και ακριβη ,θα μπορουσα να παρω μια βαρκα να βγαζω και το ψαρακι μου.Με το jimny κανω πολλα χιλ. ασφαλτινα καθημερινα και εχω βεβαια και τα εκτος κομματια που ..σάυτα εχει πολυ καλο πατημα.Εχω το κιτ OME+MAD+4!Αλλαζοντας λοιπον λαστιχα λεω να κανω και αλλαγη στην δομη της αναρτησης για καλυτερα αποτελεσματα!Οσο για το jimny και λεφτα να ειχα δε νομιζω να το αλλαζα και ας δωσω και αλλα 150ευρω για τα τελη κυκλοφοριας.

Αποσυνδεδεμένος Zio

  • Jimny
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 23, 2009, 23:41 »
Εγω παντως που εχω mad +35mm+ΚΥΒ ειμαι ευχαριστημενος.Το αμαξι ειναι "δεμενο" στο δρομο και εκτος
αρκετα καλο,λιγο πιο σκληρο απο μαμα..
Off road...is the answer!!!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 08:40 »
Εχω το κιτ OME+MAD+4!
Άρα λοιπόν έχεις τα +3,5 εκ. της Mad, έχω ακούσει ότι όντως είναι πολύ μαλακά και σε συνδυασμό με τα ΟΜΕ καταλαβαίνω ότι στην άσφαλτο πρέπει να είναι βάρκα. Προσωπικά θα σου έλεγα να αλλάξεις ελατήρια γιατί αυτά στηρίζουν το αμάξωμα και καθορίζουν κυρίως τις πλεύσεις. Φυσικά και με αλλαγή αμορτισέρ θα δεις διαφορά αν βάλεις πιο σκληρά αλλά δεν είναι το σωστό κατά τη γνώμη μου. Άρα λοιπόν:
1) Αν αλλάξεις ελατήρια και θέλεις να μείνεις στο ίδιο ύψος περίπου, βάλε είτε ΟΜΕ έιτε Mad +6εκ.
2) Αν αλλάξεις αμορτισέρ θα πρότεινα τα Bilstein B6 sport τα οποία είναι αρκετά σφιχτά και σε συνδυασμό με τα μαλακά ελατήρια θα δέσει καλά το αυτοκίνητο.
3) Αν θέλεις να τα αλλάξεις όλα, θα πρότεινα Mad +6εκ με αμορτισέρ Monroe Adventure (πιο φτηνή λύση) ή ΟΜΕ (πιο ακριβή λύση).
Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι τα αμορτισέρ (ΟΜΕ) που έχεις δεν είναι "τελειωμένα"...ελπίζω να μη σε μπέρδεψα περισσότερο... ;D :) :) :) 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 16:35 »
Ενω σκεφτηκα να βαλω τα bilstein b6 σαν πιο σκληρα σε σχεση με τα μαλακα MAD ,διαβασα αυτο το αρθρο...Στα σκληρά ελατήρια χρειάζεται ένα αμορτισέρ που να μπορεί επαρκώς να το συγκρατήσει ώστε να μην ταλαντώνεται. Εδώ συνηθίζουμε και λέμε ότι η ανάρτηση έχει δυνατό rebound. Αν το αμορτισέρ δεν είναι αρκετά δυνατό, τότε η ταλάντωση θα συνεχίσει, ενώ δεαν είναι πιο δυνατό, το ελατήριο δεν θα μπορεί να επανέλθει γρήγορα στην αρχική του θέση. Επίσης όταν το αμορτισέρ είναι πολύ δυνατό, η ανάρτηση δεν μπορεί να έχει εύκολη υπερέκταση, αρα πάλι μειωμένη επαφή του ελαστικού με τον δρόμο.....

τι λετε με μπερδεψαν...
αν κρατησω τα mad που ειναι μαλακα...τι πρεπει να βαλω απο αμορτισερ...και κατι αλλο...θα περιοριστουν οι κλισεις στις στροφες αφου τα ελατηρια μενουν τα ιδια.
μηπως πρεπει να κανω το αντιστροφο..να κρατησω τα ΟΜΕ και να βαλω αλλα ελατηρια....

Αποσυνδεδεμένος Zio

  • Jimny
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 17:18 »
1)Βαλε ΟΜΕ ελατηρια + καινουργια ΟΜΕ αμορτισερ που πανε πακετο...
2)Βαλε μια πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση πχ hot birds 1000+€ 0_21
3)http://www.theautochannel.com/news/2008/12/01/273228.1-lg.jpg
Η γιαγια-οδηγος στον στανταρ εξοπλισμο lol lol lol lol lol
Off road...is the answer!!!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 19:22 »
Ενω σκεφτηκα να βαλω τα bilstein b6 σαν πιο σκληρα σε σχεση με τα μαλακα MAD ,διαβασα αυτο το αρθρο...Στα σκληρά ελατήρια χρειάζεται ένα αμορτισέρ που να μπορεί επαρκώς να το συγκρατήσει ώστε να μην ταλαντώνεται. Εδώ συνηθίζουμε και λέμε ότι η ανάρτηση έχει δυνατό rebound. Αν το αμορτισέρ δεν είναι αρκετά δυνατό, τότε η ταλάντωση θα συνεχίσει, ενώ δεαν είναι πιο δυνατό, το ελατήριο δεν θα μπορεί να επανέλθει γρήγορα στην αρχική του θέση. Επίσης όταν το αμορτισέρ είναι πολύ δυνατό, η ανάρτηση δεν μπορεί να έχει εύκολη υπερέκταση, αρα πάλι μειωμένη επαφή του ελαστικού με τον δρόμο.....

τι λετε με μπερδεψαν...
αν κρατησω τα mad που ειναι μαλακα...τι πρεπει να βαλω απο αμορτισερ...και κατι αλλο...θα περιοριστουν οι κλισεις στις στροφες αφου τα ελατηρια μενουν τα ιδια.
μηπως πρεπει να κανω το αντιστροφο..να κρατησω τα ΟΜΕ και να βαλω αλλα ελατηρια....
Το συγκεκριμένο άρθρο περισσότερο σύγχιση μπορεί να προκαλέσει παρά να βοηθήσει, τουλάχιστον έτσι όπως το παραθέτεις. Αν κάποιος δεν έχει καταλάβει πως ακριβώς λειτουργεί ένα αμορτισέρ και κατ' επέκταση το ρόλο του στο στήσιμο της ανάρτησης δεν είναι εύκολο να βγάλει συμπέρασμα από τα γραφόμενα.
Χωρίς να έχω καμία διάθεση να το παίξω ειδικός ή να αναλύσω το πως και γιατί (απ' αυτά που γνωρίζω ή δεν γνωρίζω), η ορολογία που χρησιμοποιεί δεν είναι πολύ σωστή με αποτέλεσμα να δημιουργεί όπως είπα περισσότερο μπέρδεμα (π.χ. τι σημαίνει δυνατό αμορτισέρ ? υποθέτω ότι εννοεί σφιχτό valving αλλά αναφέρεται μόνο στο rebound, υπάρχει όμως και η συμπίεση - compresion - στο αμορτισέρ...επίσης η δουλειά ενός αμορτισέρ είναι να σταματάει την ταλάντωση του ελατηρίου άσχετα αν αυτό είναι σκληρο, μέτριο ή μαλακό...).
Εν κατακλείδι, αν βάλεις ένα "σκληρό" αμορτισέρ όπως π.χ. το Bilstein B6 θα μειωθούν τα φαινόμενα πλεύσης, θα αυξηθεί η αίσθηση της ασφάλειας στην άσφαλτο και πιθανόν δε θα κοπανάνε (τουλάχιστον όχι πολύ) μιας και τα ελατήρια είναι μαλακά, ισχύουν αυτά που σου είπα και στο προηγούμενο ποστ μου, μη σε μπερδεύει το άρθρο, ξέχνα το... :)

 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 19:40 »
Χωρίς να έχω καμία διάθεση να το παίξω ειδικός ή να αναλύσω το πως και γιατί (απ' αυτά που γνωρίζω ή δεν γνωρίζω),
>best >best >best

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 08:41 »
Καλάαααααααα........ ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 21:11 »
Αν θελεις κατι σε μαμα υψος για να μην ειναι σαν βαρκα βαλε ΚΥΒ-G.Τα εχω 1μιση χρονο και στο δρομο ειναι πολυ σκληρα.Αν εχεις ελατηρια MAD+3,5cm κρατησε τα και βαλτα μαζι με τα ΚΥΒ.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 17:08 »
ευχαριστώ για τις συμβουλες σας.Να βάλω MAD +6 το φοβαμαι,αρα θα αφήσω τα +4 και θα βαλω αμορτισερ ή bilstein B6 ή τα κΥΒ .φΟΡΩ και ελαστικα 205\75 και λεω να βαλω τα 195\80 και βλεπουμε!παντος το υψος που  έχω ειναι για μένα αρκετα καλο για την χρηση του!

Αποσυνδεδεμένος Zio

  • Jimny
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΜΕ με ελατήρια Mad 4 cm,
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 20:56 »
Κανε την τοποθετηση και ενημερωσε μας για εντυπωσεις!
Off road...is the answer!!!