Αποστολέας Θέμα: Ανασφαλης αισθηση στο φρεναρισμα - προτασεις βελτιωσης?  (Αναγνώστηκε 10220 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος draikos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 311
  • Φύλο: Άντρας
  • adventure animal!
Εχω το νντ (15000κμ) και καθε φορα σε φρεναρισμα πανικου (σε συνδυασμο με το ''χαρακτηριστικο τρεμουλο'') νοιωθω ανασφαλεια και γι αυτο κρατω ιτουλαχιστον κανοποιητικες αποστασεις απο τα προπορευομενα.
Ειναι αραγε ιδεα μου αυτη η εντονη ανασφαλεια ή ειναι χαρακτηριστικο του τζιμνυ μας?

Αναζητησα στο φορουμ μας σχετικη πληροφορηση για προτασεις βελτιωσης κ ειδα την προταση του metalaxe για δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul rbf 600.

Τα σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης συνιστωντα κ ποια?

Καμια αλλη προταση ή ... παρηγορια στο προβλημα?

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Καλημέρα, πήγαινε μια βόλτα από εδώ (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), ο άνθρωπος είναι άπαιχτος στα φρένα, επίσης φτιάχνει και σωληνάκια υψηλής...
Ο συνδυασμός που αναφέρεις (Brembo, Ferodo, Motul) είναι πολύ καλός, τουλάχιστον όσο καιρό τα έχω είναι πολύ καλά και αποδοτικά και με λογικό κόστος ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος draikos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 311
  • Φύλο: Άντρας
  • adventure animal!
Metalaxe ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Να 'σαι καλά και ελπίζω να το λύσεις σύντομα :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Γ.

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Εχω το νντ (15000κμ) και καθε φορα σε φρεναρισμα πανικου (σε συνδυασμο με το ''χαρακτηριστικο τρεμουλο'') νοιωθω ανασφαλεια και γι αυτο κρατω ιτουλαχιστον κανοποιητικες αποστασεις απο τα προπορευομενα.
Ειναι αραγε ιδεα μου αυτη η εντονη ανασφαλεια ή ειναι χαρακτηριστικο του τζιμνυ μας?

Αναζητησα στο φορουμ μας σχετικη πληροφορηση για προτασεις βελτιωσης κ ειδα την προταση του metalaxe για δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul rbf 600.

Τα σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης συνιστωντα κ ποια?

Καμια αλλη προταση ή ... παρηγορια στο προβλημα?

Αν είναι στην εγγύηση να πας σε εξουσιοδοτημένο service
Hisamitsu Horigome

Αποσυνδεδεμένος draikos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 311
  • Φύλο: Άντρας
  • adventure animal!
Απ: Ανασφαλης αισθηση στο φρεναρισμα - προτασεις β
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 05, 2009, 15:53 »
Ειναι στην εγγυηση, προσεχως πηγαινω για το σερβις των 15000κμ και θ αναφερω το προβλημα.
... Φομαμαι ομως οτι η αναποτελεματικη αισθηση στα φρενα ειναι γενικο χαρακτηριστικο του τζιμνυ μας!
Δεν συμφωνειτε οι ομοσταυλοι?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2009, 15:55 από draikos »

Αποσυνδεδεμένος P_Gala

  • Jimny
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Άντρας
    • My web site (space)
Ειναι χαρακτηριστικο, αλλα αφου ειναι ενα 4χ4 ειναι χ2(το κακο φρεναρισμα) και με λιγα κιλα χ3 ετσι ειναι πιο χαρακτηριστικο σε αυτο αποτι στα αλλα t4 (δεν ειναι και για πολλα στο δρομο)
τωρα για το τρεμουλο στο φρεναρισμα μαλλον θες δισκοπλακες το ειχα και εγω αυτο..  ::)
This is your life and its ending one minute at the time...

Αποσυνδεδεμένος velonakis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
καλησπερα φιλοι
αντιμετοπιζω και εγω ενα θεμα με τα φρενα μου (μαμα με χρηση απο τον αυγουστο που αγοραστικε καινουργιο)
απλα δεν σταματαει ,απο την αρχη ειχα παρατηρισει οτι ηταν καπως <<μαλακά>> (εβαλα και τονο ;D)  
και την πρωτη φορα που τα χρειαστηκα πραγματικα κατηφοριζοντας την κηφισιας με 70-80 με εκλεισε ενας και αντανακλαστικα
εκανα το λεγομενο φρεναρισμα πανικου δηλαδη το πλακωσα στο φρενο και φυσιολογικα περιμενα να μπει το αβς αλλα πουθενα σαν να μην
εχουν δυναμη τα φρενα να ακινητοποιησουν τον τροχο ωστε να μπει και το αβς, το τουτου εκει να συνεχιζει ακαθεκτο
με λιγα λογια την  αισθηση που εχεις στα φρενα με ενα πολυ φορτωμενο οχημα. η δευτερη και χειροτερη περιπτωση ηταν σημερα
φτανοντας σε στοπ με 20 χιλ. το πολυ και προσπαθοντας να σταματησω, με ενα τσιμπιμα του φρενου για λογους που αδυνατω να
κατανοησω ξαφνικα μπηκε το αβς λες και τα ειχε μαζεμενα ολο αυτο τον καιρο της απουσιας του και τα εδωσε ολα βγαζοντας με μες στην
μεση του δρομου σχεδον ενα αμαξι μπροστα απο το σημειο που φυσιολογικα θα επρεπε να σταματησει, παλι καλα που δεν περναγε κανεις να εχω αλλα
η το χειροτερο να περναγε κανας πεζος τον δρομο
το αμαξι θα παει συνεργειο αμεσα δεν νοειται να κυκλοφορει ετσι αυτο που ρωταω ειναι καποιες συμβουλες που να εχω τον νου μου
σε σχεση με το τι να περιμενω απο το συνεργειο μην με στειλουν με ταχα επιδιορθωμενο αμαξι και φυγω σε καμια μαντρα

υ.γ.
συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα αγανακτω
στο πρωτο σερβις που το επισημανα η απαντηση ηταν δεν ειναι και σπορ αμαξι
καλα να παιζουν με την τσεπη μας αλλα και με την ζωη μας ειναι απαρεδεκτο

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Γ.

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Απ: Ανασφαλης αισθηση στο φρεναρισμα - προτασεις β
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 05, 2009, 22:42 »
Ειναι στην εγγυηση, προσεχως πηγαινω για το σερβις των 15000κμ και θ αναφερω το προβλημα.
... Φομαμαι ομως οτι η αναποτελεματικη αισθηση στα φρενα ειναι γενικο χαρακτηριστικο του τζιμνυ μας!
Δεν συμφωνειτε οι ομοσταυλοι?
Εμένα γι' αυτό τον λογο μου αλλαξαν τις 5 ζάντες, δισκόπλακες, ατέρμονα κλπ χώρίς να πληρώσω (λόγω εγγύησης).
Το τρέμουλο από το φρένο έφτιαξε, κάτι έμεινε από το τρέμουλο στα 75-80 χλμ την ώρα. Αύριο πάω για ζυγοστάθμιση επάνω στο αυτοκίνητο.
Hisamitsu Horigome

Αποσυνδεδεμένος velonakis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
τελικα το αμαξι πηγε συνεργειο και πρεπει να ηταν πετραδακι κολημενο στα δεξια που ειχε ψιλο-καταστρεψει τακακι και δισκοπλακα
λογικα απο οτι ειπαν στο πρωτο πατημα εσπασε και εγινε κοματακια πολυ μικρα τα οποια χαλασαν σε μεγαλο βαθμο τις επιφανειες απο το τακακι
και την δισκοπλακα και τα δυο ειχαν πανω πολλες και βαθιες χαραγματιες
εγινε αλλαγη και πλεον φρεναρει ακρως αποτελεσματικα
το καλο ειναι οτι περαστικαν στην εγγυηση

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
καλησπερα.

δεν ανοιγω καινουργιο θεμα για να τα εχουμε καπως μαζεμενα...

διαπιστωσα αυτες τις μερες οτι στα τακακια εχει μεινει το 1/3 και τα ταμπουρα ειναι φαγωμενα.
επισης με το φρεναρισμα νιωθω ενα πολυ μικρο τρεμουλο(στραβες δισκοπλακες).ετσι αποφασισα να επεμβω.σκευτηκα να βγουν οι δισκοπλακες για τορνο(εχουν ψωμι ακομα...)
μπορει να γινει και αλλαγη σε καινουργιες.τι προτεινετε για δισκοπλακες-τακακια?ισχυει η λυση brembo-ferodo?παντα μιλαω για νορμαλ βελτιωση,οχι τιποτα τρελο.

καποια αλλη λυση οικονομικη?e-buy ισως?αν ξερετε και απο τιμες ακομα καλυτερα.

ευχαριστω ;D

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
καλησπερα.

δεν ανοιγω καινουργιο θεμα για να τα εχουμε καπως μαζεμενα...

διαπιστωσα αυτες τις μερες οτι στα τακακια εχει μεινει το 1/3 και τα ταμπουρα ειναι φαγωμενα.
επισης με το φρεναρισμα νιωθω ενα πολυ μικρο τρεμουλο(στραβες δισκοπλακες).ετσι αποφασισα να επεμβω.σκευτηκα να βγουν οι δισκοπλακες για τορνο(εχουν ψωμι ακομα...)
μπορει να γινει και αλλαγη σε καινουργιες.τι προτεινετε για δισκοπλακες-τακακια?ισχυει η λυση brembo-ferodo?παντα μιλαω για νορμαλ βελτιωση,οχι τιποτα τρελο.

καποια αλλη λυση οικονομικη?e-buy ισως?αν ξερετε και απο τιμες ακομα καλυτερα.

ευχαριστω ;D

Μπορούν να μπούν οι δισκόπλακες στον τόρνο και να βάλεις μαλακότερα τακάκια μπροστά, λογικά θα είσαι μια χαρά...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
χρηστο ευχαριστω πολυ για την απαντηση αλλα οσον αφορα τα τακακια να ζητησω καποια συγκεκριμενα?

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Να μην μπουν οι δισκοπλακες στον τορνο!!!
Με τα φρενα μας παιδια δεν παιζουμε...
εβαλα τρυπητες-χαρακτες δισκοπλακες της allied πριν 2 μηνες και τακακια ferodo που τα ειχα ηδη επανω.
Με 70 ευρω καθαρισα και εχω απαιχτα φρενα. ;)
Φυσικα τις περασα μονος μου.
Κατα τη γνωμη μου τα φρενα ειναι πολυ βασικο σε ενα αμαξι και αξιζει να επενδυσεις σ'αυτα.Ο τορνος ειναι για αλλα πραγματα.Με δουλεια αρπα-κολλα δεν θα εχεις αποτελεσμα και τζαμπα θα παει η ταλαιπωρια.! ;)
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Οι χαραχτές ή/και τρυπητές δισκόπλακες δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα, αντιθέτως μάλιστα το χειροτερεύουν λόγω του ότι:

α) μειώνουν την επιφάνεια του δίσκου άρα μειώνουν τη δυνατότητα απαγωγής θερμότητάς του
β) αυξάνουν την καταπόνηση και την πιθανότητα ραγισμάτων/σπασιμάτων λόγω θερμότητας
γ) μειώνουν την επιφάνεια επαφής μεταξύ δίσκου και τακακιού και ελατώνουν την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος

Ο λόγος που χρησιμοποιούνται οι χαρακτοί/τρυπητοί δίσκοι είναι για να απομακρύνουν τα παραγόμενα υλικά τριβής και τα αέρια που δημιουργούνται ανάμεσα στο τακάκι και τη δισκόπλακα κατά το φρενάρισμα σε συνθήκες αγωνιστικής (πολύ σκληρής) χρήσης....

http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2809.0.html

Ο τόρνος σε καμμία περίπτωση δεν χαλάει την δισκόπλακα...
Διορθώνει το στράβωμα της δισκόπλακας και επουλώνει τα ραγίσματα που προέρχονται απο την θερμοκρασία. Επιτυγχάνεται επίσης τέλεια η εφαρμογή τακάκι-δίσκου.
Σίγουρα δεν προτείνεται για χοντρά στραβώματα....
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com