Ενω σκεφτηκα να βαλω τα bilstein b6 σαν πιο σκληρα σε σχεση με τα μαλακα MAD ,διαβασα αυτο το αρθρο...Στα σκληρά ελατήρια χρειάζεται ένα αμορτισέρ που να μπορεί επαρκώς να το συγκρατήσει ώστε να μην ταλαντώνεται. Εδώ συνηθίζουμε και λέμε ότι η ανάρτηση έχει δυνατό rebound. Αν το αμορτισέρ δεν είναι αρκετά δυνατό, τότε η ταλάντωση θα συνεχίσει, ενώ δεαν είναι πιο δυνατό, το ελατήριο δεν θα μπορεί να επανέλθει γρήγορα στην αρχική του θέση. Επίσης όταν το αμορτισέρ είναι πολύ δυνατό, η ανάρτηση δεν μπορεί να έχει εύκολη υπερέκταση, αρα πάλι μειωμένη επαφή του ελαστικού με τον δρόμο.....
τι λετε με μπερδεψαν...
αν κρατησω τα mad που ειναι μαλακα...τι πρεπει να βαλω απο αμορτισερ...και κατι αλλο...θα περιοριστουν οι κλισεις στις στροφες αφου τα ελατηρια μενουν τα ιδια.
μηπως πρεπει να κανω το αντιστροφο..να κρατησω τα ΟΜΕ και να βαλω αλλα ελατηρια....
Το συγκεκριμένο άρθρο περισσότερο σύγχιση μπορεί να προκαλέσει παρά να βοηθήσει, τουλάχιστον έτσι όπως το παραθέτεις. Αν κάποιος δεν έχει καταλάβει πως ακριβώς λειτουργεί ένα αμορτισέρ και κατ' επέκταση το ρόλο του στο στήσιμο της ανάρτησης δεν είναι εύκολο να βγάλει συμπέρασμα από τα γραφόμενα.
Χωρίς να έχω καμία διάθεση να το παίξω ειδικός ή να αναλύσω το πως και γιατί (απ' αυτά που γνωρίζω ή δεν γνωρίζω), η ορολογία που χρησιμοποιεί δεν είναι πολύ σωστή με αποτέλεσμα να δημιουργεί όπως είπα περισσότερο μπέρδεμα (π.χ. τι σημαίνει δυνατό αμορτισέρ ? υποθέτω ότι εννοεί σφιχτό valving αλλά αναφέρεται μόνο στο rebound, υπάρχει όμως και η συμπίεση - compresion - στο αμορτισέρ...επίσης η δουλειά ενός αμορτισέρ είναι να σταματάει την ταλάντωση του ελατηρίου άσχετα αν αυτό είναι σκληρο, μέτριο ή μαλακό...).
Εν κατακλείδι, αν βάλεις ένα "σκληρό" αμορτισέρ όπως π.χ. το Bilstein B6 θα μειωθούν τα φαινόμενα πλεύσης, θα αυξηθεί η αίσθηση της ασφάλειας στην άσφαλτο και πιθανόν δε θα κοπανάνε (τουλάχιστον όχι πολύ) μιας και τα ελατήρια είναι μαλακά, ισχύουν αυτά που σου είπα και στο προηγούμενο ποστ μου, μη σε μπερδεύει το άρθρο, ξέχνα το...