Αντώνη κατ' αρχήν καλώς όρισες!! Σε αυτό που αναφέρεις για την ανάρτηση, έχεις εν μέρει δίκιο. Όντως μόνο με ψηλότερη ανάρτηση και χωρίς αλλαγή σε μεγαλύτερα ελαστικά, δεν αυξάνει η απόσταση των διαφορικών από το έδαφος. Η ανάρτηση παρόλα αυτά, δεν δίνει μόνο μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης & διαφυγής, αλλά και ράμπας, όπως και μεγαλύτερη κοιλιακή ελευθερία σε όλο το αυτοκίνητο εκτός του εμπρός και πίσω διαφορικού. Επιπλέον, ένα άλλο τεράστιο πλεονέκτημα της ψηλότερης ανάρτησης είναι το κέρδος σε άρθρωση, με την προϋπόθεση ότι έχει γίνει σωστή δουλειά.
Συμπερασματικά λοιπόν, η ανάρτηση ψηλώνει όλο το αυτοκίνητο, εκτός των διαφορικών τα οποία ψηλώνουν μόνο με ελαστικά μεγαλύτερης διαμέτρου.