Χρονολογία: 2002
Τύπος: jimny
Κινητήρας: 1300 16V G13BB
Κιβώτιο: normal
Συμπλέκτης : EXEDY
Transfer Case: -25% σε HIGH & LOW
Lockers: πίσω PROTRACK (Αμοργιανός) 100% μπλοκέ
Λάστιχα: 205/R/16 MUD FEDIMA SIROCO
Ζάντες/Offset/Backspacing: 16ΆΆ/-3 cm/ αποστάτες H+R 1 inc.
Body Lift: + 75 mm
Aνάρτηση: +60 mm MAD ελατήρια και αμορτισέρ μπροστά ΟΜΕ (NAVARA) και πίσω ΟΜΕ (Land Cruiser) και προσθήκες + 40 mm
Μπροστινά φρένα: δισκόπλακες NIPPON, FERODO τακάκια, με σωληνάκια υψηλής.
Πίσω φρένα: ταμπούρα μαμά, σωληνάκια υψηλής.κατανεμητής φρένων
Τα λάστιχα βρίσκουν? Μόνο στις μέσα γωνίες των θόλων σε στραμπουληγμένη στροφή.
Πανάρ : μακρύτερες
Ζ τιμονιού : drop pitman arm μακρύτερο
Αμορτισέρ τιμονιού : RANCHO
ZΑΜΦΟΡ : ΝΟ
ΜΠΡΑΤΣΑ : εμπρός μακρύτερα και ενισχυμένα (XMC) με σινεμπλόκ SUPERPRO
ΦΩΤΑ : ΒΙ - ΧΕΝΟΝ
ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ : PONTIOS RACING, PROTRACK
Ταχύτητα ταξιδίου/RPM: 100-115/4000-5000 με GPS
Μερικές φωτό από τον Τζιμάκο.
Υπόλοιπες εργασίες:
Βάψιμο Καπό (κατσαβίδιασμα)
Συναγερμός Clifford (βεβαίως βεβαίως)
Αποστάτης κεντρικού άξονα
Αποστάτης στον κατανεμητή φρένων
Κόψιμο πίσω γωνίας θόλων (βρίσκω γμτ)
Αλλαγή κολάρου εισαγωγής (τρύπησε)
Αλλαγή σινεμπλόκ στα πίσω μπράτσα (superpro)
Αυτά προς το παρόν.
Ανδρέας