Αποστολέας Θέμα: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ  (Αναγνώστηκε 2484 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LIAKAROS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Άντρας
  • FAST AND ACCURATE
ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 06:52 »
Βασικα ψαχνοντας στο net επεσε το ματι μου σε αυτο το αρθρο------->http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13068&subid=2&tag=8334&pubid=2160876

Για ριξτε μια ματια οι πιο ψαγμενοι και πειτε καμια αποψη περι του θεματος...αξιζει αραγε??? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 19, 2009, 07:49 »
Να αξίζει για ποιο πράγμα? Θα κουβαλήσεις ξύλα με το Jimny? Τόσο πολύ χώρο έχεις?  lol

Σαν πατέντα δε λέει τίποτα. Αυτό που σκέφτομαι να φτιάξω στο δικό μου είναι ένα αντίστοιχο σύστημα με έμβολα, διπλής δράσης όμως.... οχι μόνο να σπρωχνουν προς τα πάνω το αυτοκίνητο αλλά να μπορούν και να τραβήξουν κάτω..... εξηγώ...

α) Σε νεροφάγωμα που πέφτει η μία ρόδα μέσα, αναγκαστικά σηκώνεται η διαγώνιά της. Χωρίς μπλοκέ, μείναμε εκεί.
β) Σε μεγάλο νεροφάγωμα με μία ρόδα πάλι μέσα, πέρνουμε και μεγάλη κλίση. Πατώντας κάτω (χαμηλώνοντας) τις αναρτήσεις από τις 2 ρόδες που πατάνε κάτω, μειώνουμε την κλίση και το κρέμασμα των 2 άλλων τροχών και συνολικά έχουμε καλύτερη πρόσφυση.

Το σύστημα αυτό με ανεξάρτητο έλεγχο κάθε τροχού είναι η επόμενη κατασκευή στο αμάξι μου. Ο λόγος είναι τα +24cm που έχω, και φοβάμαι τις κλίσεις  lol lol


Το κόστος το υπολογίζω στα 500-600 ευρώ και εργασία 2-3 ημερών


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2009, 07:51 από Χάρης »

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 19, 2009, 09:44 »
Χάρη, ωραίο ακούγεται και οικονομικά πολύ προσιτό.
¶ν τελικά το καταφέρεις θα είναι καταπληκτικό εργαλείο.
Βάλε μπρος και φτιάχτο γιατί μας έβαλες στην μπρίζα να το δούμε να δουλεύει.
Α, κατοχύρωσε και την πατέντα να το βγάλουμε στην παραγωγή μετά... yah cl yah
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος LIAKAROS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Άντρας
  • FAST AND ACCURATE
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 19, 2009, 13:45 »
Να αξίζει για ποιο πράγμα? Θα κουβαλήσεις ξύλα με το Jimny? Τόσο πολύ χώρο έχεις?  lol

Σαν πατέντα δε λέει τίποτα. Αυτό που σκέφτομαι να φτιάξω στο δικό μου είναι ένα αντίστοιχο σύστημα με έμβολα, διπλής δράσης όμως.... οχι μόνο να σπρωχνουν προς τα πάνω το αυτοκίνητο αλλά να μπορούν και να τραβήξουν κάτω..... εξηγώ...

α) Σε νεροφάγωμα που πέφτει η μία ρόδα μέσα, αναγκαστικά σηκώνεται η διαγώνιά της. Χωρίς μπλοκέ, μείναμε εκεί.
β) Σε μεγάλο νεροφάγωμα με μία ρόδα πάλι μέσα, πέρνουμε και μεγάλη κλίση. Πατώντας κάτω (χαμηλώνοντας) τις αναρτήσεις από τις 2 ρόδες που πατάνε κάτω, μειώνουμε την κλίση και το κρέμασμα των 2 άλλων τροχών και συνολικά έχουμε καλύτερη πρόσφυση.

Το σύστημα αυτό με ανεξάρτητο έλεγχο κάθε τροχού είναι η επόμενη κατασκευή στο αμάξι μου. Ο λόγος είναι τα +24cm που έχω, και φοβάμαι τις κλίσεις  lol lol


Το κόστος το υπολογίζω στα 500-600 ευρώ και εργασία 2-3 ημερών


Οχι ρε παιδι μου...τι ξυλα... lol lol

Απλως επειδη απ οτι καταλαβα ειναι ρυθμιζομενες καθ υψος,αμα εισαι ασφαλτο πατας το κουμπακι και τσουουουουπ χαμηλωνεις οσο θες...αμα πας εκτως, πατας παλι και τσουουουουπ ψηλωνεις(σε λογικα πλαισια)

 Με λιγα λογια εχεις ενα αυτοκινητο χωρις πολλες πολλες μετατροπες,που ανα πασα στιγμη σηκωνεται,πεφτει,σκληραινει,μαλακωνει... ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 19, 2009, 15:41 »
Δεν είναι τόσο απλό.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 19, 2009, 15:44 »
Με τα σουστόφυλλα μπορεί να ψηλώσει. Αν το βάλουμε μέσα στο ελατήριο το εμβολο θα επιμηκυνθεί ψηλώνοντας μεν το αυτοκίνητο αλλά ξεκουμπώνοντας το ελατήριο από την θέση του! Αυτό θα γίνει μόλις το έμβολο ξεπεράσει σε μήκος το ελατήριο. Όπως και κάποια συστήματα MAD με έμβολα αέρα μέσα στα ελατήρια η πατέντα έχει περισσότερο τον χαρακτήρα της ενίσχυσης της ανάρτησης ώστε να μην "κάθεται" στα μεγάλα φορτία. Δεν είναι για να ψηλώνει το όχημα με ελατήρια.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 19, 2009, 16:50 »
Το μεγάλο αρνητικό των αεραναρτήσεων για εμάς, είναι οτι όσο ψηλώνει το όχημα τόσο σκληραίνει.....   :-*
και σκληραίνει πολύ....

έτσι λοιπον μπορείς να σηκώνεις μεγάλα φορτιά χωρίς το όχημα να "κάθεται"... αλλά δεν κάνει για το offroad που κάνουμε.....



Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος LIAKAROS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Άντρας
  • FAST AND ACCURATE
Απ: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 19, 2009, 19:55 »
Μαλιστα...μπορω να πω οτι με καλυψατε...

Αρα γυρναω στην αρχικη ιδεα της αλλαγης της μαμισιας αναρτησης με hot bits για την οποια εχω καποιες ερωτησουλες να κανω,αλλα οταν ερθει η ωρα...

Ευχαριστω παιδια...