Αποστολέας Θέμα: Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY  (Αναγνώστηκε 6403 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« στις: Απρίλιος 07, 2009, 21:57 »
Καλησπέρα σε ολους,

Ειμαι   κατοχος  Suzuki  Jimny  από 1/3/06  και  νεος  στο φορουμ. Ο λογος  που  σας επισκεπτομαι είναι  το γνωστο προβλημα   του  jimny  ,το τρεμουλο  στο τιμονι . Από  τα 10.521+ χλμ  ταλαιπωρουμαι  όπως  πολλοι  από εσας.
Από  τα   10.521χλμ   προσπαθω  να  λυσω  το προβλημα αυτό με  κάθε τροπο  απευθυνομενος στην  αντιπροσωπεια οπου το αγορασα καινουριο ,κατι που μεχρι και σημερα  είναι  αδυνατο να  λυθει   με  ολους τους  τροπους  που εχει αναφερει ο καθενας από εσας  και  στο  φορουμ.(Τα εξοδα εχουνε καθυφθει από την  αντιπροσωπεια  ακομα  και μετα  τη  ληξη της εγγυησης).
Ειμαι  απόφισισμενος   να κινηθω  νομικα  μεχρι εκει που δεν  παίρνει, όσο χρονικό  διάστημα  και να διαρκεσει   μεχρι να δικαιωθώ ικανοποιητικά.
Δεν  γνωρίζω  αν  το έχει κάνει κάποιος από εσάς.

Αυτό που  ζητω  από  εσας  είναι  η  υποστηριξη σας  για  να  δικαιωθω  με κάθε  τροπο  και  οσοι  αντιμετωπιζουνε αυτό  το προβλημα.
Θα  μπορεσουμε  να  δικαιωθουμε  ,οσο περισσοτεροι  μαζευτουμε τοσο το καλυτερο για εμας  τοσο χειροτερα  γι αυτους(SUZUKI) πιστεψτε  με  ,μας εχουνε  κοροιδεψει παρα  πολύ και  δεν  μας  λυνουνε το προβλημα.
Με  όλο  το θάρρος  θα  ξεκινήσω  αυτή την ενεργεια  και  είμαι αισιοδοξος  για  το απότελεσμα.
Θα  ξεκινησω  από την  εταιρια   sfakianakis  μεχρι το εργοστασιο.

Σας περιμενω λοιπον  να  με  υποστηριξετε  και  να  ειστε  σιγουροι ότι θα  δικαιωθουμε  ολοι. t4

Δέχομαι οποιαδήποτε  ορθή απάντηση  επί του συγκεκριμένου  και μόνο  θέματος.


Σας  ευχαριστώ  εκ των προτέρων



Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 25, 2009, 10:33 »
Καλημέρα! Θα σου περιγράψω δύο σχετικές ιστορίες ελπίζοντας να σε βοηθήσω.
Στο παρελθόν, έχοντας ένα παρόμοιο πρόβλημα με άλλης μάρκας αυτοκίνητο, είχα απευθυνθεί, εκτός από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο (όπου σήκωναν τα χέρια ψηλά, ζητώντας μου κανονική χρέωση, έχοντας ζητήσει έγκριση δωρεάν επισκευής από τα κεντρικά, η οποία δεν τους δίνονταν), στην εδώ αντιπροσωπεία, όπου μου έκαναν τον ψόφιο κοριό, ζητώντας μου μεγάλο ποσό για την επισκευή του συγκεκριμένου προβλήματος (ελαττωματικής σχεδίασης ηλιοροφή), εργατικά και ανταλλακτικά περίπου 800-850 € (πριν 7-8 χρόνια!). Τότε είχα μιλήσει και με τον τεχνικό διευθυντή της εδώ αντιπροσωπίας, ο οποίος ήταν κάθετος και μου το έπαιζε σκληρός και μάγκας (περίπου:άν σας αρέσει πληρώστε, αλλοιώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίιποτα). Του δήλωσα ότι θα απευθυνθώ στο εργοστάσιο και μου είχε πεί να κάνω ότι νομίζω.
Έγραψα λοιπόν γράμμα στην μαμά εταιρία, όπου τους δήλωνα την απογοήτευσή και τη δυσφορία μου, καθότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ καινούργιο, μόλις είχε λήξει η εγγύηση (τότε έδιναν 1 χρόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο, ίσως και για τα υπόλοιπα της μάρκας αυτής) και το πρόβλημα της ηλιοροφής ήταν κοινό μυστικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου. Και στο κάτω κάτω ήταν δικό τους το λάθος που η ηλιοροφή είχε σχεδιαστικό πρόβλημα και όχι του πελάτη.
Το αποτέλεσμα ήταν σύντομα να μου στείλουν επιστολή από το εργοστάσιο, όπου με πληροφορούσαν ότι είχαν μιλήσει με την εδώ αντιπροσωπία και το πρόβλημα μου είχε διευθετηθεί, να περάσω όποτε θέλω από το ίδιο συνεργίο που πήγαινα για σέρβις, με χρέωση ΜΟΝΟ 25 €(κάποιο ποσοστό επί των εργατικών)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Επίσης με είχαν πάρει τηλέφωνο από την αντιπροσωπία, με τελείως διαφορετικό υφάκι (προφανώς τους είχαν ξε@@σει από το εργοστάσιο....).
Σε άλλη περίπτωση δικού μου ανθρώπου, αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο από εξουσιοδοτημένο έμπορο, όπου πολύ γρήγορα (στο πρώτο σέρβις για τα λάδια, που τότε γίνονταν περίπου στα 1200 χλμ) αντιλήφθηκε ότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ σοβαρά χτυπημένο από κάτω (όπως αποδείχτηκε, κατά το ξεφόρτωμα από την νταλίκα, είχε ξεφύγει από τις ράμπες και είχε γδαρθεί σε κάποιο σημείο στο σασί. Το γδάρσιμα ήταν τόσο έντονο, που η λαμαρίνα είχε σκιστεί σαν σαρδελοκούτι!!). Αφού επικοινώνησε πρώτα με τον έμπορο, ο οποίος περίπου του είπε ότι "το έλενξες και υπόγραψες πριν το παραλάβεις, μάλλον θα το ανέβασες σε κάποιο πεζοδρόμιο...", είδε ότι δεν βγάζει άκρη και ΜΑΖΙ με τον δικηγόρο του πήγαν στην εδώ αντιπροσωπία. Κατά σειρά μίλησαν με τον Τεχνικό Δ/ντή, τον Δ/ντή Πωλήσεων (οι οποίοι ήταν στην αρχή επιφυλακτικοί) και στο τέλος με τον Γενικό Δ/ντή, ο οποίος αποδείχτηκε ΚΥΡΙΟΣ με όλη την σημασία της λέξης. Περίπου του είπε: αφήστε μας λίγο χρόνο να ψάξουμε την περίπτωση, γιατί εμείς κρατάμε αρχεία με όλα τα συμβάντα σε όλες τις διαδικασίες. Πράγματι, σε λίγες ημέρες ο συγγενής μου ενημερώθηκε από την αντιπροσωπία ότι όντως το πρόβλημα δημιουργήθηκε κατά τη διαδικασία ξεφορτώματος από την νταλίκα και ότι υπήρχαν δύο επιλογές:Είτε να του επιστρέψουν κάποιο ποσό (αφού το αυτοκίνητο ήταν "ελαττωματικό" και να του το επισκευάσουν σε δικό τους φαναρτζή, είτε να του το ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (ίδιο μοντέλο) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!! Αυτός προτίμησε την δεύτερη λύση και η αντιπροσωπία τήρησε το λόγο της: Του το ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ.. (Φαντάσου, ότι αν ήθελε η αντιπροσωπία, δεν θα παραδεχόταν το σφάλμα της και θα μπορούσε να τον "χορέψει στο ταψί" γιατί όπως καταλαβαίνεις, θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο, χρονοβόρο και δαπανηρό για τον άνθρωπο, να αποδείξει ότι η φθορά έγινε ΠΡΙΝ και όχι μετά την αγορά του αυτοκινήτου).
Με τα δυο παραπάνω περιστατικά, θέλω να σου δείξω ότι όταν έχεις δίκιο, το διεκδικήσεις με τον σωστό τρόπο, με σοβαρότητα και αποφασιστηκότητα, χωρίς υστερίες, θα βρεθεί κάποιος κρίκος στην αλυσίδα (στην πρώτη περίπτωση η μαμά εταιρία, στη δεύτερη ο επικεφαλής της εδώ αντιπροσωπίας), ο οποίος δεν θα θελήσει να δυσφημίσει την εταιρία του και θα φερθεί με επαγγελματισμό. Άλλωστε τώρα  οι καιροί είναι δύσκολοι και για τις εταιρίες, οι οποίες πιστεύω ότι δεν θα ήθελαν δημιουργήσουν μια κακή φήμη.

Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιτυχία!!
Φιλικά
Γιάννης

Αποσυνδεδεμένος regaman

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 14:50 »
SOS!!!!!!!!!!!γεια χαρα παλικαρια!!!!ειμαι καινουριος και ειμαι ετοιμος για αγωγη εναντιον της εταιριας μας!!!!!!!!!!!!!!ειδα οτι πολλοι εχουν προβλημα τρεμουλου στο τιμονι δεν ξερω σε ποσους εχουν στραβωσει τα δυσκοφρενα!!εγω τα εχω παθει και τα δυο(τζιμνι καινουργιο τελος 2006).προσφατα ομως ειδα επισημο εσωτερικο εγραφο της εταιριας(απο φιλο εμπηρογνωμονα)προς τα επησιμα συνεργεια της το οποιο ελεγε οτι σε καποια μοντελα (δεν θυμαμαι αριθμους)υπαρχουν προβληματικες ζαντες (τρεμουλο) και προβληματικα μουαγε(δυσκοπλακες)!!!!!!!!!!μετα απο τρια χρονια απανοτων ζυγοσταθμισεων,ελενχων,ευθειγραμμισεων,2 αλαγων δυσκοπλακων(νομιζα εφτεγαν τα νερα) και πολλα ευρω εμαθα την αληθεια και ειμαι ετοιμος να κινηθω νομικα εναντιων της σουζουκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν εχεις τραβηξει τα ιδια και εσυ ελα να οργανωθουμε για ομαδικη αγωγη μπας και βγαλουμε καμια ακρη!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 21:21 »
Εγω εχω ενα Jimny vvt του 11/2005 και αρκετα γρηγορα,σχεδον απο τον πρωτο χρονο τα ελυσα και τα δυο προβληματα με αρκετο ψαξιμο αλλα με ελαχιστο τελικα κοστος!

Για το τρεμουλο φταιει η ζυγοσταθμιση η οποια δεν γινεται οπως στα αλλα αυτοκινητα γιατι η τρυπα της ζαντας λογω της πλυμνης ειναι τεραστια και ποτε δεν εφαρμοζει σωστα στο μηχανημα ωστε να γινει σωστη ζυγοσταθμιση! Υπαρχει ενας λαστιχας στην Αθηνα και γνωστος off roader που εχει φτιαξει στον τορνο εναν κωνικο ανταπτορα ωστε να ζυγοσταθμιζονται σωστα οι τροχοι των Jimny! Το ονομα του αρχιζει απο Κοκο...
Οχι μονο δεν τρεμει αλλα φοραω και κατι γαιδουρια Insa Turbo αναγομωση και κανενα προβλημα!

Τωρα για τις στραβες δισκοπλακες,τις αλλαξα στην αντιπροσωπεια 2 φορες...και θα μου τις αλλαζαν αλλες 50 φορες αλλα βαρεθηκα...αγορασα Brembo με καμια 100 Ευρω εδωσα και 40 Ευρω και τις τρυπησα (πολλες και μικρες τρυπες οχι λιγες και μεγαλες δεν προοριζονται για το WRC) για να κρυωνουν γρηγορα και να εχουν διαρκεια! Εδωσα και 24 Ευρω για ενα σετ τακακια Mintex,τα οποια τα πηρα γιατι δεν ειχε Ferodo κι αποδειχτηκαν καλυτερα σε διαρκεια και σε αποδοση και φθηνοτερα! Μ'αυτο το setup εχω κανει περιπου 15.000km χωρις κανενα προβλημα!

Αφηστε τα δικαστηρια και τους μπελαδες γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι..καντε αυτα που σας ειπα και δε θα ξαναεχετε προβλημα!

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 11, 2009, 23:49 »
Επειδή προσπάθησα να σου στείλω π.μ. και επειδή ακριβώς πλάκωσαν πολλοί ταυτόχρονα και το έκαναν, μπορείς σε παρακαλώ να μου/μας πεις που ακριβώς είναι το συνεργείο ;

   Θενξ,

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 02:21 »
Επειδή προσπάθησα να σου στείλω π.μ. και επειδή ακριβώς πλάκωσαν πολλοί ταυτόχρονα και το έκαναν, μπορείς σε παρακαλώ να μου/μας πεις που ακριβώς είναι το συνεργείο ;

   Θενξ,

Εχεις pm.

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 13:37 »
Εγω εχω ενα Jimny vvt του 11/2005 και αρκετα γρηγορα,σχεδον απο τον πρωτο χρονο τα ελυσα και τα δυο προβληματα με αρκετο ψαξιμο αλλα με ελαχιστο τελικα κοστος!

Για το τρεμουλο φταιει η ζυγοσταθμιση η οποια δεν γινεται οπως στα αλλα αυτοκινητα γιατι η τρυπα της ζαντας λογω της πλυμνης ειναι τεραστια και ποτε δεν εφαρμοζει σωστα στο μηχανημα ωστε να γινει σωστη ζυγοσταθμιση! Υπαρχει ενας λαστιχας στην Αθηνα και γνωστος off roader που εχει φτιαξει στον τορνο εναν κωνικο ανταπτορα ωστε να ζυγοσταθμιζονται σωστα οι τροχοι των Jimny! Το ονομα του αρχιζει απο Κοκο...
Οχι μονο δεν τρεμει αλλα φοραω και κατι γαιδουρια Insa Turbo αναγομωση και κανενα προβλημα!

Τωρα για τις στραβες δισκοπλακες,τις αλλαξα στην αντιπροσωπεια 2 φορες...και θα μου τις αλλαζαν αλλες 50 φορες αλλα βαρεθηκα...αγορασα Brembo με καμια 100 Ευρω εδωσα και 40 Ευρω και τις τρυπησα (πολλες και μικρες τρυπες οχι λιγες και μεγαλες δεν προοριζονται για το WRC) για να κρυωνουν γρηγορα και να εχουν διαρκεια! Εδωσα και 24 Ευρω για ενα σετ τακακια Mintex,τα οποια τα πηρα γιατι δεν ειχε Ferodo κι αποδειχτηκαν καλυτερα σε διαρκεια και σε αποδοση και φθηνοτερα! Μ'αυτο το setup εχω κανει περιπου 15.000km χωρις κανενα προβλημα!

Αφηστε τα δικαστηρια και τους μπελαδες γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι..καντε αυτα που σας ειπα και δε θα ξαναεχετε προβλημα!
Αν μπορείς στείλε και σε εμένα με πμ κάποια στοιχεία επικοινωνίας του συγκεκριμένου βουλκανιζατέρ.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 15:20 »
εναλλακτηκα οπως εχουμε ξαναπει και εδω μεσα, κανεις ζυγοσταθμιση πανω στον τροχο
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος jimnyjump

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 258
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 18:53 »
εναλλακτηκα οπως εχουμε ξαναπει και εδω μεσα, κανεις ζυγοσταθμιση πανω στον τροχο
>sostos<
me gusta la montana...

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 13, 2009, 00:22 »
Εγω εχω ενα Jimny vvt του 11/2005 και αρκετα γρηγορα,σχεδον απο τον πρωτο χρονο τα ελυσα και τα δυο προβληματα με αρκετο ψαξιμο αλλα με ελαχιστο τελικα κοστος!

Για το τρεμουλο φταιει η ζυγοσταθμιση η οποια δεν γινεται οπως στα αλλα αυτοκινητα γιατι η τρυπα της ζαντας λογω της πλυμνης ειναι τεραστια και ποτε δεν εφαρμοζει σωστα στο μηχανημα ωστε να γινει σωστη ζυγοσταθμιση! Υπαρχει ενας λαστιχας στην Αθηνα και γνωστος off roader που εχει φτιαξει στον τορνο εναν κωνικο ανταπτορα ωστε να ζυγοσταθμιζονται σωστα οι τροχοι των Jimny! Το ονομα του αρχιζει απο Κοκο...
Οχι μονο δεν τρεμει αλλα φοραω και κατι γαιδουρια Insa Turbo αναγομωση και κανενα προβλημα!

Τωρα για τις στραβες δισκοπλακες,τις αλλαξα στην αντιπροσωπεια 2 φορες...και θα μου τις αλλαζαν αλλες 50 φορες αλλα βαρεθηκα...αγορασα Brembo με καμια 100 Ευρω εδωσα και 40 Ευρω και τις τρυπησα (πολλες και μικρες τρυπες οχι λιγες και μεγαλες δεν προοριζονται για το WRC) για να κρυωνουν γρηγορα και να εχουν διαρκεια! Εδωσα και 24 Ευρω για ενα σετ τακακια Mintex,τα οποια τα πηρα γιατι δεν ειχε Ferodo κι αποδειχτηκαν καλυτερα σε διαρκεια και σε αποδοση και φθηνοτερα! Μ'αυτο το setup εχω κανει περιπου 15.000km χωρις κανενα προβλημα!

Αφηστε τα δικαστηρια και τους μπελαδες γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι..καντε αυτα που σας ειπα και δε θα ξαναεχετε προβλημα!
Μπορεις σε παρακαλω να το στειλεις και σε μενα? Thanksssssssssss j12 roc2

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 13, 2009, 14:13 »
εναλλακτηκα οπως εχουμε ξαναπει και εδω μεσα, κανεις ζυγοσταθμιση πανω στον τροχο

Η οποια στοιχιζει παραπανω,ειναι χρονοβορα,την κανουν λιγα βουλκανιζατερ και μπορει να χαθει ακομα κι αν αλλαξεις τακακια η΄μεταβαλλεις οτιδηποτε πανω στο ακρο,ακομα κι αν βγαλεις τον τροχο και δεν τον ξαναβαλεις ακριβως στη θεση που ηταν!

βαλτε στο google autocontrol

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 13, 2009, 14:36 »
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος jimnyjump

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 258
me gusta la montana...

Αποσυνδεδεμένος jimnyjump

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 258
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 20:48 »
Η ζυγοσταθμιση στον τροχο πανω απο 40 ευρω δεν κοστιζει και την κανουν αρκετα βουλκανιζατερ...απλα οντως πρεπει να σημαδεψεις τις τρυπες στις ζαντες για τοποθετηση του τροχου στην ιδια θεση...
me gusta la montana...

Αποσυνδεδεμένος sallonikios1999

  • Jimny
  • Μηνύματα: 7
Απ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SUZUKI JIMNY
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 02, 2009, 10:42 »
Γεια στη παρεα.Το που υπηρχε στο τιμονι στα 70 με 80 χ/ω εχει λυθει.Πηγαινεις στη αντιπροσωπεια και σου αλλαζουν τα σινε μπλοκ νομιζω και το προβλημα τελειωνει.Το εκανα και σωθηκα.O τζιμακος ηταν στην εγγυηση και δεν εδωσα μια,δεν ξερω για εκτος εγγυησης τι γινεται,αλλα με μια ερωτηση μαθαινεις.Θα ηθελα να ρωτησω μηπως ξερει κανενας καποιον ηλεκτρολογο γιατι θελω να βαλλω θερμομετρο εξωτερικης θερμοκρασιας[απαραδεκτο που δεν εχει] στο τζιμακο αλλα να ειναι εμπειρος να εχει ξαναβαλλει τετοιο οργανο σε τετοιο οχημα.Ειμαι Θεσσαλονικη ευχαριστω εκ των πρωτερων γεια σας.