Αποστολέας Θέμα: Σερβις στα 45.000??  (Αναγνώστηκε 12559 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Σερβις στα 45.000??
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 13:58 »
Καλησπερα!!Θελω να ρωτησω...Αρχικα..Στα 45.000 χιλιομετρα τι σερβις κανουν??Και ποσο κοστιζει περιπου??

Ευχαριστω! :)

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 16:06 »
 ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 18:32 »
Σημερα πειγα και ρωτησα ποσο παει το σερβις τον 45.000 χλμ ....Αρχικα πειγα σε ενα Εξειδικευμενο συνεργειο suzuki και vw ..Kαι μου ειπε 150 με 170 ευρω...Και μετα πειγα στο Εξουσιοδοτημενο σερβις της suzuki στον Κριτσικη και μου ειπε 350 ευρω  :o..!!Τι να κανω??Και γιατι εχει τοσο μεγαλη διαφορα??

Ευχαριστω!!

vissarionas

  • Επισκέπτης
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 18:51 »
αν εχεις καποιον εμπιστο μηχανικο, να πας στο γκαραζ του και να κανετε δουλεια.
το βιβλιο συντηρησης λεει ακριβως τι χρειαζεται το αμαξι και σε ποια χιλιομετρα.
η αντιπροσωπιες εκτος απο ψευτοδουλεια και κωλοπιασιμο, μονο το περιβοητο book service σου δινουν, για αξια μεταπωλησης.
αν εχεις σκοπο να τα σκας για να εχεις αξια μεταπωλησης, τουλαχιστον πηγαινε σε εξουσιωδοτημενο.οχι σε αντιπροσωπια.

αυτα.

εγω εχω τον φιλο μου τον βασιλη, τα ανταλλακτικα που σε χρεωνει ο Χ Ψ μαστορας,  τα παιρνουμε χοντρικη, και ειμαστε παρεα και ξερω τι αλλαξαμε και πως και ποτε, και πως ηταν πριν το αλλαξουμε κτλ κτλ κτλ.

εκανα ενα ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟ σερβις πριν 4 μηνες, με 150 ευρω(μαζι με τα εργατικα)
και ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γενικο.

αυτα.

τωρα μπορειτε ολοι οι αντιπροσωποι να με μηνυσετε.
ας κανατε καλη δουλεια ha

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 19:15 »
αν εχεις καποιον εμπιστο μηχανικο, να πας στο γκαραζ του και να κανετε δουλεια.
το βιβλιο συντηρησης λεει ακριβως τι χρειαζεται το αμαξι και σε ποια χιλιομετρα.
η αντιπροσωπιες εκτος απο ψευτοδουλεια και κωλοπιασιμο, μονο το περιβοητο book service σου δινουν, για αξια μεταπωλησης.
αν εχεις σκοπο να τα σκας για να εχεις αξια μεταπωλησης, τουλαχιστον πηγαινε σε εξουσιωδοτημενο.οχι σε αντιπροσωπια.

αυτα.

εγω εχω τον φιλο μου τον βασιλη, τα ανταλλακτικα που σε χρεωνει ο Χ Ψ μαστορας,  τα παιρνουμε χοντρικη, και ειμαστε παρεα και ξερω τι αλλαξαμε και πως και ποτε, και πως ηταν πριν το αλλαξουμε κτλ κτλ κτλ.

εκανα ενα ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟ σερβις πριν 4 μηνες, με 150 ευρω(μαζι με τα εργατικα)
και ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γενικο.

αυτα.

τωρα μπορειτε ολοι οι αντιπροσωποι να με μηνυσετε.
ας κανατε καλη δουλεια ha

Δεν εχω φιλο μηχανικο η καπιος που να ξερω δυστυχως!...Παντος και ο ενας Εξειδικευμενος με τα 150 ευρω και ο αλλος Εξουσιοδοτημενος με τα 350 ευρω κανουν την ιδια δουλεια??!

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 19:42 »
Με τα 150-170 ευρώ σου αλλάζουν και βαλβολίνες σαζμάν,και διαφορικών?
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 19:51 »
Με τα 150-170 ευρώ σου αλλάζουν και βαλβολίνες σαζμάν,και διαφορικών?
Eχμμ..Οτι χριαζετε το σερβις των 45.000 χιλιομετρν..Δεν ξερω..!

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 20:17 »
Αντιγράφω απο το βιβλίο συντηρησης
στα 45000κμ αλλάζονται:
λαδια,φίλτρο λαδιού,ψυκτικό υγρό κινητήρα,μπουζί νικελίου (αν έχεις ιριδίου στα 60000κμ),φίλτρο αέρα,λάδι κιβωτίου ταχυτήτων,
για τα λάδια διαφορικού και μετάδοσης γίνεται μόνο έλεγχος (και φαντάζομαι συμπλήρωμα αν χρειάζεται, κανονικά πρέπει να τα έχεις αλλάξει στα 15000κμ)
Επίσης γίνεται έλεγχος στα:
Ιμάντας κίνησης,Ρεζερβουάρ,Δίσκοι φρένων τακάκια,ελαστικά,τροχούς,κεντρικό άξονα,υδραυλικό τιμόνι.

Κατα την γνώμη μου τα 350 ευρώ είναι πολλά για τα παραπάνω,τα 150-170  είναι καλά,αλλά μην ξεχνάς και το θέμα της εγγύησης με το βιβλίο σερβις ,ο εξειδικευμένος στο σφραγίζει το βιβλίο (αν σε ενδιαφέρει) ?
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 20:22 »
Αντιγράφω απο το βιβλίο συντηρησης
στα 45000κμ αλλάζονται:
λαδια,φίλτρο λαδιού,ψυκτικό υγρό κινητήρα,μπουζί νικελίου (αν έχεις ιριδίου στα 60000κμ),φίλτρο αέρα,λάδι κιβωτίου ταχυτήτων,
για τα λάδια διαφορικού και μετάδοσης γίνεται μόνο έλεγχος (και φαντάζομαι συμπλήρωμα αν χρειάζεται, κανονικά πρέπει να τα έχεις αλλάξει στα 15000κμ)
Επίσης γίνεται έλεγχος στα:
Ιμάντας κίνησης,Ρεζερβουάρ,Δίσκοι φρένων τακάκια,ελαστικά,τροχούς,κεντρικό άξονα,υδραυλικό τιμόνι.

Κατα την γνώμη μου τα 350 ευρώ είναι πολλά για τα παραπάνω,τα 150-170  είναι καλά,αλλά μην ξεχνάς και το θέμα της εγγύησης με το βιβλίο σερβις ,ο εξειδικευμένος στο σφραγίζει το βιβλίο (αν σε ενδιαφέρει) ?

Ναι απο οσο ξερω το σφραγιζει...!

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 21:12 »
Για δες και εδώ
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,3168.0.html
κάποιες απόψεις περί εγγυήσεων και σέρβις, τώρα απο εδώ και πέρα η απόφαση είναι δική σου  ::)
Αν θέλεις πες μας μετά, που το έκανες και τι ακριβως σου άλλαξαν  8)
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 17:06 »
Πάνε κ κάνε το service  σε δικό σου μαστορα! Απο πότε η suzuki κανει καλυτερη δουλεία κ δεν το καταλάβαμε?!?! Τωρα το γεγονος οτι θα σου σφραγιζουν το book service ....δν λεει ΤΠΤ για τους περισσοτερους, ισως για μερκους ρομαντικους a105

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 19:49 »
...
Ιμάντας κίνησης
...

τι εννοεις με τον ιμαντα κινησης αγαπητε?
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 09:38 »
...
Ιμάντας κίνησης
...

τι εννοεις με τον ιμαντα κινησης αγαπητε?

φίλτατε gc μακάρι να 'ξερα, μάλλον θα πρέπει να ρωτήσουμε την μαμά SUZUKI τι εννοεί ,αφού το αντέγραψα απο το βιβλίο συντήρησης  ;D
 
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 21:25 »
Να ρωτησω και εγω κατι ρε παιδια?Ιμαντα χρονισμου καθε 30.000χλμ αλλαζουμε??(εχω το πρωτο jimny αυτο με τον ιμαντα και οχι με καδενα...G13B ειναι ο κινητηρας).Σερβις κανω παντα εγω με τον θειο μου που εχει ραμπα στο κτημα του και επισης εχει ενα samurai που εδω και 17 χρονια το συντηρει μονος του. :o :o
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σερβις στα 45.000??
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 11:19 »
Να ρωτησω και εγω κατι ρε παιδια?Ιμαντα χρονισμου καθε 30.000χλμ αλλαζουμε??(εχω το πρωτο jimny αυτο με τον ιμαντα και οχι με καδενα...G13B ειναι ο κινητηρας).Σερβις κανω παντα εγω με τον θειο μου που εχει ραμπα στο κτημα του και επισης εχει ενα samurai που εδω και 17 χρονια το συντηρει μονος του. :o :o

O Ιμάντας χρονισμού(στο παλιό G13B) όπως και εκείνοι για το δυναμό-τρόμπα νερού & Α/C-υδραυλικό τιμόνι(που έχουν όλα τα μοντέλα) σε κάθε Service είναι I-R (Inspect & Replace) Δηλ. είτε 15.000 ή 30.000 έχουμε από την στιγμή που παρατηρήσουμε ρωγμές ή σκισίματα τους αλλάζουμε. Στους ιμάντες τα χλμ. είναι ενδεικτικά. Μπορεί να παρουσιάσουν φθορές και σε πολύ λιγότερα χλμ.
Εκτός αυτού και φθορές να μην έχουν πρέπει να τους τεντώσουμε αν χρειάζεται από τους ρεγουλατόρους.
Καλό είναι αν επιλέξουμε να κάνουμε τα service μόνοι μας να έχουμε το Work Shop manual με τις τιμές τάνυσης των ιμάντων και τις δυνάμεις σύσφιξης στις βίδες.
Θα έλεγα να μην κάνουμε τα παραπάνω στο γάμο του καραγκιόζη διότι μπορούμε να προκαλέσουμε μεγάλες ζημιές ;)
Respect a man's car and he will respect you