Ντίνο, για το μπλοκέ, όταν δεν υπάρχει βλάβη, ο αέρας απενεργοποίησης, γυρνάει πίσω από το σωληνάκι, και εξάγεται από τη βαλβίδα.
Σε βλάβη με διαρροή, πρεσσάρεται μέσα το καβούκι, με αποτέλεσμα να σου πετάξει βαλβολίνες από τις τσιμούχες στα ταμπούρα
Επίσης, με ή χωρίς μπλοκέ, ο αέρας που βρίσκεται εντός στο καβούκι, όταν ζεσταθεί σε ένα ταξιδάκι, θα διασταλεί, με τα παραπάνω αποτελέσματα.
Καλό είναι να μη τις ταπώσεις τις αναπνοές.
Βγάλτες και άνοιξε σπείρωμα 1/8". Βάλε βιομηχανικά ρακοράκια για 4mm σωληνάκι εύκαμπτο υψηλής πίεσης, και τέλειωσες.
Αν δε το έπιασες, δες το δικό μου στην επόμενη βόλτα, και να δεις τι απλό είναι.