Αποστολέας Θέμα: κάρο???  (Αναγνώστηκε 62368 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: κάρο???
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 15:59 »
Eγώ είδα φίλε 4κίνητε ότι με 3η (και με 4η αν ήθελε) ξεκινούσε αέρα. Αυτά τα περί κεντρικού διαφορικού κλπ, δεν τα πολυκαταλαβαίνω ... (με κάθε καλή πρόθεση, μην το πάρεις στραβά).

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 16:04 »
Μήπως τότε έπρεπε να μην το λένε κάρο, αλλά.........................................αέρο?? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 16:12 »
Έχει άλλο μοχλό για κλείδωμα κεντρικού διαφορικου και άλλο μοχλό για τις κοντές σχέσεις.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 16:55 »
Έχει άλλο μοχλό για κλείδωμα κεντρικού διαφορικου και άλλο μοχλό για τις κοντές σχέσεις.

ακριβως.

το transfer case εχει την ιδιαιτεροτητα να δινει κατανομη 50:50

οποτε το Jimny εχει κινηση πισω, κινηση σε ολους τους τροχους με κατανομη 50:50
κινηση σε ολους τους τροχους με κατανομη 50:50 και με το αργο διαφορικο
για τον λογο αυτο με την μονιμα 50:50 κατανομη , οταν προσπαθεις να στριψεις εχοντας 4κινηση βλεπεις οτι το αμαξι δυσκολευεται να στριψει.

Αντιθετα το niva εχει:
κινηση σε ολους τους τροχους
κινηση σε ολους τους τροχους με αργο διαφορικο

και με τον τριτο λεβιε μπορεις να εχεις ολα τα παραπανω με κλειδωμενο το μεσαιο διαφορικο
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: κάρο???
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 17:06 »
Έχει άλλο μοχλό για κλείδωμα κεντρικού διαφορικου και άλλο μοχλό για τις κοντές σχέσεις.

Copy-paste από το προηγούμενο μήνυμα : "Το ΝΙVA (επειδή είχα διαβάσει προηγουμένως το συγκεκριμένο ποστ), απ΄ όσο είδα σε έναν μάστορα στην οικοδομή, που είχα συναντήσει, έχει τον 3ο λεβιέ που είναι κάτι σαν μπλοκέ."

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 17:41 »
Είναι μποκε όχι σαν. Στο μεσαίο διαφορικο μόνο.
Και νομίζω ότι έχει και μια Τρίτη θέση σε αυτό το μοχλό που είναι σαν να έχεις νεκρά

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: κάρο???
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 18:54 »
Και νομίζω ότι έχει και μια Τρίτη θέση σε αυτό το μοχλό που είναι σαν να έχεις νεκρά
Είναι όντως νεκρά και χρησιμοποιείται για ρυμούλκηση του οχήματος (π.χ. από όχημα της οδικής βοήθειας) έτσι ώστε να μη γίνει ζημιά στα διαφορικά...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 10:47 »
Και νομίζω ότι έχει και μια Τρίτη θέση σε αυτό το μοχλό που είναι σαν να έχεις νεκρά
Είναι όντως νεκρά και χρησιμοποιείται για ρυμούλκηση του οχήματος (π.χ. από όχημα της οδικής βοήθειας) έτσι ώστε να μη γίνει ζημιά στα διαφορικά...

Αντωνη εσυ δεν ειχες NIVA?
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: κάρο???
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 11:14 »
Αντωνη εσυ δεν ειχες NIVA?
Oh yes.... ;D ;D ;D
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: κάρο???
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 11:25 »
Αντωνη αν κ ειναι λιγο οφφ-τοπικ,θες να μας πεις τους λογους που το σουταρες το Niva??

Αποσυνδεδεμένος mato

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 11:37 »
Παιδιά αν μου επιτρέπετε να πάρω μέρος στην κουβέντα, ανεβάζω μερικές εικόνες όπου φαίνονται οι διαφορές



εδώ φαίνεται το tcase του NIVA, με μπλέ χρώμα οι άξονες μετάδοσης, με πράσινο το κεντρικό διαφορικό και με κόκκινο το κόπλερ (? δεν ξέρω αν έτσι λέγεται όντως) με το οποίο κλειδώνει το διαφορικό, όταν συρθεί μπροστά ο μικρός λεβιές, οπότε οι δύο άξονες δουλεύουν μαζί (100% και όχι 50-50)



στην επόμενη εικόνα, φαίνεται διαγραμματικά το «μονοπάτι» της μετάδοσης ανάλογα με την επιλογή High (κόκκινο) Low (κίτρινο χρώμα)



σε οχήματα με κατ’ επιλογήν τετρακίνηση η διαφορά είναι στην δομή του tcase. Όταν δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό η εικόνα είναι ως εξής (δεν είναι από jimny, η εικόνα είναι από jeep αλλά κάπως έτσι είναι και της suzuki) :



όπου η επιλογή τετρακίνησης και η εμπλοκή του εμπρός άξονα γίνεται με αλυσίδα αντί για γρανάζι, και το αντίστοιχο «μονοπάτι» της μετάδοσης είναι αυτό (εικόνα από από suzuki LJ) και οι δύο άξονες αναγκάζονται να κινηθούν μαζί (πάλι 100% και όχι 50-50)


Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: κάρο???
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 12:45 »
Αντωνη αν κ ειναι λιγο οφφ-τοπικ,θες να μας πεις τους λογους που το σουταρες το Niva??
α) Δεν είχα πολλά περιθώρια βελτίωσης στο Niva κυρίως λόγω ψαλιδιών και αυτοφερόμενου αμαξώματος (ίσως ο βασικότερος λόγος) αλλά και έλλειψης έτοιμων λύσεων από τρίτους
β) Με είχε εκνευρίσει το γεγονός ότι ήμουν κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο για μικρομαλακίες
γ) Ήταν κουραστικό μέσα στην πόλη όπου κάνω τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά
δ) Δεν είχε τις ανέσεις και τον εξοπλισμό ενός σύγχρονου αυτοκινήτου (υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, αερόσακους, ηλεκτρικούς καθρέπτες κλπ), γενικά το αυτοκίνητο ήταν 30 χρόνια πίσω
ε) Έκαιγε αρκετά και ο κινητήρας του δεν ήταν εύστροφος, θύμιζε φορτηγό
στ) Η λαμαρίνα του ήταν χάλια, όλο σκουριές και σαπίσματα με το παραμικρό
Όμως δεν ήταν όλα τόσο τραγικά, είχε και πολλά θετικά στοιχεία (μόνιμη τετρακίνηση η οποία μου έχει λείψει πολύ, μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις, μεγάλους χώρους για την κατηγορία του, μεταλικούς προφυλακτήρες, πολύ φτηνά ανταλλακτικά). Βασικά αν δεν το σκαλίσεις πιστεύω ότι είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο το οποίο είναι πολύ ανθεκτικό και απευθύνεται σε συνειδητοποιημένους χρήστες... ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: κάρο???
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 13:36 »
Ηθκο διδαγμα.....''ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ jIMNY!!!'' roc2 roc2 roc2

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 18:13 »
Αντωνη αν κ ειναι λιγο οφφ-τοπικ,θες να μας πεις τους λογους που το σουταρες το Niva??
α) Δεν είχα πολλά περιθώρια βελτίωσης στο Niva κυρίως λόγω ψαλιδιών και αυτοφερόμενου αμαξώματος (ίσως ο βασικότερος λόγος) αλλά και έλλειψης έτοιμων λύσεων από τρίτους
β) Με είχε εκνευρίσει το γεγονός ότι ήμουν κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο για μικρομαλακίες
γ) Ήταν κουραστικό μέσα στην πόλη όπου κάνω τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά
δ) Δεν είχε τις ανέσεις και τον εξοπλισμό ενός σύγχρονου αυτοκινήτου (υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, αερόσακους, ηλεκτρικούς καθρέπτες κλπ), γενικά το αυτοκίνητο ήταν 30 χρόνια πίσω
ε) Έκαιγε αρκετά και ο κινητήρας του δεν ήταν εύστροφος, θύμιζε φορτηγό
στ) Η λαμαρίνα του ήταν χάλια, όλο σκουριές και σαπίσματα με το παραμικρό
Όμως δεν ήταν όλα τόσο τραγικά, είχε και πολλά θετικά στοιχεία (μόνιμη τετρακίνηση η οποία μου έχει λείψει πολύ, μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις, μεγάλους χώρους για την κατηγορία του, μεταλικούς προφυλακτήρες, πολύ φτηνά ανταλλακτικά). Βασικά αν δεν το σκαλίσεις πιστεύω ότι είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο το οποίο είναι πολύ ανθεκτικό και απευθύνεται σε συνειδητοποιημένους χρήστες... ;)

ναι ρε Αντώνη, αλλά το NIVA έχει κάρο!!!!!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 18:42 »
Ακουσα ότι μπαίνει κάρο και σε JIMNY με λογικό κόστος, ξέρει κανείς κάτι??