Αποστολέας Θέμα: Ψαχνομαι για το επομενο...  (Αναγνώστηκε 12002 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 19:35 »
                                                                                                                                                                                        αυτος που στο ειπε θελει 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21

Λές ε;
 :) :)

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 16:36 »
Έχω ακούσει μ@λ@κίες αλλά αυτές που λένε οι αντιπροσωπείες δεν παλεύονται. Eldar, δίκιο έχει ο Λευτέρης είναι γαι μπουνιές όποιος τό' πε. Επίσης και οι άλλοι που σου έγραψαν, είπαν αυτά που ξέρουμε όλοι, μόνο που ο τελευταίος που μίλησε για κούρδισμα.....δεν έχουν διαφορά οι εμπρός με τους πίσω τροχούς, αλλά οι δεξιά με τους αριστερά. Έτσι κουρδίζει...λόγω διαφοράς περιστροφής.

Στο προκείμενο όμως, φίλε μου που ψάχνεις το επόμενο.....JIMNY και ξερό ψωμί (εκτός αν το θέλεις για οικογενειακό). Είναι εξαιρετικό ως "μαμά" και φοβερό σαν βάση μετατροπών. Μην το συγκρίνεις με το ΝΙVA, είναι 2 τελείως διαφορετικά 4Χ4. Ο Ιάπωνας είναι σαφώς πιο πολιτισμένος, άνετος, αξιόπιστος, οικονομικός σε καύσιμα και με καλύτερες off-road επιδόσεις (το υπογράφω αυτό). Επίσης όταν σε πιάσει και το μεράκι θα κάνεις και τις μετατροπούλες σου μέχρι να γίνει ΤΕΡΑΣ.
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 17:40 »
                                                                                                                                                                                        αυτος που στο ειπε θελει 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21

Λές ε;
 :) :)

+1   a105

και μην μπερδευεστε το jimny στη βροχη δε στριβει ουτε με τετρακινηση  lol lol lol οποτε τετρακινηση μονο σε χιονι η λασπη
α κ αν εχει πολυ χιονι η λασπη την ξεχνας κ αυτη πας με αργα γιατι δεν τραβαει


Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 19:31 »
λοιπον παιδια ας μην συγκρινουμε 2 ανομοια πραγματα το νιβα για τα λεφτα του καλο μεν αλλα ειναι π.χ [προ- χριστου]ειπαμε στο δικο μου το στριβω κανονικα με τετρακινηση αλλα δεν κομπλαρω το μπλοκε  για να το στριψω καμια φορα σε κανενα δυσκολο κομματι το ξεχνω bhe bhe με κλειστα ματια  jimnyyyyyyyyy a105 a105 a105 a105 a105
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος GeorgeN

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 20:48 »
Φιλοι μου πραγματικα με σκλαβωνετε.Σε ολες τις ερωτησεις μου υπηρξατε κατατοπιστικοτατοι.Ευχαριστω παρα πολυ j12
Στο θεμα μας τωρα και για να καταληξουμε καπου.
ΑΣΦΑΛΤΟΣ:
1. Εντός πόλης: 2Η
2. Εθνική οδό: 2Η
3. Εθνική οδό με βροχή ΚΑΙ αέρα: 4Η
4. Στροφιλίκια βουνού: 2Η
5. Στροφιλίκια βουνού με βροχή: 4Η αν δούμε ότι το αυτοκίνητο δεν "αντέχει" για πολλά
6. Τράβηγμα τραίηλερ: 4Η και προσοχή!

OFF ROAD:
1. Σχετικά γρήγορες διαδρομές σε καλό χώμα: 4Η και όχι 100% στρίψιμο τιμονιού
2. Αργές διαδρομές σε οτιδήποτε "γλιστερό": 4L και 100% τιμόνι άμα λάχει
3. Αργές διαδρομές σε βράχια: 4L και οχι 100% τιμόνι ουδέποτε!
Ισχυουν τα παραπανω??Αν ναι τοτε η λειτουργια του ειναι ιδια με του βιταρα.Σωστα??Οσον αφορα τις ασφαλτινες διαδρομες ισχυουν τα περι ασταθειας και επικινδυνοτητας σε ταχυτητες ανω των 80χλμ??Διορθωστε οτι δεν αληθευει.
Αγαπητε Κωστα Βασιλειαδη το κοιταξα και τον μεγαλο αδερφο gv αλλα εαν εχουν πραγματι την ιδια τετρακινηση τοτε θα κανω υποχωρηση στους χωρους [χωρις υποχρεωσεις ειμαι αλλωστε] και θα προτιμησω το τζιμνι για να γλυτωσω και τα εξτρα χρηματα αλλα και για να σας... ταλαιπωρω στα βουνα στις εκδρομες[τουλαχιστον μεχρι να το μαθω lol]
Υγ. κατι που ξεχασα με 8-9000 ευρω ποιας χρονιας θα ηταν καλυτερα να προσπαθησω να βρω??Τι λειτουργικες διαφορες εχουν οι διαφορες εκδοσεις τους??Το μονο σιγουρο ειναι οτι θελω λεβιεδες για ολα για να εχω σιγουρο το 8) κεφαλι μου
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2009, 20:54 από GeorgeN »

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 21:44 »
λοιπον πιο απλα για να μη μπερδευεσαι :

1.με 4Η η 4L σε ασφαλτο απλα δεν κανεις αναστροφη
2.στο χωμα στριβεις ανετα εκτος αν ειναι σκληρο - ξερο
3.στην ασφαλτο δε χρειαζεται τετρακινηση δεν κανει τιποτα

κατα τα αλλα σε λασπες χιονια κανε οτι γουσταρεις δεν καταλαβαινει

κ μην το συγκρινετε με το βιταρα ΚΑΜΙΑ σχεση σε αποδωση τετρακινησης ( μη ρωτατε που οφειλεται δε ξερω )

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 22:02 »
Φίλοι μου, το θέμα της τετρακίνησης δεν είναι τόσο εύκολο να διευθετηθεί με συνταγές τύπου:
1. Σχετικά γρήγορες διαδρομές σε καλό χώμα: 4Η και όχι 100% στρίψιμο τιμονιού
2. Αργές διαδρομές σε οτιδήποτε "γλιστερό": 4L και 100% τιμόνι άμα λάχει
3. Αργές διαδρομές σε βράχια: 4L και οχι 100% τιμόνι ουδέποτε!

Καλύτερα να καταλάβει κανείς:
γιατί τετρακίνηση
τι είναι διαφορικό
τι είναι transfer case
τι είναι κούρδισμα
τι γίνεται όταν στρίβουμε?
Αν τα καταλάβει όλα αυτά, θα ξέρει και τι επιλογή να κάνει.
Είναι δυνατόν να υπάρχει κανόνας "όχι 100% τιμόνι"?? Δηλαδή πως θα στρίψουμε?

Υπάρχει μήπως κανόνας πότε βάζουμε πχ 3η πότε 4η και πότε 5η ταχύτητα?


Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 22:48 »

Υπάρχει μήπως κανόνας πότε βάζουμε πχ 3η πότε 4η και πότε 5η ταχύτητα?


Οταν η πρηγούμενη ταχύτητα έχει φτάσει στο κόφτη...  ha ha ha 87 87 87

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 23:07 »
O κόφτης, που είναι? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 07, 2009, 23:18 »
O κόφτης, που είναι? ??? ???
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o μες την  μηχανη lol ha
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 10:08 »
Καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα κάνοντας αντιπολίτευση με το Niva  :) To Niva είναι όχημα τεχνολογίας '60 χωρίς αποδεκτή παθητική & ενεργητική ασφάλεια για τους σημερινούς δρόμους (εκτός αν το έχεις μόνο για το χωριό όπως το παλιό αγροτικό του παππού μας!)
Απο την στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους πρέπει να φέρει και τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας (δηλ. να μην πετάς άγκυρα για να φρενάρεις κ.τ.λ.) Ναί εντάξει στα χαρτιά είναι ΟΚ εγώ όμως δεν θα ρίσκαρα να οδηγήσω ένα τέτοιο όχημα.
Μπορεί να είναι φθηνότερο...η ζωή μας όμως όχι!
Είναι ατυχής η σύγκριση του πιο σπάει πιο εύκολα κατά την γνώμη μου. Δεν συγκρίνουμε σκαπτικά μηχανήματα στην αλάνα του εργοταξίου ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος ITALTRONIC

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 107
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 11:03 »
Οσο αφορα την ταχυτητα καλα ειναι να το πηγαινεις μεχρι 100-110.Μετα αρχιζει να ειναι επικυνδινο.Εχω κανει ταξιδι με 160 και 4 ατομα σε εθνικη οδο και ευθεια.Να αποφευγεις τις αποτομομες κινησεις
οπου δεν υπαρχει δρομος τον ανοιγει ενα JIMNY

Αποσυνδεδεμένος GeorgeN

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 18:28 »
Καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα κάνοντας αντιπολίτευση με το Niva  :) To Niva είναι όχημα τεχνολογίας '60 χωρίς αποδεκτή παθητική & ενεργητική ασφάλεια για τους σημερινούς δρόμους (εκτός αν το έχεις μόνο για το χωριό όπως το παλιό αγροτικό του παππού μας!)
Απο την στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους πρέπει να φέρει και τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας (δηλ. να μην πετάς άγκυρα για να φρενάρεις κ.τ.λ.) Ναί εντάξει στα χαρτιά είναι ΟΚ εγώ όμως δεν θα ρίσκαρα να οδηγήσω ένα τέτοιο όχημα.
Μπορεί να είναι φθηνότερο...η ζωή μας όμως όχι!
Είναι ατυχής η σύγκριση του πιο σπάει πιο εύκολα κατά την γνώμη μου. Δεν συγκρίνουμε σκαπτικά μηχανήματα στην αλάνα του εργοταξίου ;)
Αγαπητε Μιχαλη σε καμια περιπτωση δεν κανω συγκρισεις αναμεσα στα δυο οχηματα με σκοπο να βρω πιο υπερεχει για λογους αντιπολιτευσης.Το μονο που ψαχνω ειναι να βρω αν τελικα το τζιμνι ταιριαζει με τα γουστα μου ::)Απλα το αναφερω σαν παραδειγμα αφου ειναι το πρωτο μου τετρακινητο και αρα μονο απο αυτο εχω εμπειρια,αρα μεσω αυτου προσπαθω να καταλαβω πως λειτουργει το τζιμνι ;DΚαπου παραπανω ο Tomasjimny ανεφερε <<μην το συγκρινετε με το βιταρα ΚΑΜΙΑ σχεση σε αποδωση τετρακινησης ( μη ρωτατε που οφειλεται δε ξερω )>> με αυτο εννοεις οτι ειναι μεν της ιδιας λειτουργιας- φιλοσοφιας απλα το τζιμνι εχει καλυτερη αποδοση ???
Φιλικα Γιωργος

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 08, 2009, 21:40 »

ιΚαπου παραπανω ο Tomasjimny ανεφερε <<μην το συγκρινετε με το βιταρα ΚΑΜΙΑ σχεση σε αποδωση τετρακινησης ( μη ρωτατε που οφειλεται δε ξερω )>> με αυτο εννοεις οτι ειναι μεν της ιδιας λειτουργιας- φιλοσοφιας απλα το τζιμνι εχει καλυτερη αποδοση ???
Φιλικα Γιωργος

ναι αλλα κατα κυριο λογο η διαφορα οφειλεται στην λειτουργεια της αναρτησης  ;)

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 09:15 »
Καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα κάνοντας αντιπολίτευση με το Niva  :) To Niva είναι όχημα τεχνολογίας '60 χωρίς αποδεκτή παθητική & ενεργητική ασφάλεια για τους σημερινούς δρόμους (εκτός αν το έχεις μόνο για το χωριό όπως το παλιό αγροτικό του παππού μας!)
Απο την στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους πρέπει να φέρει και τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας (δηλ. να μην πετάς άγκυρα για να φρενάρεις κ.τ.λ.) Ναί εντάξει στα χαρτιά είναι ΟΚ εγώ όμως δεν θα ρίσκαρα να οδηγήσω ένα τέτοιο όχημα.
Μπορεί να είναι φθηνότερο...η ζωή μας όμως όχι!
Είναι ατυχής η σύγκριση του πιο σπάει πιο εύκολα κατά την γνώμη μου. Δεν συγκρίνουμε σκαπτικά μηχανήματα στην αλάνα του εργοταξίου ;)
Αγαπητε Μιχαλη σε καμια περιπτωση δεν κανω συγκρισεις αναμεσα στα δυο οχηματα με σκοπο να βρω πιο υπερεχει για λογους αντιπολιτευσης.Το μονο που ψαχνω ειναι να βρω αν τελικα το τζιμνι ταιριαζει με τα γουστα μου ::)Απλα το αναφερω σαν παραδειγμα αφου ειναι το πρωτο μου τετρακινητο και αρα μονο απο αυτο εχω εμπειρια,αρα μεσω αυτου προσπαθω να καταλαβω πως λειτουργει το τζιμνι ;DΚαπου παραπανω ο Tomasjimny ανεφερε <<μην το συγκρινετε με το βιταρα ΚΑΜΙΑ σχεση σε αποδωση τετρακινησης ( μη ρωτατε που οφειλεται δε ξερω )>> με αυτο εννοεις οτι ειναι μεν της ιδιας λειτουργιας- φιλοσοφιας απλα το τζιμνι εχει καλυτερη αποδοση ???
Φιλικα Γιωργος

Φίλε Γιώργο δεν απευθύνομαι προσωπικά στο σχόλιό σου αλλά βλέπω από πολλούς συνφορουμήστες να γίνονται κατά καιρούς αναφορές και συγκρίσεις με το Niva. Υπάρχει μια γενικότερη αντιπολίτευση.Ολα τα σχόλια δεκτά. Αυτό που απλά θέλω να τονίσω είμαι ότι η οδική συμπεριφορά του Niva εντός (και όχι εκτός) δρόμου είναι επικίνδυνη. Εχω δεί αρκετά και άσχημα ατυχήματα οπότε στα θέματα ασφαλείας δεν τίθεται καν ζήτημα σύγκρισης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2009, 09:19 από Michalis »
Respect a man's car and he will respect you