Ποιος λεει οτι τα λαστιχα ειναι μονο για 20.000 χλμ ??Περνα μια βολτα απο τον λαστιχα σου και θα σου πει και ο ιδιος.Εκτος και αν εσυ κανεις 20.000χλμ σε κακοστρωμενους δρομους και κανεις συνεχεια σβουριδια και τετακε ε τοτε ναι...δεν θα αντεξουν παραπανω.Τα λαστιχα μου τα εβαλα τον Νοεμβριο και εχω κανει απο τοτε 11.000χλμ ελα να τα δεις πως ειναι (ολοκαινουρια).Θα σου τα βγαλω και φωτο αν θελεις.
Παντα εξαρταται που το πηγαινεις το αμαξι και πως το πηγαινεις.Τα προηγουμενα τα λαστιχα μου τα αλλαξα στα 55.000χλμ και τα εχω ακομα ζανταρισμενα στη 2η τετραδα που εχω.
Μιλαω παντα για μη αναγομωμενα λαστιχα και οχι ληγμενα.
Επισης φιλικα
φίλε green δεν έχω καμία πρόθεση να το ''παίζω έξυπνος ή ξερολας'' ούτε να σε κουράσω με τεχνικούς όρους. Επίσης η άποψη ενός λαστιχά δεν μου λέει κάτι(την σέβομαι όμως) διότι είναι απλά εμπειρική(βέβαια πολλοί θα συμφωνούν για την αλλαγή για δικούς τους λόγους ).
Όλα τα ελαστικά ,παντός τύπου συμβατικού οχήματος, μετά από τις 25.000χλμ έχουν χάσει τις φυσικές ιδιότητες που απορρέουν από την σύνθεση των υλικών τους με αποτέλεσμα να αλλάξει η συμπεριφορά τους(προσπαθώ να μην χρησιμοποιώ καθόλου όρους) και να μειώνεται δραστικά ο συντελεστής τριβής τους...
¶μα είχες την δυνατότητα να δεις σε γραφήματα την τριβή ολίσθησης ενός ελαστικού με 5000χλμ δοκιμής με 25.000 και 45.000(περιοδικότητα δηλαδή 20.000 τη φορά) δεν θα άφηνες ποτέ τα ελαστικά για 55.000χλμ πάνω στο αυτοκίνητο.
Βέβαια καταλαβαίνω ότι δεν είναι εύκολο για έναν οδηγό να αλλάζει τα λάστιχα του κάθε 25000χλμ αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι και σωστό να μην προβεί σε αντικατάσταση τους.
Τα ελαστικά όπως και κάθε ανταλλακτικό μέρος κάθε οχήματος έχουν διάρκεια ζωής η οποία περιορίζεται από δυο παράγοντες
1. χρόνος(δυο έτη)
2. χιλιόμετρα(25.000χλμ)
Υπερβάσεις σε αυτά τα όρια δεν υπάρχουν λόγω ήπιας χρήσης!
Αντίθετα η σκληρή χρήση μειώνει το προσδόκιμο ζωής τους
Ελπίζω να βοήθησα.
Κάθε αντίθετη άποψη καλοδεχούμενη