Αποστολέας Θέμα: κάρο???  (Αναγνώστηκε 62199 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #135 στις: Απρίλιος 05, 2012, 08:15 »
Ακούω ότι αρκετά τετρακίνητα έχουν "κάρο" (μπορεί και κάρρο, δεν ξέρω πως γράφεται)
Ξέρει κανείς τι είναι και αν έχει το JIMNY?
Το θέμα είναι παλιό, αλλά το επαναφέρω διότι έχουν έρθει αρκετά νέα μέλη, για να ενημερωθούν και να ψηφίσουν!!

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #136 στις: Απρίλιος 05, 2012, 14:35 »
Το διαφορικό είναι μία συσκευή η οποία επιτρέπει στου κινητήριους τροχούς να έχουν διαφορετική ταχύτητα στις στροφές ώστε να περιορίζονται οι τριβές/φθορές στα ελαστικά και η τάση του αυτοκινήτου να ανοίγει τη τροχιά του. Στα μεν πισωκίνητα να υπερστρέφει στα μεν προσθιοκίνητα να υποστρέφει. Ο τρόπος κατασκεύης όμως του διαφορικού έχει το εξής μειονέκτημα. Αν ένας κινητήριος τροχός βρεθεί στον αέρα ή βρίσκεται σε επαφή με οδόστρωμα μειωμένης/πολύ χαμηλής πρόσφυσης τότε σε αυτόν το τροχό 8α πάει όλη η ροπή από το κινητήρα, αφήνοντας τον άλλο που μπορεί να έχει πρόσφυση, ακίνητο, με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του οχήματός μας. Αυτό για τις χαμηλές ταχύτητες και τη κίνηση σε λάσπη/άμμο.
Το μπλοκέ διαφορικό (λάθος ορολογία -αλλά έχει επικρατήσει- μια και μπλοκέ λέμε ένα σύστημα μετάδοσης που ο αριστερός με το δεξιό τροχό είναι πακτωμένοι μεταξύ τους και πηγαίνει σε αυτούς ίση ποσότητα ροπής, π.χ. τα cart) είναι ένα διαφορικό που μέσω επιπλέων γραναζιών καταφέρνει να στέλνει ροπή στον άξονα που έχει πρόσφυση μειώνωντας το ανεξέλεγτο σπινάρισμα του τροχού που δεν έχει πρόσφυση.
Έτσι συναντάμε "μπλοκέ" διαφορικά με διαφορετικά ποσοστά εμπλοκής. Υπάρχει ένας δείκτης που λέγεται Torque bias ratio (TBR) και δείχνει πόσες φορές περισσότερη ροπή στέλνεται στο τροχό με πρόσφυση σε σχέση με αύτόν που "σπινιάρει" π.χ. ένα μπλοκέ διαφορικό με ποσοστό εμπλοκής 90% (δείκτης TBR 9:1) σε περίπτωση "σπινιαρίσματος" στέλνει το 90% της ροπής του κινητήρα στο τροχό που έχει πρόσφυση. Ένα τέτοιο διαφορικό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κίνηση σε λασπώδη/αμμώδη εδάφη καθώς και σε κόντρες των φαναριών που τα οχήματα θα κινηθούν σε ευθεία. Είναι τελείως ακατάλληλο όμως για κίνηση σε δρόμους με στροφές.
Ένα διαφορικό με δείκτη TBR 3:1 στέλνει στον τροχό που έχει πρόσφυση, ενώ ο άλλος "σπινιάρει", το 3/4 της ροπής που παράγει ο κινητήρας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αφήνοντας το υπόλοιπο 1/4 για τον άλλο. Αυτό δεν είναι τόσο αποδοτικό όταν έχουμε να κάνουμε με κίνηση εκτός δρόμου, αλλά είναι πολύ καλό και αυξάνει τη ταχύτητα του αυτοκινήτου μας στη στροφές κατά ένα απίστευτό τρόπο, βελτιώνωντας πάρα πολύ τη ταχύτητα εξόδου.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα που προσπαθούν αποτυχημένα (για μένα) να αντικαταστήσουν το μπλοκέ διαφορικό λειτουργούν, φρενάροντας το τροχό που "σπινιάρει" δίνοντας τη δυνατότητα να μεταφερθεί ένα ποσοστό ροπής στον ακινητοποιημένο μεν αλλά με καλύτερες συνθήκες πρόσφυσης τροχό.
Οι λόγοι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιμένουν στα "ηλεκτρονικά συστήματα είναι το χαμηλό κόστος και ο εντυπωσιασμός του τελικού αγοραστή με πλήθος ακρωνυμίων (ESP, ASR, ABS, EFU k.l.p.).
Ελπίζω να έλυσα μερικές απορίες. Θα ξανακοιτάξω τα κυτάπια μου και αν χρειάζεται, θα επανέλθω. Να με συγχωρείτε για το μεγάλο post.

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: κάρο???
« Απάντηση #137 στις: Απρίλιος 05, 2012, 14:53 »
Ακούω ότι αρκετά τετρακίνητα έχουν "κάρο" (μπορεί και κάρρο, δεν ξέρω πως γράφεται)
Ξέρει κανείς τι είναι και αν έχει το JIMNY?
Το θέμα είναι παλιό, αλλά το επαναφέρω διότι έχουν έρθει αρκετά νέα μέλη, για να ενημερωθούν και να ψηφίσουν!!

ξερεις να βαζεις φωτιες a105
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: κάρο???
« Απάντηση #138 στις: Απρίλιος 05, 2012, 15:56 »
Το διαφορικό είναι μία συσκευή η οποία επιτρέπει στου κινητήριους τροχούς να έχουν διαφορετική ταχύτητα στις στροφές ώστε να περιορίζονται οι τριβές/φθορές στα ελαστικά και η τάση του αυτοκινήτου να ανοίγει τη τροχιά του. Στα μεν πισωκίνητα να υπερστρέφει στα μεν προσθιοκίνητα να υποστρέφει. Ο τρόπος κατασκεύης όμως του διαφορικού έχει το εξής μειονέκτημα. Αν ένας κινητήριος τροχός βρεθεί στον αέρα ή βρίσκεται σε επαφή με οδόστρωμα μειωμένης/πολύ χαμηλής πρόσφυσης τότε σε αυτόν το τροχό 8α πάει όλη η ροπή από το κινητήρα, αφήνοντας τον άλλο που μπορεί να έχει πρόσφυση, ακίνητο, με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του οχήματός μας. Αυτό για τις χαμηλές ταχύτητες και τη κίνηση σε λάσπη/άμμο.
Το μπλοκέ διαφορικό (λάθος ορολογία -αλλά έχει επικρατήσει- μια και μπλοκέ λέμε ένα σύστημα μετάδοσης που ο αριστερός με το δεξιό τροχό είναι πακτωμένοι μεταξύ τους και πηγαίνει σε αυτούς ίση ποσότητα ροπής, π.χ. τα cart) είναι ένα διαφορικό που μέσω επιπλέων γραναζιών καταφέρνει να στέλνει ροπή στον άξονα που έχει πρόσφυση μειώνωντας το ανεξέλεγτο σπινάρισμα του τροχού που δεν έχει πρόσφυση.
Έτσι συναντάμε "μπλοκέ" διαφορικά με διαφορετικά ποσοστά εμπλοκής. Υπάρχει ένας δείκτης που λέγεται Torque bias ratio (TBR) και δείχνει πόσες φορές περισσότερη ροπή στέλνεται στο τροχό με πρόσφυση σε σχέση με αύτόν που "σπινιάρει" π.χ. ένα μπλοκέ διαφορικό με ποσοστό εμπλοκής 90% (δείκτης TBR 9:1) σε περίπτωση "σπινιαρίσματος" στέλνει το 90% της ροπής του κινητήρα στο τροχό που έχει πρόσφυση. Ένα τέτοιο διαφορικό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κίνηση σε λασπώδη/αμμώδη εδάφη καθώς και σε κόντρες των φαναριών που τα οχήματα θα κινηθούν σε ευθεία. Είναι τελείως ακατάλληλο όμως για κίνηση σε δρόμους με στροφές.
Ένα διαφορικό με δείκτη TBR 3:1 στέλνει στον τροχό που έχει πρόσφυση, ενώ ο άλλος "σπινιάρει", το 3/4 της ροπής που παράγει ο κινητήρας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αφήνοντας το υπόλοιπο 1/4 για τον άλλο. Αυτό δεν είναι τόσο αποδοτικό όταν έχουμε να κάνουμε με κίνηση εκτός δρόμου, αλλά είναι πολύ καλό και αυξάνει τη ταχύτητα του αυτοκινήτου μας στη στροφές κατά ένα απίστευτό τρόπο, βελτιώνωντας πάρα πολύ τη ταχύτητα εξόδου.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα που προσπαθούν αποτυχημένα (για μένα) να αντικαταστήσουν το μπλοκέ διαφορικό λειτουργούν, φρενάροντας το τροχό που "σπινιάρει" δίνοντας τη δυνατότητα να μεταφερθεί ένα ποσοστό ροπής στον ακινητοποιημένο μεν αλλά με καλύτερες συνθήκες πρόσφυσης τροχό.
Οι λόγοι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιμένουν στα "ηλεκτρονικά συστήματα είναι το χαμηλό κόστος και ο εντυπωσιασμός του τελικού αγοραστή με πλήθος ακρωνυμίων (ESP, ASR, ABS, EFU k.l.p.).
Ελπίζω να έλυσα μερικές απορίες. Θα ξανακοιτάξω τα κυτάπια μου και αν χρειάζεται, θα επανέλθω. Να με συγχωρείτε για το μεγάλο post.
ΟΥΑΟΥ!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #139 στις: Απρίλιος 06, 2012, 07:25 »
Το διαφορικό είναι μία συσκευή η οποία επιτρέπει στου κινητήριους τροχούς να έχουν διαφορετική ταχύτητα στις στροφές ώστε να περιορίζονται οι τριβές/φθορές στα ελαστικά και η τάση του αυτοκινήτου να ανοίγει τη τροχιά του. Στα μεν πισωκίνητα να υπερστρέφει στα μεν προσθιοκίνητα να υποστρέφει. Ο τρόπος κατασκεύης όμως του διαφορικού έχει το εξής μειονέκτημα. Αν ένας κινητήριος τροχός βρεθεί στον αέρα ή βρίσκεται σε επαφή με οδόστρωμα μειωμένης/πολύ χαμηλής πρόσφυσης τότε σε αυτόν το τροχό 8α πάει όλη η ροπή από το κινητήρα, αφήνοντας τον άλλο που μπορεί να έχει πρόσφυση, ακίνητο, με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του οχήματός μας. Αυτό για τις χαμηλές ταχύτητες και τη κίνηση σε λάσπη/άμμο.
Το μπλοκέ διαφορικό (λάθος ορολογία -αλλά έχει επικρατήσει- μια και μπλοκέ λέμε ένα σύστημα μετάδοσης που ο αριστερός με το δεξιό τροχό είναι πακτωμένοι μεταξύ τους και πηγαίνει σε αυτούς ίση ποσότητα ροπής, π.χ. τα cart) είναι ένα διαφορικό που μέσω επιπλέων γραναζιών καταφέρνει να στέλνει ροπή στον άξονα που έχει πρόσφυση μειώνωντας το ανεξέλεγτο σπινάρισμα του τροχού που δεν έχει πρόσφυση.
Έτσι συναντάμε "μπλοκέ" διαφορικά με διαφορετικά ποσοστά εμπλοκής. Υπάρχει ένας δείκτης που λέγεται Torque bias ratio (TBR) και δείχνει πόσες φορές περισσότερη ροπή στέλνεται στο τροχό με πρόσφυση σε σχέση με αύτόν που "σπινιάρει" π.χ. ένα μπλοκέ διαφορικό με ποσοστό εμπλοκής 90% (δείκτης TBR 9:1) σε περίπτωση "σπινιαρίσματος" στέλνει το 90% της ροπής του κινητήρα στο τροχό που έχει πρόσφυση. Ένα τέτοιο διαφορικό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κίνηση σε λασπώδη/αμμώδη εδάφη καθώς και σε κόντρες των φαναριών που τα οχήματα θα κινηθούν σε ευθεία. Είναι τελείως ακατάλληλο όμως για κίνηση σε δρόμους με στροφές.
Ένα διαφορικό με δείκτη TBR 3:1 στέλνει στον τροχό που έχει πρόσφυση, ενώ ο άλλος "σπινιάρει", το 3/4 της ροπής που παράγει ο κινητήρας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αφήνοντας το υπόλοιπο 1/4 για τον άλλο. Αυτό δεν είναι τόσο αποδοτικό όταν έχουμε να κάνουμε με κίνηση εκτός δρόμου, αλλά είναι πολύ καλό και αυξάνει τη ταχύτητα του αυτοκινήτου μας στη στροφές κατά ένα απίστευτό τρόπο, βελτιώνωντας πάρα πολύ τη ταχύτητα εξόδου.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα που προσπαθούν αποτυχημένα (για μένα) να αντικαταστήσουν το μπλοκέ διαφορικό λειτουργούν, φρενάροντας το τροχό που "σπινιάρει" δίνοντας τη δυνατότητα να μεταφερθεί ένα ποσοστό ροπής στον ακινητοποιημένο μεν αλλά με καλύτερες συνθήκες πρόσφυσης τροχό.
Οι λόγοι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιμένουν στα "ηλεκτρονικά συστήματα είναι το χαμηλό κόστος και ο εντυπωσιασμός του τελικού αγοραστή με πλήθος ακρωνυμίων (ESP, ASR, ABS, EFU k.l.p.).
Ελπίζω να έλυσα μερικές απορίες. Θα ξανακοιτάξω τα κυτάπια μου και αν χρειάζεται, θα επανέλθω. Να με συγχωρείτε για το μεγάλο post.
Το "κάρο", σε ποιά από τις παραπάνω κατηγορίες είναι?

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: κάρο???
« Απάντηση #140 στις: Απρίλιος 06, 2012, 08:39 »
Το "κάρο", σε ποιά από τις παραπάνω κατηγορίες είναι?
Έλα μου ντε, δέκα σελίδες ανάλυση και δε μας είπε τίποτα για το περίφημο κάρο, να μάθουμε κι εμείς τελικά τι παίζει... ::) ::)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #141 στις: Απρίλιος 06, 2012, 11:11 »
με την βενζινη στο 1,80 και επανω
νομιζω οτι σε λιγο καιρο ολα τα αυτοκινητα θα εχουν καρο.



φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: κάρο???
« Απάντηση #142 στις: Απρίλιος 06, 2012, 12:44 »
με την βενζινη στο 1,80 και επανω
νομιζω οτι σε λιγο καιρο ολα τα αυτοκινητα θα εχουν καρο.





Νομίζω ότι ο Τάσος εντόπισε ακριβώς τη χρήση 'κάρου' σε αυτοκίνητο και ξεκαθάρισε μια για πάντα το θέμα.
Μια εικόνα-χίλιες λέξεις!!! cl cl cl
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: κάρο???
« Απάντηση #143 στις: Απρίλιος 06, 2012, 12:55 »
το συγκεκριμενο καρο πρεπει να ειναι ντρακξεραδικο εχει διαφορετικης διαμετρου τροχους μπρος πισω...

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #144 στις: Απρίλιος 06, 2012, 13:06 »
το θέμα είναι  απλό  κάρο  εννοούμαι  όταν  και  η  2  τροχοί  έχουν  ακριβώς  την  ίδια  ταχύτητα   έστω  και  χωρίς  πρόσφυση    με  λιγα  λογια  δεν  υπαρχή  διαφορικό   ,,το  κατσικάκι  μας  ε χι  κάρο  όταν  βάζουμε  το  4*4  50  εμπρός  50  πίσω  ,άλλα  δεν  έχει  κάρο  στα  διαφορικά  άπλα  πράγματα  j12

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #145 στις: Απρίλιος 12, 2012, 20:00 »
αρα το jimny εχει κάρο??????

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #146 στις: Απρίλιος 13, 2012, 09:00 »
αρα το jimny εχει κάρο??????
 
στο  τρασφερ  ,ναι  οχι στα  διαφορικά

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #147 στις: Απρίλιος 13, 2012, 23:49 »
αρα το jimny εχει κάρο??????
 
στο  τρασφερ  ,ναι  οχι στα  διαφορικά
δλδ τζαμπα ζηλεύουμε τα NIVA ολα αυτά τα χρόνια?????
ή μήπως τα NIVA έχουν κάρο και στα διαφορικά??????
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2012, 23:57 από SAV »

Αποσυνδεδεμένος lef stath

  • Jimny
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #148 στις: Απρίλιος 14, 2012, 12:40 »
Νομιζω οτι το Niva εχει και στα διαφορικα και οχι μονο στο τρανσφερ....

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: κάρο???
« Απάντηση #149 στις: Απρίλιος 14, 2012, 20:31 »
ta niva λογο οτι εχουν μονιμη τετρακινηση εχουν κεντρικο ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
οταν ενεργοποιηειται το ''καρο''  lol lol  απλα κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο,οπως δηλαδη ειναι τα δικα μας.
ο λογος ειναι οτι στα μονομος τερτακινητα οχηματα πρεπει να υπαρχει πληρης διαφορισμος μεταξυ τροχων αλλα και αξονων.
αυτο γινεται κυριως με 2 τροπους.με διαφορικο που ειναι ο καλυτερος και με συνεκτικο συμπλεκτη που ειναι για κλωτσιες.

μπλοκε επανω στον αξονα εχουν συνηθως τα mercedes,volvo,και ολα αυτα τα unimog-eidi.... j12