Καλησπερες.....
α)Εχεις δίκιο οτι οι αξονες παραμενουν στο ιδιο ύψος κ επομένως πρεπει να πας σε λιγο μεγαλυτερο λαστιχο ετσι ώστε να σηκωθουν κ οι αξονες....αλλα...αλλαζοντας ανάρτηση ψηλώνει κ όλο το υπολοιπο αυτοκίνητο με αμεση συνεπεια να εχεις καλυτερες γωνιες ράμπας(=γωνία που δημιουργείται αναμεσα στους αξονες κ το αυτοκινητο...) που σε διαφορετικη περίπτωση θα τακαρεις για πλακα,καλυτερη γωνιας προσβασης σε ενα εμποδιο,καλυτερη γωνια φυγης...κλπ κλπ
Επίσης, εσεις οι καινουριοι με τον χαμηλοτερο προφυλακτηρα...
ή θα πρεπει να κοψετε προφυλακτηρα...ή να ψηλωσετε...γιατι χθες ειχαν αρκετες επαφες κ οι προφυλακτηρες...
Εν τέλει σε τετοιου τυπου νεροφαγωματα όπως χθές δεν μπορείς να κανεις πολλα πραγματα γιατι απλα πρεπει να το χώσεις μεσα στις αυλακιές,κ αν οι αυλακιες ειναι ακομα πιο βαθιές δε περνανε ουτε πιο ψηλα οχήματα.Οποτε για αρχη μη τρελαινεσαι...
β)Απαντηθηκε παραπανω....
γ)Η έλξη δεν επηρεαζεται.Απλά αν βάλεις καποια πολυ μαλακα ελατηρια κ τραβας συνεχεια(συνεχεια ομως...) μπορει να σου κατσουν ευκολα...
δ)Για το cb μη τρελαινεσαι.Υπαρχουν καλα cb σε μικρο κόστος,φορας κ μια μαγνητικη κεραια παλι οικονομικη κ εισαι κομπλε!!Αδεια κανονικα χρειαζεσαι...αλλα κ αυτο δεν ειναι κατι τοσο τραγικο για να γινει.Γινεται κ σε ΚΕΠ.Εγω προσωπικα δεν εχω...
ε)Οι δεστρες ειναι καλο να τις ενισχυσεις πρωτου στραβωσουν.Στραβωνουν για πλακα...κ αν στραβωσουν μετα ειναι παιδεμα να ξαναρθουν στη θεση τους(στο λεω εκ πειρας...).Αν θες να σου στειλω με Pm που μπορεις να βρεις για να μη με κραξουν για διαφημιση!!
Αυτα.....(ειχα ορεξη σημερα τελικα....
)
Οτι θες να ρωτας...τιποτα δεν ειναι ντροπη!!
Φιλικα,Ευθυμης.