Στο επάνω μέρος του κάθε διαφορικού υπάρχει μια βαλβίδα εξαέρωσης, που μπορεί να ανοίξει ενώ είμαστε μέσα σε νερό.
Κλασικό παράδειγμα του να δούμε τις βαλβολίνες, να βγαίνουν και να έχουν ενα άσπρο χρώμα..
Κατασκευή απλη που μπορούμε να την κάνουμε εύκολα...
Θα χρειαστούμε....
8 μέτρα πλαστικό σωλήνα 1 εκ.
6 σφιγκτήρες για λάστιχο 1 εκ
ένα Ταυ του 1 εκ.
ένα φίτρο βενζίνης για να μην μπένουν σκουπίδια
Αφαιρούμε τα καπάκια απο τις βαλβίδες εξαέρωσης, με πένσα ή ακόμα καλύτερα μικρή γκαζοτανάλια(ή παπαγαλάκι όπως το λένε άλλοι), και θα έχουμε το καπάκι, μια τσιμούχα και το ελατήριο εκτόνωσης-επαναφοράς
Περνάμε τους σωλήνες προσέχοντας να μην έρχονται σε επαφή με ενεργά μέρη της μετάδοσης-ανάρτησης του αυτοκινήτου..
Αφήνουμε γύρω στα 40εκ σαν σπείρα ελατηρίου πάνω απο τα διαφορικά, τζόγο για τις διαδρομές της ανάρτησης.
Βάζουμε τους κολιέδες(σφιγκτήρες) σφίγγοντας αρκετά.
ακολουθώντας την όδευση απο τα σωληνάκια των φρένων, δένουμε τους σωλήνες αερισμού πάνω τους με δεματικά(tie wraps)
Kάτω απο την μπαταρία ενόνουμε τους σωλήνες βάζοντας το Ταυ(εαν μπένει δύσκολα, ζεστένουμε τους σωλήνες βάζοντας τους για λίγο μέσα σε καυτό νερό..
Ανεβάζοντας τον σωλήνα προς τα επάνω, τον δένουμε απο την στίρηξη της μπαταρίας πχ, βάζουμε στην άκρη το φίλτρο και το γυρνάμε προς τα κάτω..
Εναλακτικά πριν το φίλτρο και εύκολα προσβάσιμο μπορεί να χρησιμοποιειθεί κουτί με silica αφυγραντικό....
Το θέμα προτοεμφανίστηκε στο zook.org....