Ωωωχχχχχ, πήρε φόρα ο Γιάννης.....
Κάτσε να τα πάρουμε ένα-ένα Γιάννη:
1) Συνεχίζω να είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το συνδυασμό ελατηρίων (Top-R 4") και αμορτισέρ Fox. Τα αμορτισέρ κλείνουν σε λίγο τα 2 χρόνια και η απόδοσή τους (αλλά και η εμφάνισή τους) είναι όπως όταν ήταν καινούργια.
2) Τιμή για τα Fox περίπου 800 €.
3) Όχι, δεν τα έβαλα για να μην ακουμπάει ο άξονας μετάδοσης στη γέφυρα, ποτέ πριν δεν ακουμπούσε, απλά ήθελα ένα καλό αμορτισέρ. Ίσα-ίσα που τώρα ακουμπάει ελάχιστα στον άξονα όταν το σηκώνεις με το γρύλο αλλά στο "δρόμο" δε νιώθω να έχει ακουμπήσει ποτέ...
4) Δε θυμάμαι τι έχεις αλλάξει τώρα όπως είσαι αλλά θα σου πω τι έχω αλλάξει εγώ. Μπράστα μπροστά για διόρθωση της κάστερ, μακρύτερα σωληνάκια φρένων, αποστάτη στον κατανεμητή φρένων πίσω, ρυθμιζόμενη πανάρ μπροστά, αποστάτες 1" στους τροχούς, αποστάτες στους άξονες μετάδοσης (περίπου 1,5 εκ αν θυμάμαι καλά), κόψιμο στους μπροστινούς θόλους, άλλα σινεμπλόκ στα πίσω μπράτσα στο επάνω μέρος με δυνατότητα 13 μοίρες κλίση (Apio) - αυτό δεν είναι αναγκαίο - και κώνους από τεφλόν στα πίσω ελατήρια (πάνω μέρος) για να μην ξεκουμπώνουν. Επίσης έχω ενισχύσει τις κάτω βάσεις των αμορτισέρ (μπροστά-πίσω) και έχω βάλει βάση πίσω στην πανάρ για να κατέβει πιο κάτω.
Οι κώνοι στα πίσω ελατήρια δεν είναι απαραίτητοι αν βάλεις λίγο πιο μικρά αμορτισέρ (όπως ο lker).
Αν τελικά θέλεις να πας προς αυτή τη λύση στείλε μου π.μ. ή πάρε με τηλέφωνο...