Αποστολέας Θέμα: Χρησιμοτητα ποδιας transfer, Υπερ και κατα  (Αναγνώστηκε 3451 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος whirlygr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Άντρας
    • Τούρτα γενεθλίων
Απ: Χρησιμοτητα ποδιας transfer, Υπερ και κατα
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 12, 2009, 16:39 »
το προβλημα στα vvt ειναι οτι η φυσα των ηλεκτρικων ειναι καπως εκτεθειμενη

Εγω προσωπικα θα τη φορεσω την ποδια μονο και μονο γι αυτον τον λογο... Την εχω πατησει στο παρελθον και το κοστος στο συνεργειο ηταν μεγαλυτερο απο αυτο μιας ποδιας σαν αυτη του Χαρη..

Το ίδιο και εγώ και ο αδερφός μου.......   Προχτές  μάλιστα άλλαξα την βαλβίδα γιατί είχε κοπεί το καλώδιο και έμεινα απο τετρακίνηση... Χωρίς να έχω βρεί κάπου κάτω. Μόνο περνώντας κλαδιά και αυτά με προσοχή.
[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -Lo=JIMNY=o]
()_)---()_) --o-- ()_)
Προστατέψτε την φύση.
Η Γή δεν έχει έξοδο κινδύνου!!!!!!
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36872
http://www.youtube.com/whirlygr
http://www.greektube.org/user/whirlyg

vissarionas

  • Επισκέπτης
Απ: Χρησιμοτητα ποδιας transfer, Υπερ και κατα
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 12, 2009, 18:33 »
Ακόμα και με ποδιά, σε έξοδο από εμπόδιο, αν το αμάξι κάνει σούζα και σκάσει πάνω σε βράχο, παέι και η ποδιά, πάει και το τρανσφερ


ας μιλησω επιτελους σαν ανθρωπος (λεμε τωρα)

εχει δει κανεις αγωνες με αμαξακια γρηγορα και χαμηλουλια χωματινους? WRC?

αν βλεπατε κατι παραπανω απο τα παντιλικια και τα φτερνισματα, θα παρατηρουσατε οτι οταν υπαρξει εμποδιο στο δρομο, βλεπε βραχακι εξογκομενο αναχωμα περιεργο κτλ, τα αμαξακια δε το προσπερνανε ουτε το πατανε με τα ροδακια τους.
το σημαδευουν με τη ποδια που εχουν μπροστα, χτυπανε στο εμποδιο με τοσα χιλιομετρα, το αμαξι σηκωνεται στον αερα και μετα απλα συνεχιζουν.

αυτο και ως σηνοδηγος το εχω ζησει και ως θεατης εννοειται.

αυτη η αντικειμενικη μου αποψη και λιγο γουσταρα να τη πω στο αγαπημενο μου κιμαδοπλασμα.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Χρησιμοτητα ποδιας transfer, Υπερ και κατα
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 12, 2009, 18:55 »
Ακόμα και με ποδιά, σε έξοδο από εμπόδιο, αν το αμάξι κάνει σούζα και σκάσει πάνω σε βράχο, παέι και η ποδιά, πάει και το τρανσφερ


ας μιλησω επιτελους σαν ανθρωπος (λεμε τωρα)

εχει δει κανεις αγωνες με αμαξακια γρηγορα και χαμηλουλια χωματινους? WRC?

αν βλεπατε κατι παραπανω απο τα παντιλικια και τα φτερνισματα, θα παρατηρουσατε οτι οταν υπαρξει εμποδιο στο δρομο, βλεπε βραχακι εξογκομενο αναχωμα περιεργο κτλ, τα αμαξακια δε το προσπερνανε ουτε το πατανε με τα ροδακια τους.
το σημαδευουν με τη ποδια που εχουν μπροστα, χτυπανε στο εμποδιο με τοσα χιλιομετρα, το αμαξι σηκωνεται στον αερα και μετα απλα συνεχιζουν.

αυτο και ως σηνοδηγος το εχω ζησει και ως θεατης εννοειται.

αυτη η αντικειμενικη μου αποψη και λιγο γουσταρα να τη πω στο αγαπημενο μου κιμαδοπλασμα.

+1

vevaia autes oi podies den kanoun 60 euro
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com