Αποστολέας Θέμα: lockers vs extreme suspension  (Αναγνώστηκε 6986 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
lockers vs extreme suspension
« στις: Αύγουστος 10, 2009, 21:24 »
 Ας ανοιξουμε ενα ακομα θεμα. τις αποψεις σας παρακαλω.
Εγω δηλωνω υπερμαχος των μπλοκε  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=dBNPZFNOK-4&feature=related

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 10, 2009, 23:29 »
Εννοειται ρε Θωμα...τι καθομαστε κ λεμε τωρα δηλαδη?? ;)

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 11, 2009, 09:41 »
... εάν δλδ έχουμε lockers και extreme ανάρτηση ... θα μας χαλάσει ;;; ...  87 87 87 ...  lol lol lol ...

... lockers ρε σεις ... εμπρός, πίσω ... και να γινόταν και ένα στην ... μέση  87 ...  lol lol lol ...

...
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 11, 2009, 09:48 »
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμεια πράγματα... άλλη η δουλειά της ανάρτησης, άλλη του locker...

Βασικά για εμένα η ανάρτηση είναι πολύ βασική στο επίπεδο της ασφάλειας του αυτοκινήτου σε μία δύσκολη διαδρομή... και όχι μόνο
Το locker είναι ο τρόπος να περάσεις το εμπόδιο...

και θα το εξηγήσω...

Πριν λίγο καιρό φορούσα της 4αρα της ome... με την ομε το αυτοκίνητο έπερνε κλίσεις, σήκωνε τροχούς,  εμπαινε όλο μέσα στο εμπόδιο αλλά με τα locker πέρναγα σχεδόν πάντα...
Τώρα περνάω τα ίδια εμπόδια, η ανάρτηση δουλέυει και η καμπίνα μένει παράλληλη με το έδαφος, θα σηκώσεις τροχό πλέον οταν το εμπόδιο είναι πάρα πολύ μεγάλο και είσαι στα όρια σου, αλλα και πάλι το αυτοκίνητο θα πατήσει καλύτερα... αν θέλω να πάω και πολύ χαλαρά, η το εμπόδιο είναι δύσκολο, κουμπώνω και το locker.. και ολα καλά...  :)
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 11, 2009, 09:51 »
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμεια πράγματα... άλλη η δουλειά της ανάρτησης, άλλη του locker...

Βασικά για εμένα η ανάρτηση είναι πολύ βασική στο επίπεδο της ασφάλειας του αυτοκινήτου σε μία δύσκολη διαδρομή... και όχι μόνο
Το locker είναι ο τρόπος να περάσεις το εμπόδιο...

και θα το εξηγήσω...

Πριν λίγο καιρό φορούσα της 4αρα της ome... με την ομε το αυτοκίνητο έπερνε κλίσεις, σήκωνε τροχούς,  εμπαινε όλο μέσα στο εμπόδιο αλλά με τα locker πέρναγα σχεδόν πάντα...
Τώρα περνάω τα ίδια εμπόδια, η ανάρτηση δουλέυει και η καμπίνα μένει παράλληλη με το έδαφος, θα σηκώσεις τροχό πλέον οταν το εμπόδιο είναι πάρα πολύ μεγάλο και είσαι στα όρια σου, αλλα και πάλι το αυτοκίνητο θα πατήσει καλύτερα... αν θέλω να πάω και πολύ χαλαρά, η το εμπόδιο είναι δύσκολο, κουμπώνω και το locker.. και ολα καλά...  :)

  Χρήστο γιατί γινόταν αυτό με τις ome?Είναι δηλαδή φυσιολογικό ή κάτι δεν είχε γίνει σωστά?
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 11, 2009, 09:55 »
Απόλυτα φυσιολογικό....... και οι ome ειναι απο τις πολύ καλές...
Αλλά αλλο μια 4αρα ανάρτηση με 215 λάστιχο και αλλο μία 12 αρα... με 30αρι..
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 11, 2009, 10:59 »
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμεια πράγματα... άλλη η δουλειά της ανάρτησης, άλλη του locker...

Βασικά για εμένα η ανάρτηση είναι πολύ βασική στο επίπεδο της ασφάλειας του αυτοκινήτου σε μία δύσκολη διαδρομή... και όχι μόνο
Το locker είναι ο τρόπος να περάσεις το εμπόδιο...

και θα το εξηγήσω...

Πριν λίγο καιρό φορούσα της 4αρα της ome... με την ομε το αυτοκίνητο έπερνε κλίσεις, σήκωνε τροχούς,  εμπαινε όλο μέσα στο εμπόδιο αλλά με τα locker πέρναγα σχεδόν πάντα...
Τώρα περνάω τα ίδια εμπόδια, η ανάρτηση δουλέυει και η καμπίνα μένει παράλληλη με το έδαφος, θα σηκώσεις τροχό πλέον οταν το εμπόδιο είναι πάρα πολύ μεγάλο και είσαι στα όρια σου, αλλα και πάλι το αυτοκίνητο θα πατήσει καλύτερα... αν θέλω να πάω και πολύ χαλαρά, η το εμπόδιο είναι δύσκολο, κουμπώνω και το locker.. και ολα καλά...  :)

καλα κατσε να βρεξει κ τα ξαναλεμε για το μπλοκε  lol lol lol

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 11, 2009, 11:26 »
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμεια πράγματα... άλλη η δουλειά της ανάρτησης, άλλη του locker...

Βασικά για εμένα η ανάρτηση είναι πολύ βασική στο επίπεδο της ασφάλειας του αυτοκινήτου σε μία δύσκολη διαδρομή... και όχι μόνο
Το locker είναι ο τρόπος να περάσεις το εμπόδιο...

και θα το εξηγήσω...

Πριν λίγο καιρό φορούσα της 4αρα της ome... με την ομε το αυτοκίνητο έπερνε κλίσεις, σήκωνε τροχούς,  εμπαινε όλο μέσα στο εμπόδιο αλλά με τα locker πέρναγα σχεδόν πάντα...
Τώρα περνάω τα ίδια εμπόδια, η ανάρτηση δουλέυει και η καμπίνα μένει παράλληλη με το έδαφος, θα σηκώσεις τροχό πλέον οταν το εμπόδιο είναι πάρα πολύ μεγάλο και είσαι στα όρια σου, αλλα και πάλι το αυτοκίνητο θα πατήσει καλύτερα... αν θέλω να πάω και πολύ χαλαρά, η το εμπόδιο είναι δύσκολο, κουμπώνω και το locker.. και ολα καλά...  :)

καλα κατσε να βρεξει κ τα ξαναλεμε για το μπλοκε  lol lol lol

... έτσι θωμάκο ... έτσι ...  lol lol lol ...
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 11, 2009, 11:30 »
Ναι σίγουρα... με τα διαφορικά που θα βρίσκουν κάτω, βάλε μπλοκέ εσυ..  87...  yah yah
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 11, 2009, 17:47 »
Ναι σίγουρα... με τα διαφορικά που θα βρίσκουν κάτω, βάλε μπλοκέ εσυ..  87...  yah yah

αντε εσυ ξεφυγες , τι σχεση εχει το μπλοκε κ οι αναρτησεις με ... τα λαστιχα ! :D

εγω λεω με δεδομενο οτι θα ειναι ιδια κ στις 2 περιπτωσεις

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 11, 2009, 20:09 »
Ας επιχειρήσω και γώ να μιλήσω για τεχνικά πράγματα αν και άσχετος και με πολύ μικρή εμπειρία!!! ;)

  Στην πρώτη βόλτα που συμμετείχα με το Club κόλλησα σε ένα νεροφάγωμα...Μαζί με εμένα κόλλησε ένα άλλο "μαμά" σαν και εμένα,και πίσω απο εμένα κόλλησε ένα Jimny με +6 cm ανάρτηση και με διαστάσεις λάστιχων "μαμά" (Προσοχή ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ "μαμά").Μπροστά απο εμένα όμως πέρασαν 2 Jimny "αεροπορία" που για το ένα είμαι σίγουρος οτι φορά +6cm ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικά μπρός-πίσω!!!Το θέμα είναι οτι το συγκεκριμένο φορά και ψηλότερα λάστιχα απο "μαμά" 195/80/15...άρα είχε περισσότερες πιθανότητες να μην βρεί η κοιλιά του και με τα μπλοκέ να περάσει πιο εύκολα το εμπόδιο.Η +6 cm ανάρτηση του πραγματικά και ειλικρινά δεν γνωρίζω αν του χρησίμευσε πουθενά στο συγκεκριμένο εμπόδιο. ;)

  Στην τέταρτη βόλτα που συμμετείχα με το Club συναντήσαμε ένα νεροφάγωμα που απο τα λεγόμενα των παιδιών ήταν αρκετό για να κολλήσω...Ο Αρχηγός της βόλτας ( βέβαια πήγε το αυτοκίνητο όσο πιο βαθιά γινόταν γιατί το παληκάρι μόλις το είχε παραλάβει μετά απο ένα σημαντικό και όμορφο κιτ αναρτήσεων και λάστιχων κτλ,για να το τσεκάρει) μη χρησιμοποιώντας το μπλοκέ του ψιλοδυσκολεύτηκε (ΠΡΟΣΟΧΗ ΨΙΛΟ) να περάσει το νεροφάγωμα...Αντίθετα εγώ με " μαμά " με το κατάλληλο spotting πέρασα χωρίς να ιδρώσω κυριολεκτικά γιατί ο άνθρωπος που με καθοδηγούσε ίδρωσε περισσότερο...

  Με λίγα λόγια με τον δικό μου νού και έτσι όπως έχω εγώ ξεκινήσει να βλέπω την εμπειρία του off-road,η σειρά που πρέπει να ξεκινήσει να μετατρέπει το "μαμά" Jimny σε ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να ακολουθεί στις περισσότερες βόλτες είναι η εξής:

 1. Άνθρώπο που θα κρίνεις εσύ για spotting (Συγνώμη παιδιά αλλά το βρίσκω ΠΟΛΥ σημαντικό κυρίως για ασφάλεια)
 2. Λάστιχα
 3. Μπλοκέ (τουλάχιστον πίσω)
 4. Ανάρτηση
 5. Εργάτης

  Οπότε στο θέμα που ξεκίνησε ο Θωμάς τείνω πρώτα στο μπλοκέ (τουλάχιστον πίσω) και ύστερα στην ανάρτηση.Άσχετα βέβαια οτι αυτήν την στιγμή κοιτάω για ανάρτηση...Κυρίως για το οικονομικό... ;)

  Ήθελα να πώ και γώ τον πόνο μου... lol lol lol Να έίστε καλά... j12 j12 j12
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 11, 2009, 20:59 »
Ας επιχειρήσω και γώ να μιλήσω για τεχνικά πράγματα αν και άσχετος και με πολύ μικρή εμπειρία!!! ;)

  Στην πρώτη βόλτα που συμμετείχα με το Club κόλλησα σε ένα νεροφάγωμα...Μαζί με εμένα κόλλησε ένα άλλο "μαμά" σαν και εμένα,και πίσω απο εμένα κόλλησε ένα Jimny με +6 cm ανάρτηση και με διαστάσεις λάστιχων "μαμά" (Προσοχή ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ "μαμά").Μπροστά απο εμένα όμως πέρασαν 2 Jimny "αεροπορία" που για το ένα είμαι σίγουρος οτι φορά +6cm ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικά μπρός-πίσω!!!Το θέμα είναι οτι το συγκεκριμένο φορά και ψηλότερα λάστιχα απο "μαμά" 195/80/15...άρα είχε περισσότερες πιθανότητες να μην βρεί η κοιλιά του και με τα μπλοκέ να περάσει πιο εύκολα το εμπόδιο.Η +6 cm ανάρτηση του πραγματικά και ειλικρινά δεν γνωρίζω αν του χρησίμευσε πουθενά στο συγκεκριμένο εμπόδιο. ;)

  Στην τέταρτη βόλτα που συμμετείχα με το Club συναντήσαμε ένα νεροφάγωμα που απο τα λεγόμενα των παιδιών ήταν αρκετό για να κολλήσω...Ο Αρχηγός της βόλτας ( βέβαια πήγε το αυτοκίνητο όσο πιο βαθιά γινόταν γιατί το παληκάρι μόλις το είχε παραλάβει μετά απο ένα σημαντικό και όμορφο κιτ αναρτήσεων και λάστιχων κτλ,για να το τσεκάρει) μη χρησιμοποιώντας το μπλοκέ του ψιλοδυσκολεύτηκε (ΠΡΟΣΟΧΗ ΨΙΛΟ) να περάσει το νεροφάγωμα...Αντίθετα εγώ με " μαμά " με το κατάλληλο spotting πέρασα χωρίς να ιδρώσω κυριολεκτικά γιατί ο άνθρωπος που με καθοδηγούσε ίδρωσε περισσότερο...

  Με λίγα λόγια με τον δικό μου νού και έτσι όπως έχω εγώ ξεκινήσει να βλέπω την εμπειρία του off-road,η σειρά που πρέπει να ξεκινήσει να μετατρέπει το "μαμά" Jimny σε ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να ακολουθεί στις περισσότερες βόλτες είναι η εξής:

 1. Άνθρώπο που θα κρίνεις εσύ για spotting (Συγνώμη παιδιά αλλά το βρίσκω ΠΟΛΥ σημαντικό κυρίως για ασφάλεια)
 2. Λάστιχα
 3. Μπλοκέ (τουλάχιστον πίσω)
 4. Ανάρτηση
 5. Εργάτης

  Οπότε στο θέμα που ξεκίνησε ο Θωμάς τείνω πρώτα στο μπλοκέ (τουλάχιστον πίσω) και ύστερα στην ανάρτηση.Άσχετα βέβαια οτι αυτήν την στιγμή κοιτάω για ανάρτηση...Κυρίως για το οικονομικό... ;)

  Ήθελα να πώ και γώ τον πόνο μου... lol lol lol Να έίστε καλά... j12 j12 j12
Ανάρτηση ψάχνω και εγώ...
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 11, 2009, 22:29 »
Διάβασα με προσοχή όσα έγραψαν όλοι οι φίλοι. Δεν μπορώ βέβαιανα καταλάβω αυτό το "VS", εκτός και αν αφορά μόνο το οικονομικό κομμάτι. Και τα 2 είναι απαραίτητα. Με ποιά σειρά, μικρή σημασία έχει. Αν θέλεις να είσαι σωστός κάνεις και τα 2 και πολλά παραπάνω φυσικά.

Υ.Γ. Σχετικά με τις αναρτήσεις και το πόση δουλειά κάνουν.....τι να πώ ρε παιδιά....μετά από τόσα ποστ και δεν καταλαβαίνετε...μεταξεταστέοι λέμε.
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 12, 2009, 00:32 »
Διάβασα με προσοχή όσα έγραψαν όλοι οι φίλοι. Δεν μπορώ βέβαιανα καταλάβω αυτό το "VS", εκτός και αν αφορά μόνο το οικονομικό κομμάτι. Και τα 2 είναι απαραίτητα. Με ποιά σειρά, μικρή σημασία έχει. Αν θέλεις να είσαι σωστός κάνεις και τα 2 και πολλά παραπάνω φυσικά.

Υ.Γ. Σχετικά με τις αναρτήσεις και το πόση δουλειά κάνουν.....τι να πώ ρε παιδιά....μετά από τόσα ποστ και δεν καταλαβαίνετε...μεταξεταστέοι λέμε.

φιλε luca ο τιτλος του ποστ προηλθε απο τον τιτλο του βιντεο . σιγουρα μια σωστη αναρτηση ειναι πολυ σημαντικη ,
απλα στο συγκεκριμενο βιντεο καναν μια συγκριση των 2 κ ειπα να κανουμε μια περαιτερω αναλυση  ;)
ολα ειναι σημαντικα , η αναρτηση , το μπλοκε , τα λαστιχα , ο εργατης καθως κ αλλα πραγματα,παιζουν το καθενα απο ενα ρολο σε ενα αμαξι.

ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΟΛΑ  cl cl cl

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: lockers vs extreme suspension
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 12, 2009, 01:11 »
Διάβασα με προσοχή όσα έγραψαν όλοι οι φίλοι. Δεν μπορώ βέβαιανα καταλάβω αυτό το "VS", εκτός και αν αφορά μόνο το οικονομικό κομμάτι. Και τα 2 είναι απαραίτητα. Με ποιά σειρά, μικρή σημασία έχει. Αν θέλεις να είσαι σωστός κάνεις και τα 2 και πολλά παραπάνω φυσικά.

Υ.Γ. Σχετικά με τις αναρτήσεις και το πόση δουλειά κάνουν.....τι να πώ ρε παιδιά....μετά από τόσα ποστ και δεν καταλαβαίνετε...μεταξεταστέοι λέμε.

φιλε luca ο τιτλος του ποστ προηλθε απο τον τιτλο του βιντεο . σιγουρα μια σωστη αναρτηση ειναι πολυ σημαντικη ,
απλα στο συγκεκριμενο βιντεο καναν μια συγκριση των 2 κ ειπα να κανουμε μια περαιτερω αναλυση  ;)
ολα ειναι σημαντικα , η αναρτηση , το μπλοκε , τα λαστιχα , ο εργατης καθως κ αλλα πραγματα,παιζουν το καθενα απο ενα ρολο σε ενα αμαξι.

ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΟΛΑ  cl cl cl


 ;)
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους