Θεωρητικά αν το έχεις ρυθμίσει σωστά και αφήσεις το τιμόνι ελεύθερο αυτό θα σταθεροποιείται πάντα στο κέντρο της διαδρομής. Δηλ. οι ρόδες θα κοιτούν ευθεία. Επειδή το αμορτισέρ τιμονιού πάντα καθυστερεί την επαναφορά ώς επιπλέον φορτίο στον ατέρμονα το ελατήριο ας πούμε ότι βοηθά την επαναφορά. Στην πράξη δεν το έχω δεί.
Στο δικό μου που είναι η λύση της DGTuning με OME απο Defender 90 και χειροποίητες βάσεις ειδικά για το πλαισιο και την μπάρα του Jimny, βλέπω καθυστέρηση στην επαναφορά. Το ΚΙΤ μου είχε κοστίσει καινούργιο απο τον Τσούκα το 2006 γύρω στα 130ευρώ.