Αποστολέας Θέμα: Αναρτηση +12cm  (Αναγνώστηκε 2144 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Αναρτηση +12cm
« στις: Μάιος 13, 2009, 16:46 »
Καλησπερα.Θα ηθελα αν ξερει καποιος να μου πει τι χρειαζεται για μια αναρτηση +12 cm.
Απ οσο γνωριζω:
1)μπρατσα εμπρος (DG η XMC)
2)Παναρ
3)Ελατηρια +12cm  lol
4)αμορτισερ για αυτο το υψος(αν καποιος ξερει κωδικο για ΟΜΕ δεκτος)
5)Σωληνακια φρενων
6)?????
?
?
?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

vissarionas

  • Επισκέπτης
Απ: Αναρτηση +12cm
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 13, 2009, 18:08 »
αποστατες στους αξονες δε χρειαζοντε?
στους τροχους?
πισω μπρατσα?
αυτο το -------- στη τιμονιερα?
μια μικτη ασφαλεια? 87
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2009, 18:01 από gc »

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αναρτηση +12cm
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 21, 2009, 05:14 »
Μεικτη ασφαλεια εχω,που ειναι κ το βασικοτερο.
Απο εκει κ περα θα ηθελα να μαθω ακριβως τι χρειαζεται να αλλαχτει.
Εχω κ αποστατες στους τροχους,κ σωληνακια μακρυτερα +6cm κ.α.
Θελω να δω ποσες αλλαγες απαιτουνται κ ποιες για να υπολογισω το κοστος. ::)
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Αναρτηση +12cm
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 21, 2009, 09:30 »
Κανονικά θα χρειαστείς:

1. Μπράτσα
2. Ρυθμιζόμενες πανάρ
3. Μακρύτερα σωληνάκια
4. Αποστάτες τροχών
5. Αποστάτες στους άξονες μετάδοσης
6. Ανάλογου μήκους αμορτισέρ
7. Μεγαλύτερα λάστιχα άρα και
8. ίσως body lift
9. ίσως ενισχυμένα ημιαξόνια μπροστά
10. ίσως ενισχυμένους μπιλιοφόρους μπροστά
11. ίσως αλλαγή transfer ή/και αλλαγή κινητήρα (1.6)

Πέρα απ' όλα αυτά, θα πρέπει να προσέξεις (όταν επιλέξεις αμορτισέρ) να μην ακουμπάει το μπροστινός άξονας μετάδοσης στη γέφυρα του σασί στο κρέμασμα. Επίσης να έχεις υπόψη σου ότι (ανάλογα και με τη διάσταση του ελαστικού) θα αυξηθεί η κατανάλωση αρκετά έως πολύ και θα χειροτερέψει η οδική συμπεριφορά αρκετά έως πολύ αναλόγως του setup που θα επιλέξεις...
Πες μου διαστάσεις αμορτισέρ ΟΜΕ που θέλεις να σου βρω κωδικούς. ;) 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Αναρτηση +12cm
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 21, 2009, 09:54 »
Αντώνη επίσης στο τιμόνι νομίζω οτι χρειάζεται μεγαλύτερο pitman arm ...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αναρτηση +12cm
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 21, 2009, 11:29 »
Αντώνη επίσης στο τιμόνι νομίζω οτι χρειάζεται μεγαλύτερο pitman arm ...

Στο Samurai που έχει σουστόφυλλα ναί στο Jimny που έχει πανάρ οχι. Αν η μπάρα του τιμονιού δεν είναι ακριβώς παράλληλα και με την ίδια κλήση ώς προς το σασί με την πανάρ, οι 2 μπάρες θα δουλεύουν με αντίθετες γωνίες εμποδίζοντας την σωστή κίνηση του μπροστινού άξονα. Χαλάει εντελώς η γεωμετρία.
Ο μοναδικός τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι να βάλουμε μακρύτερη βάση πανάρ πάνω στο σασί.
Θα την κατασκευάσουμε αφού μετρήσουμε το Pitman arm ώστε και οι 2 μπάρες να χαμηλώσουν το ίδιο.
Δηλ. όχι μακρύτερη πανάρ όπως π.χ. η DGTuning αλλά την original πιο χαμηλά.
Υπάρχουν όμως προβλήματα στα κρεμάσματα του άξονα γιατί μερικές φορές γιατί βρίσκει στη μακρύτερη βάση πανάρ.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Αναρτηση +12cm
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 21, 2009, 11:56 »
Αντώνη επίσης στο τιμόνι νομίζω οτι χρειάζεται μεγαλύτερο pitman arm ...
Εκτός του ότι όπως λέει ο Μιχάλης θα πρέπει οι δύο μπάρες (τιμονόμπαρα, πανάρ) να είναι ακριβώς παράλληλες γιατί αλλιώς χάνεις το τιμόνι (το έχω πάθει στο δικό μου), δεν είναι απαραίτητο (το pitman arm) αν δεν κόψεις τη γέφυρα του σασί. Στο δικό μου ο μπροστινός άξονας είναι οριακά (σχεδόν ακουμπάει στη γέφυρα) στο κρέμασμα και δε χρειάζεται, αν βάλεις μακρύτερο αμορτισέρ (και άρα κοψεις τη γέφυρα για να μη βρίσκει ο άξονας) τότε σχεδόν σίγουρα θα χρειαστεί μακρύτερο piman arm.
B.R.A.T. President
www.brat.gr