εξαρταται σπυρο πως το εννοεις το εξεληγμενη...
και το οτι δεν στριβει παλι ειναι σχετικο,μια και το mitsubishi που ειχα (οταν ειχαμε γνωριστει) ειχε μια ''παρομια'' τετρακινηση και οταν απο 4χ4 ελευθερο το εβαζες στο κλειδωμενο,τοτε βαραινε αρκετα το τιμονι και ας ηταν..υδραυλικο.
φαντασου ενα νιβα που δεν ειχε υδραυλικο οπως αυτο που ειχε ο πατερας μου.θα το ενιωθες παρα πολυ αφου και κανονικα...δεν εστριβε!
νομιζω πως σε καλυψα στο γιατι δεν στριβει...
οσο για την ζημια...εγω τοτε που το επαιρνα (απο 14-18χρονων) σε καθε βολτα που πηγαινα,εβγαζε ζημια.και δεν πηγαινα συχνα γιατι αφενως ημουν σχετικα μικρος,αφετερου ειχε λαμπαδιασει ο πατερας μου στο να πληρωνει ζημιες.
μια σασμαν
μια εμπρος αξονα
μια τρανσφερ
κατι συγχρονιζε
κατι απο δω,κατι απο κει...συνεχεια θεματα μου εβγαζε,και το αμαξι ηταν μαμα.
οσο για το στριψιμο για να σε ξαναπαω πισω...το τζιμνυ αρκετα λιγοτερο αμα κλειδωσεις μπρος πισω.
επισης αμα δεις νιβα απο κατω,θα καταλαβεις οτι δεν υπαρχει κανενα τροπος να ενεργοποιησεις απο εναν μοχλο οχι ενα...αλλα και 2 μπλοκε.
οποτε για να μην κοροιδευομαστε...νιβα με μπλοκε παιζει οσο και ο αλβανος τουριστας!!!