την πρωτη φορα που η suzuki αλλαζε δισκοπλακες, ζαντες, ρουλεμαν, κιβωτιο τιμονιου κλπ
με το που το πηρα ετρεμε απιστευτα το αμαξι.
κατευθειαν εκανα ζυγοσταθμιση επανω στο αμαξι και σταματησε το τρεμουλο.
Εβαλα και αμορτισερ τιμονιου αλλα και φιλτραρισε ακομα περισσοτερο το προβλημα , ομως με τον καιρο ειχα τρεμουλο κυριως στο φρεναρισμα και εννοειται η ζυγοσταθμιση με τις λακουβες και τα εκτος δρομου ειχε ψιλοχαθει. Ετσι επειδη ηθελε αλλαγμα και το ενα ρουλεμαν αποφασισα να παρω το σετ της suzuki και να αλλαξω και αυτα μαζι.
Αυτη την στιγμη εχω τρεμουλο στο φρεναρισμα που οφειλεται 100% σε στραβες δισκοπλακες. εκει που εχω καταληξει ειναι οτι ουσιαστικη λυση δεν υπαρχει και με το παραμικρο θα εμφανιζεται για διαφορετικους λογους καθε φορα.
Το νεο σετακι που δινουν ουσιαστικα με τις ροδελες κανει πιο σφιχτο το τιμονι και με τα σινεμπλοκ μειωνει τις ανοχες των μπρατσων ωστε να καμουφλαριστει το προβλημα.
Εννοειται οτι μολις περασω τις δισκοπλακες παω για ζυγοσταθμιση αλλα αυτη την φορα θα δοκιμασω ενα μαγαζι στα ΚΤΕΛ του κηφισου κοντα.
το θεμα ειναι οτι το μπροστινο συστημα ειναι υπερευαισθητο και δυστηχως δεν ειναι σαν τα παλια μου αυτοκινητα που για να τρεμει το τιμονι επρεπε να εχει γινει η ζαντα σαν 8 και ουσιαστικα η λεξη ζυγοσταθμιση ηταν μια διαδικασια μονο κατα την τοποθετηση νεων ελαστικων.