Αποστολέας Θέμα: Μπλοκέ - Σε τι χρησιμεύει έναντι 4κίνησης και πως χρησιμοποιείται ;  (Αναγνώστηκε 8729 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπλοκέ - Σε τι χρησιμεύει έναντι 4κίνησης και πω
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 06, 2009, 00:54 »

Και ζημιά να μην πάθεις εκείνη την ώρα κάποια στιγμή θα την πάθεις και οχι απαραίτητα την ώρα που το κάνεις!
Ακομα και μετά απο λίγο καιρό που θα το πας στο συνεργείο για έλεγχο μπορεί να έχεις αρκετές εκπλήξεις!

Αμα εχεις μαλακα αμορτισερ δεν εχεις προβλημα. Το ελεγχω σε ενα φιλο λαστιχα το σηκωνουμε και κοιταω για χτυπηματα η ρωγμες. Καθε φορα που κατι απο κατω χτυπαει καμια πετρα η χτυπησουν καπου οι ροδες, εχω εναν πονο στην κοιλια και δεν μου φευγει αν δεν κατσω να δω το αυτοκινητο....  :D

Με το να πηγαινεις με 20-30 χλμ πανω απο πετρες που δεν ξεπερνουν τα 5 εκατοστα η απο λασπη δεν παθαινει τιποτα το αυτοκινητο...
Μάλλον καταλαβες κατι αλλο. (δεν ξερω)
Και οπως εγραψα διαβαζεις τον δρομο και αποφασιζεις, και αν δεν εχεις ωρα να αποφασισεις σταματας σε καποιο καλο σημειο, κατεβαινεις, βλεπεις και αποφασίζεις... μπορει να θελει σιγα σιγα απο τα πλαγια μπορει να θελει φορα, και καμια φορα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα και προτιμάς να γυρισεις πισω... δεν ειναι ντροπη...
Κανενας (σχεδόν) δεν θελει απο το τιποτα να βγαινουν τοσα εξοδα...   :D

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Με λογική χρήση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μου έχει τύχει να πηγαίνω με τα αργά για τουλάχιστο 8 ώρες.


τι διαολο εκανες?
ετρωγες?
 :D
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Μην ξεχνατε οτι αναφερομαι στεγνο εδαφος, πετρες, χωματοδρομους.
Οχι σε διαδρομες που κανονικα πανε μηχανες enduro, μεσα απο ρεματα και γενικα εκει που δεν υπαρχει τιποτα. Εχω την αντυπωση οτι αυτο εννοούσε ο ath.nasi , συγχωρείστε με αν δεν καταλαβα καλα...

Αυτό ακριβώς εννοούσα.
Ευχαριστώ πολύ!
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Υπάρχει  χρονικός περιορισμός στη χρήση του 4WD-L; Για πόση ώρα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε;
Ρωτάω γιατί συνήθως όταν έχω ν’ανέβω απότομες κλίσεις, ακόμα και όταν δε χρειάζεται πραγματικά,  προτιμώ να τις ανέβω με 4WD-L και δευτέρα και όχι με πρώτη και 4WD. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να «δουλεύει» η 4WD-L για δεκαπέντε λεπτά. Υπάρχει περίπτωση να προκαλέσω ζημιά;

Καλό είναι να χρησιμοποιούμε ότι χρειάζεται για όσο χρειάζεται.
Αν μπορείς να κανεις την ίδια δουλειά και με κοντά και με μακριά, εγώ θα έλεγα να χρησιμοποιείς τα μακριά. Δουλεύουν λιγώτερα γρανάζια και έχεις λιγώτερες φθορές-θόρυβο-απώλεια ισχύος (αμελητέα αλλά υπάρχουν).
Ερώτηση: Γιατί προτιμάς την δεύτερη κοντή από την πρώτη μακριά? Εχεις VVT?

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Τώρα που τα ξαναβλέπω, πάλι off topic είμαστε >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Παράθεση
Γιατί προτιμάς την δεύτερη κοντή από την πρώτη μακριά?
Γιατί όπως γράφω και παραπάνω, έχω την αίσθηση ότι καταπονώ το αυτοκίνητο λιγότερο.
Παράθεση
Εχεις VVT?
Με τις ορολογίες δεν τα πάω και πολύ καλά. Αν το VVT είναι αυτό με τα κουμπάκια, τότε αυτό έχω. Είναι ενάμισι χρόνου.


ΥΓ. Ελπίζω να τα έκανα όλα σωστά με την «παράθεση»…
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Οι παραθέσεις σου είναι κορυφαίες :)
Ναι, το VVT είναι αυτό με τα κουμπάκια
Η πρώτη 'γρήγορη' ταχύτητα έχει συνολική μείωση (total crawl ratio) 19,028 ενώ η δεύτερη 'αργή' έχει 19,814.
Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά οι δύο αυτές σχέσεις είναι ίδιες, οπότε τζαμπα ο κόπος να βάζεις τα αργά. Παίρνεις την ίδια ροπή, απλά χρησιμοποιείς 5 γρανάζια παραπάνω!

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Σπυρο στο προ VVT ισχυει το ιδιο??...

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
στο προ VVT ισχυει
Η πρώτη 'γρήγορη' ταχύτητα έχει συνολική μείωση (total crawl ratio) 18,864 ενώ η δεύτερη 'αργή' έχει 16,325!! δλδ είναι πιό "γρήγορη"

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Που ειχες το συγκριτικο πινακακι με τις σχεσεις του VVT και του παλιου;

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Αυτό που αναφέρω ως «λόξυγκα», γιατί μου συμβαίνει μόνο με «πρώτη γρήγορη»;
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
μαλον δεν το εχεις συνηθίσει ακομα...