Αποστολέας Θέμα: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER  (Αναγνώστηκε 64521 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #165 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 13:57 »
Είχα υποσχεθεί να ενημερώσω και εγώ για το σέρβις. Όντως, οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας ήταν ενήμεροι και άλλαξαν σινεμπλόκ και ροδέλλες (στους βασιλικούς πύρους, όπως μου είπε και ο άνθρωπος εκεί, ο υπεύθυνος). Και βέβαια, ουδέν τρέμουλο (το τιμόνι μου φαίνεται λίγο πιο σταθερό γενικά ή είναι ιδέα μου ; Εννοώ έχει να κάνει με το τιμόνι σε κάτι γιατί δεν σκαμπάζω από μηχανολογικά εγώ).
Τα σινεμπλόκ τα άλλαξες άσχετα με το τρέμουλο?

η suzuki δινει τις ροδελες για τους βασιλικους πειρους και τα σινεμπλοκ των μπρατσων που πανε στο σασι μονο.

τα αγορασα και αυτα μπας και γινει τιποτα. απο οσο ξερω ειναι πιο σκληρα σαν σινεμπλοκ.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #166 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 14:00 »
Είχα υποσχεθεί να ενημερώσω και εγώ για το σέρβις. Όντως, οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας ήταν ενήμεροι και άλλαξαν σινεμπλόκ και ροδέλλες (στους βασιλικούς πύρους, όπως μου είπε και ο άνθρωπος εκεί, ο υπεύθυνος). Και βέβαια, ουδέν τρέμουλο (το τιμόνι μου φαίνεται λίγο πιο σταθερό γενικά ή είναι ιδέα μου ; Εννοώ έχει να κάνει με το τιμόνι σε κάτι γιατί δεν σκαμπάζω από μηχανολογικά εγώ).
Τα σινεμπλόκ τα άλλαξες άσχετα με το τρέμουλο?

Ερώτηση ασχετου
Τι είναι το σινεμπλοκ ?


http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=64512&category_id=75  :)
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #167 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 15:21 »
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #168 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 11:29 »
Πακέτο πήγαν παιδιά.

 Ρε συ 4κίνητε, με έχεις μπερδέψει λίγο ... Εσύ έλεγες (αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με) ότι με ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου, λύθηκε το πρόβλημα. Αφού λοιπόν λύθηκε, γιατί λες ότι έχεις πάλι τρέμουλο ; Σε ρωτάω για να δω που βαδίζουμε τελικά !

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #169 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 14:33 »
την πρωτη φορα που η suzuki αλλαζε δισκοπλακες, ζαντες, ρουλεμαν, κιβωτιο τιμονιου κλπ

με το που το πηρα ετρεμε απιστευτα το αμαξι.

κατευθειαν εκανα ζυγοσταθμιση επανω στο αμαξι και σταματησε το τρεμουλο.

Εβαλα και αμορτισερ τιμονιου αλλα και φιλτραρισε ακομα περισσοτερο το προβλημα , ομως με τον καιρο ειχα τρεμουλο κυριως στο φρεναρισμα και εννοειται η ζυγοσταθμιση με τις λακουβες και τα εκτος δρομου ειχε ψιλοχαθει. Ετσι επειδη ηθελε αλλαγμα και το ενα ρουλεμαν αποφασισα να παρω το σετ της suzuki και να αλλαξω και αυτα μαζι.

Αυτη την στιγμη εχω τρεμουλο στο φρεναρισμα που οφειλεται 100% σε στραβες δισκοπλακες. εκει που εχω καταληξει ειναι οτι ουσιαστικη λυση δεν υπαρχει και με το παραμικρο θα εμφανιζεται για διαφορετικους λογους καθε φορα.

Το νεο σετακι που δινουν ουσιαστικα με τις ροδελες κανει πιο σφιχτο το τιμονι και με τα σινεμπλοκ μειωνει τις ανοχες των μπρατσων ωστε να καμουφλαριστει το προβλημα.

Εννοειται οτι μολις περασω τις δισκοπλακες παω για ζυγοσταθμιση αλλα αυτη την φορα θα δοκιμασω ενα μαγαζι στα ΚΤΕΛ του κηφισου κοντα.

το θεμα ειναι οτι το μπροστινο συστημα ειναι υπερευαισθητο και δυστηχως δεν ειναι σαν τα παλια μου αυτοκινητα που για να τρεμει το τιμονι επρεπε να εχει γινει η ζαντα σαν 8 και ουσιαστικα η λεξη ζυγοσταθμιση ηταν μια διαδικασια μονο κατα την τοποθετηση νεων ελαστικων.

φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #170 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 15:07 »
Σε ευχαριστώ, ήσουν κατατοπιστικότατος. Τι δισκόπλακες σκέφτεσαι να βάλεις ;

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #171 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 15:35 »
πηρα Brembo και τακακια ferodo. αυτα μου προτεινανε.

Επειδη ειχα κατι αλλο στο μυαλο αλλα δεν βγαινουν τα οικονομικα στο μελλον θα βαλω δαγκανες απο vitara 16V Και αεριζομενες δισκοπλακες. Αυτα τα φρενα φοραει το diesel jimny και βιδωνουν χωρις καμια μετατροπη.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #172 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 15:38 »
πηρα Brembo και τακακια ferodo. αυτα μου προτεινανε.


Μήπως μπορείς να μας πεις τους κωδικούς??

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #173 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 16:04 »
πηρα Brembo και τακακια ferodo. αυτα μου προτεινανε.

Επειδη ειχα κατι αλλο στο μυαλο αλλα δεν βγαινουν τα οικονομικα στο μελλον θα βαλω δαγκανες απο vitara 16V Και αεριζομενες δισκοπλακες. Αυτα τα φρενα φοραει το diesel jimny και βιδωνουν χωρις καμια μετατροπη.


Αυτά είναι!!Μαθαίνεις από αλλους τι φοράει το αμάξι σου!! ha ha ha ha lol
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος lker

  • Jimny
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #174 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 16:14 »
Παιδιά όταν λέμε αεριζόμενες δισκόπλακες εννοούμε αυτές με τις τρύπες να φανταστώ ? Γιατί αν ναι σε πρόσφατη συζήτηση που είχα με το μάστορα που ασχολείται με τα φρένα μου, μου είπε ότι δεν ενδεικνυνται για χρήση εκτός και συγκεκριμένα σε λάσπες μιας και μπουκώνουν οι τρυπες προκαλώντας διαφορες δυσλειτουργίες στο όλο σύστημα.
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...

www.brat.gr

Always groovin 4WD moving!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk

Αποσυνδεδεμένος lucifer08

  • Jimny
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Don't follow me, you won't make it!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #175 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 16:24 »
Παιδιά όταν λέμε αεριζόμενες δισκόπλακες εννοούμε αυτές με τις τρύπες να φανταστώ ? Γιατί αν ναι σε πρόσφατη συζήτηση που είχα με το μάστορα που ασχολείται με τα φρένα μου, μου είπε ότι δεν ενδεικνυνται για χρήση εκτός και συγκεκριμένα σε λάσπες μιας και μπουκώνουν οι τρυπες προκαλώντας διαφορες δυσλειτουργίες στο όλο σύστημα.
+1
επιπλέον αυτό που έμαθα εγώ ψάχνοντας για αλλαγή των δισκόφρενων είναι οτι εκτός του οτί μπορεί να μπουκώσουν οι τρύπες, οι διάτριτες δισκόπλακες δεν ενδείκνυνται για off-road οχήματα λόγω οτι μπες-βγες σε νερά μπορεί πολύ εύκολα να ξεκινήσει ράγισμα από κάποια τρύπα και σε κάποια άσχετη στιγμή να σπάσει όλο το δισκόφρενο.
κατέληξα λοιπόν οτι καλύτερα θα ήταν να βάλω χαραγμένες δισκόπλακες και όχι διάτριτες.
τελικά η μετρατοπή δεν έχει γίνει ακόμα.
ρώτα λοιπόν φίλε μου τον μηχανικό σου αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο.

Αποσυνδεδεμένος cravel

  • Jimny
  • Μηνύματα: 21
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #176 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 21:24 »
Το τρεμουλο δεν οφειλεται σε στραβες δισκοπλακες.Αν οι δισκοπλακες ειναι στραβες το αυτοκινητο τρεμει σε ολες τις ταχυτητες κατα το φρεναρισμα και οχι μονον στην συγκεκριμενη(75 - 80).Το JIMNY ομως δεν τρεμει μονον οταν φρεναρεις οποτε ,τι σχεση εχουν οι δισκοπλακες?

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #177 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 23:13 »
Το τρεμουλο δεν οφειλεται σε στραβες δισκοπλακες.Αν οι δισκοπλακες ειναι στραβες το αυτοκινητο τρεμει σε ολες τις ταχυτητες κατα το φρεναρισμα και οχι μονον στην συγκεκριμενη(75 - 80).Το JIMNY ομως δεν τρεμει μονον οταν φρεναρεις οποτε ,τι σχεση εχουν οι δισκοπλακες?

για πιο λογο τρεμει σε εκεινα τα χιλιομετρα προφανως εχει να κανει με καποιο λαθος στον σχεδιασμο του μπροστινου συστηματος που δεν συμφερει την suzuki να κανει ανακληση λογο παλαιοτητας του μοντελου.

ρολο για το τρεμουλο παιζει οτιδηποτε μπορει να επηρεασει, ακομα και οι δισκοπλακες. Εχεις απολυτο δικιο οτι με στραβες δισκοπλακες τρεμει σε ολα τα χιλιομετρα απλα η διαφορα ειναι οτι στα 75-80 Km κατα το φρεναρισμα το τρεμουλο ειναι τοσο εντονο που αναγκαζομαι να αφηνω το φρενο και να φρεναρω με ταχυτητα μεχρι να πεσει κατω απο τα 70 Km. εγω πλεον εχω κανει ολες τις αλλαγες που προτεινουν και το τελευταιο που εμεινε ειναι οι δισκοπλακες και μια καλη ζυγοσταθμιση.

ουσιαστικα το μονο που κανουμε και που παντα θα κανουμε ειναι να καμουφλαρουμε το προβλημα και τιποτα αλλο. εκτος και αν βαλουμε αλους αξονες  ;) να ανοιξει και λιγο το μετατροχιο ;D
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #178 στις: Νοέμβριος 04, 2009, 01:13 »
πηρα Brembo και τακακια ferodo. αυτα μου προτεινανε.

Επειδη ειχα κατι αλλο στο μυαλο αλλα δεν βγαινουν τα οικονομικα στο μελλον θα βαλω δαγκανες απο vitara 16V Και αεριζομενες δισκοπλακες. Αυτα τα φρενα φοραει το diesel jimny και βιδωνουν χωρις καμια μετατροπη.

Σε ευχαριστώ !

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ FOR EVER
« Απάντηση #179 στις: Νοέμβριος 04, 2009, 17:19 »
Το τρεμουλο δεν οφειλεται σε στραβες δισκοπλακες.Αν οι δισκοπλακες ειναι στραβες το αυτοκινητο τρεμει σε ολες τις ταχυτητες κατα το φρεναρισμα και οχι μονον στην συγκεκριμενη(75 - 80).Το JIMNY ομως δεν τρεμει μονον οταν φρεναρεις οποτε ,τι σχεση εχουν οι δισκοπλακες?
Στο δικό μου έτρεμε σε όλα τα χιλιόμετρα, απλά στα 80 ήτανε τραγικό   >steering1<, στις υπόλοιπες ταχύτητες ισα ισα που το καταλάβαινες.
Μόλις τις άλλαξα σταμάτησε το τρέμουλο στο φρενάρισμα.
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...