Ας επιχειρήσω και γώ να μιλήσω για τεχνικά πράγματα αν και άσχετος και με πολύ μικρή εμπειρία!!!
Στην πρώτη βόλτα που συμμετείχα με το Club κόλλησα σε ένα νεροφάγωμα...Μαζί με εμένα κόλλησε ένα άλλο "μαμά" σαν και εμένα,και πίσω απο εμένα κόλλησε ένα Jimny με +6 cm ανάρτηση και με διαστάσεις λάστιχων "μαμά" (Προσοχή ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ "μαμά").Μπροστά απο εμένα όμως πέρασαν 2 Jimny "αεροπορία" που για το ένα είμαι σίγουρος οτι φορά +6cm ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικά μπρός-πίσω!!!Το θέμα είναι οτι το συγκεκριμένο φορά και ψηλότερα λάστιχα απο "μαμά" 195/80/15...άρα είχε περισσότερες πιθανότητες να μην βρεί η κοιλιά του και με τα μπλοκέ να περάσει πιο εύκολα το εμπόδιο.Η +6 cm ανάρτηση του πραγματικά και ειλικρινά δεν γνωρίζω αν του χρησίμευσε πουθενά στο συγκεκριμένο εμπόδιο.
Στην τέταρτη βόλτα που συμμετείχα με το Club συναντήσαμε ένα νεροφάγωμα που απο τα λεγόμενα των παιδιών ήταν αρκετό για να κολλήσω...Ο Αρχηγός της βόλτας ( βέβαια πήγε το αυτοκίνητο όσο πιο βαθιά γινόταν γιατί το παληκάρι μόλις το είχε παραλάβει μετά απο ένα σημαντικό και όμορφο κιτ αναρτήσεων και λάστιχων κτλ,για να το τσεκάρει) μη χρησιμοποιώντας το μπλοκέ του ψιλοδυσκολεύτηκε (ΠΡΟΣΟΧΗ ΨΙΛΟ) να περάσει το νεροφάγωμα...Αντίθετα εγώ με " μαμά " με το κατάλληλο spotting πέρασα χωρίς να ιδρώσω κυριολεκτικά γιατί ο άνθρωπος που με καθοδηγούσε ίδρωσε περισσότερο...
Με λίγα λόγια με τον δικό μου νού και έτσι όπως έχω εγώ ξεκινήσει να βλέπω την εμπειρία του off-road,η σειρά που πρέπει να ξεκινήσει να μετατρέπει το "μαμά" Jimny σε ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να ακολουθεί στις περισσότερες βόλτες είναι η εξής:
1. Άνθρώπο που θα κρίνεις εσύ για spotting (Συγνώμη παιδιά αλλά το βρίσκω ΠΟΛΥ σημαντικό κυρίως για ασφάλεια)
2. Λάστιχα
3. Μπλοκέ (τουλάχιστον πίσω)
4. Ανάρτηση
5. Εργάτης
Οπότε στο θέμα που ξεκίνησε ο Θωμάς τείνω πρώτα στο μπλοκέ (τουλάχιστον πίσω) και ύστερα στην ανάρτηση.Άσχετα βέβαια οτι αυτήν την στιγμή κοιτάω για ανάρτηση...Κυρίως για το οικονομικό...
Ήθελα να πώ και γώ τον πόνο μου...
Να έίστε καλά...