Αποστολέας Θέμα: καθαρα πληροφοριακα  (Αναγνώστηκε 2450 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος velonakis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
καθαρα πληροφοριακα
« στις: Ιανουάριος 02, 2009, 20:40 »
το 8ωρο στην δουλεια ειναι μεγαλο  >sle1/ οποτε συνοδευεται και απο αναγνωση
αρθρων γυρω απο το 4χ4 οπου συναντω αρκετες φορες τους ορους
3-link και 5-link για τις αναρτησεις
οκ το γιμνυ εχει 3-link μπροστα (σωστα η ειπα μπαρουφα?)
αλλα πουθενα δεν εχω βρει τι σημαινει αυτο, πως λειτουγει (πληροφοριες γενικα)
και μου εχει μεινει η απορια
εαν γνωριζει καποιος να μαθουμε και εμεις τιποτα

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καθαρα πληροφοριακα
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 02:40 »
Ο αριθμός των Links (συνδέσμων - μπράτσων) ισοδυναμεί με τον αριθμό των αρθρώσεων που ο άκαμπτος άξονας στηρίζεται στο πλαίσιο σκάλας ή το σασί (αυτοφερόμενο)
Στην περίπτωση του Jimny οι άκαμπτοι άξονες στηρίζονται σε 3 σημεία/αρθρώσεις.
1. Αριστερό μπράτσο (Radius arm)
2. Δεξί μπράτσο (Radius arm)
3. Πανάρ (ράβδος για την εξουδετέρωση της εγκάρσιας μετακίνησης του άξονα)
Στο Samurai ο άξονας στηρίζεται σε 2 σημεία:
1. Αριστερό ημιελλειπτικό φύλλο σούστας
2. Δεξί ημιελλειπτικό φύλλο σούστας.

Σε ορισμένα αμερικάνικα οχήματα κυρίως dragster οπου οι υποδυνάμεις είναι μεγάλες χρησιμοποιούνται διπλά μπράτσα (radius arms) στο κάθε άκρο του άκαμπτου άξονα για την καλύτερη στήριξη.
Ετσι έχουμε 2 + 2 μπράτσα + 1 Πανάρ = διάταξη άξονα 5 - Links.

Στην συντριπτική πλειοψηφία των καιθαρόαιμων 4Χ4 με άκαμπτους άξονες εφόσον έχουν ελατήρια και όχι φύλλα σούστας χρησιμοποιείται η διάταξη 3 - Links.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καθαρα πληροφοριακα
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 17:01 »
Και η 4 link ανάρτηση που φτιάχνουν συνήθως στα σαμουραι τι είναι? ???

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καθαρα πληροφοριακα
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 17:33 »
αυτο που λες ειναι σε μετετροπη απο σουστα σε ελατηρια που κανουν δηλ ο πισω αξονας στηριζεται σε 4 συνδεσμους 2 συνδεσμοι στο σασι δεξια και αριστερα και αλλοι 2 με εχτρα βαση επανω στον αξονα και συνδεση με εχτρα βαση επανω στο σασι                                                                                                                                                           http://www.zookaction.gr/forum/viewtopic.php?t=35&postdays=0&postorder=asc&start=0 διαβασε αυτο ειναι η μετατροπη που εκανε ο donald stο σαμι απο σουστες σε ελατηρια
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος velonakis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καθαρα πληροφοριακα
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 05:24 »
παιδες ευχαριστω για τις πληροφοριες εκτος απο κατατοπιστικοτατοι
ειστε και αμμεσοτατοι και παλι ευχαριστω
κατι που προεκυψε τωρα παναρ ειναι η αντιστρεπτικη ?
ακομα μπερδευομαι με τις ορολογιες  ;D

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καθαρα πληροφοριακα
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 11:57 »
παιδες ευχαριστω για τις πληροφοριες εκτος απο κατατοπιστικοτατοι
ειστε και αμμεσοτατοι και παλι ευχαριστω
κατι που προεκυψε τωρα παναρ ειναι η αντιστρεπτικη ?
ακομα μπερδευομαι με τις ορολογιες  ;D


1. Πανάρ = διαγώνια ευθύγραμμη μπάρα(εμπρός - πίσω) που επιτρέπει στους αξονες την κίνηση πάνω - κάτω αλλά και να στρέφονται πέριξ των διαφορικών  όσο επιτρέπει η ανάρτηση. Εξουδετερώνει την κίνηση αριστερά - δεξιά (μέσα-έξω) ώς προς το σασί. Αν δεν υπήρχε οι ρόδες θα κινούνταν μέσα - έξω απο το αριστερό φτερό ή το δεξί αναλόγως με την κίνηση του οχήματος!

2. Αντιστρεπτική = μπάρα σχήματος Π(εμπρός) που συνδέει τα άκρα του άξονα με το πλαίσιο. Περιορίζει δραστικά την περιστροφική κίνηση του άξονα πέριξ των διαφορικών. Ως συνέπεια και την περιστροφική κίνηση του άξονα προς το αμάξωμα. Οι κλίσεις του αμαξώματος δεν εξαρτώνται μόνον απο την συμπίεση-έκταση των ελατηρίων αλλά και την αντιστρεπτική.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2009, 11:59 από Michalis »
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος velonakis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καθαρα πληροφοριακα
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 05, 2009, 13:08 »
ευχαριστω michalis ακομα και επισημες πηγες (manuals κτλ..κτλ..)
δεν νομιζω να εφταναν σε ακριβεια τους ορισμους που δινεις  cl
 >oreos< >sostos<