Να βάλω μια άλλη προοπτική στην κουβέντα?
Αυτά που λέει ο Metalaxe, έχουν μια βάση... αλλά... μήπως ισχύουν όταν τα φρένα δεν επαρκούν στο αυτοκίνητο? κ όταν λέω δεν επαρκούν εννοώ μέγεθος δισκόπλακας, αδύναμη δαγκάνα κτλ...
Στα δικά μας φρένα αυτό που έχει παρατηρηθεί, είναι παράπονα από την αίσθηση (μετά από κάποια ΚΜ) κ το στράβωμα. Νομίζω πως δεν έχουμε ακούσει παράπονο για την ποιότητα του φρεναρίσματος πριν από....
Κ ας αναλύσουμε αυτό το από... Η Suzuki βάζει πολύ σκληρά τακάκια. Με αποτέλεσμα να πυρώνουν κάποια στιγμή κ εκεί χαλάει όλο το φρενάρισμα. Αν πυρώσει μια φορά το τακάκι, μετά είναι άχρηστο. Έτσι μετά από λίγο ζεσταίνεται κ η δισκόπλακα, κ αν πέσεις κ σε τίποτα νερά, στραβώνει....
Άρα, με τις τρυπητές - χαρακωτές, μήπως το τακάκι αερίζεται καλύτερα? Το τακάκι, όχι η δισκόπλακα... Κ αν το τακάκι είναι κ μαλακότερο (βλέπε Ferodo Premiere) τότε ακόμα πιο δύσκολα να ζεσταθεί, ακόμα πιο δύσκολα να μεταφερθεί η θερμότητα στην δισκόπλακα κ εν τέλει να στραβώσει...
Προσωπική εμπειρία: Φοράω εδώ κ 2 χρόνια χαρακωτές - τρυπητές με Ferodo Premiere. Δεν μου έχει ξαναστραβώσει δισκόπλακα κ θεωρώ πως έχω καλύτερο φρενάρισμα από τα μαμά (να σημειώσω πως δεν έχω δοκιμάσει άλλο συνδυασμό). Το καλοκαίρι στράβωσε η δισκόπλακα. Πως? Ρυμουλκώντας 1.5 τόνο επί 500+ ΚΜ. Πρώτα όμως ένοιωσα ασάφεια στο φρενάρισμα (μετά από αρκετά ΚΜ), που σημαίνει τα τακάκια ζεστάθηκαν, κ μετά από βροχή τσουπ κ το τρέμουλο... Επίσης να πω, πως για το ταξίδι έβαλα τακάκια από Ιαπωνική που ήταν τελείως σκληρά αλλά δεν είχα χρόνο να βρω Premiere...
Βρίσκετε βάση στην λογική?