Αποστολέας Θέμα: Ψαχνομαι για το επομενο...  (Αναγνώστηκε 11972 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GeorgeN

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Ψαχνομαι για το επομενο...
« στις: Δεκέμβριος 31, 2008, 20:57 »
Καταρχην καλησπερα και με το καλο να μας μπει ο νεος χρονος[δεν θελω πονηρες σκεψεις lol].Ονομαζομαι Γιωργος και ειμαι...να το πω??θα το πω κατοχος...νιβα.Τωρα θα αναρωτιεστε τι γυρευω εδω??Ε λοιπον θα σας εξηγησω.Αγορασα το νιβα εδω και 2 χρονια μεταχειρισμενο με σκοπο να μπορω να κανω τα παντα στο βουνο.Και πραγματι ποτε δεν με προδωσε ως προς τις τετρακινητες επιδοσεις του.Αλλα υπαρχει ενα μεγαλο αλλα στην υποθεση μιας και τη μεγιστη δυνατη συντηρηση του εδινα συνεχως και ακριβοπληρωνα παντα τα διαφορα τερτιπια του και προσωπικη εργασια εριξα πανω του[μιλαμε για μερες δουλειας στο πεζοδρομιο εξω απο το σπιτι μου] ωστοσο αυτο δεν εκτιμησε τιποτα και στην προχθεσινη εξορμηση στην πατριδα μου την εκανε εις τριπλουν [μιζα ,νερα και διαφορα αλλα]τα οποια ειχα δεν ειχα μια εβδομαδα που αλλαξα με καινουρια και καθομουν μεσα στα χιονια να στεγνωνω την μοκετα στα ποδια του οδηγου με την μιζα να διαμαρτυρεται καθε φορα που προσπαθουσα να βαλω μπρος.Να μην σας τα πολυλογω λοιπον αποφασισα να το σπρωξω και να παρω ενα 4χ4 που να πλησιαζει εστω,μιας και αμφιβαλλω με το συμπαθειο αν μπορει να φτασει, τις δυνατοτητες του νιβα ως προς την κινηση στο βουνο[παντα μαμα].Και αμεσως σκεφτηκα το τζιμνι αφενος και το βιταρα το προηγουμενο με τον ακαμπτο πισω στην τριθυρη εκδοση στα 1600cc..Το τεριος το απεκλεισα μιας και οι κοντες,που δεν εχει, ειναι αναντικαταστατο βοηθημα στο βουνο.Απο εσας τωρα θα ηθελα να με κατατοπισετε οσο μπορειτε σε σχεση με το συστημα τετρακινησης [μονιμη ή επιλεκτικη και με τι συστημα επιλεκτικη.υπαρξη αργου ή οχι,μπλοκε] συμπεριφορα στην ασφαλτο και γενικα οτι κρινετε εσεις αξιο αναφορας.Με λιγα λογια θελω κατι με τις δυνατοτητες του νιβα αλλα με την αξιοπιστια του γιαπωνεζου χωρις να ξεφευγουμε σε τιμες αρα μοιραια με ενδιαφερουν μονο αυτα τα 2 οχηματα.Επιπλενον σε σχεση με το βιταρα ,για να ξερω τι να ψαχνω απο αποψης χρονολογιας,εβγαινε απο το 2000-2006??Αν κανω λαθος διορθωστε με.Το ποσο που σκεφτομαι να διαθεσω ειναι γυρω στα 10000 χιλιαρικα οποτε μοιραια θα ειναι γυρω στο 2000-2003 μοντελα.Αρα πειτε μου τις τυχον διαφορες τους απο χρονια σε χρονια.Ουφ ::) αυτα τελειωσα με τις αναζητησεις μου  και ελπιζω να μην σας κουρασα...γιατι αν τελικα το παρω θα σας ...κουρασω περισσοτερο... στο βουνο για να με ξεκολλατε lol a105
Υγ. το βιταρα που εννοω ειναι αυτοhttp://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.acklamcarcentre.co.uk/images/cars/zoom/1182254780-78381100.jpg&imgrefurl=http://www.acklamcarcentre.co.uk/suzuki/grand-vitara/1-6-gv-1600-729.html&usg=__3Ssb9ccuqRQ-Xb0r98BmsTdfp_g=&h=783&w=1044&sz=132&hl=el&start=179&um=1&tbnid=x1qTCAlpGAlEMM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dsuzuki%2Bgrand%2Bvitara%26start%3D162%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Del%26sa%3DN
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 31, 2008, 21:01 από GeorgeN »

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 31, 2008, 21:12 »
Γιωργο καλησπερα και χρονια πολλα καλη χρονια το jimny EΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕςΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΑΚΑΜΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΛΟΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ FORUM <welc_ <welc_ <welc_ <welc_ >xron< >xron< >xron< >xron< >xron< >xron<
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 01, 2009, 19:19 »
Όντος είναι αρκετά ικανό αμάξι και αρκετά τίμιο με το κόστος του και μπορείς να κάνεις πάλα πράγματα μαζί του
Για μένα δες το αμάξι από κοντά και οδηγήσετε να δεις εάν σε ικανοποιεί σε χορούς και απόδοση

αν και μετά το niva θα σου φάνει μάλλον λιμουζίνα   
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος Μάχος

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1440
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 01, 2009, 22:35 »
μπααααα μπααααα   μπαβο ρε ψηλε δεν περιμενα απο σενα να ακουσω καλα λογια για το..... περιπτερο μας οπως το αποκαλεις lol lol lol lol lol 87 87 87

καλωςορισες φιλε Γιωργο στην παρεα μας και να ξερεις οτι μαλλον θα κανεις την καλυτερη επιλογη αν θα παρεις jimny >ilov< >ilov< >ilov< >ilov2< >ilov2< >ilov2<

Υ.Γ χρονια πολλα και με υγεια σε ολους και καλη χρονια santaufo santaufo santa1 santa2 santa2 santa2 tree1 tree1 snow1 snow1 cactus cactus cactus

Αποσυνδεδεμένος off_road pet

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 00:49 »
χρονια πολλα καλη χρονια Και γω που νομιζα οτι ο βασιλιας Νιβα  δεν πεθαινει. Αχ αυτοι οι Ρωσοι πρωτοι στο διαστημα πρωτοι στα πλοια υποβρυχια αεροπλανα τανκς εληκοπτερα οτι αλλο θες στα αυτοκινητα αστα να πανε γιατι? γιατι? γιατι? δεν τους ενδιαφερει?
Προσφέρομαι για λασπόλουτρο

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 00:56 »
αν τους ενοιαζε θα εβγαζαν το νιβα με ακαμπτο και ξεχωριστο σασι με κουβουκλιο μονο ζημιες στην παρεα μας εχουμε 2 ολο ζημιες τη μια ημιαξονιο την αλλη διαφορικο ασε απο σκουριες μονο για κυνηγι κανει και μην συγκρινουμε το νιβα με τοjimnyγιατι 0_21 0_21 0_21 0_21  bhe bhe bhe
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος GeorgeN

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 15:06 »
Γεια σας παιδια και παλι!!Πηγα εχθες και ειδα ενα τζιμνι μεταχειρισμενο του 2001 με 42000χλμ μαμα προς 8000ευρω.Δεν το οδηγησα ωστοσο ειναι σιγουρα πιο πολιτισμενο απο το νιβα.Παρολα αυτα απο χωρους ειναι το πολυ για 2 ατομα κατι που ειναι περιοριστικο σε μετακινησεις.Βεβαια δεν εχω οικογενεια και αλλες υποχρεωσεις αλλα παραειναι μικρο.Ενιωσα λιγο εγκλωβισμενος μεσα του :-[Τελικα η τετρακινηση του ειναι σαν του βιταρα?Δηλ. πισωκινητο ολες τις ωρες 2Η, με επιλογη 4Η για τετρακινηση χωρις κοντα χωρις ωστοσο να μπορει να χρησιμοποιηθει σε ενα ταξιδι για παραδειγμα,ή 4L  τετρακινηση με κοντα για τις αναβασεις?Σωστα τα λεω??Αν ισχυουν αυτα πρακτικα δεν εχει καμια σχεση με το νιβα που εχω τωρα αφου αν βαλεις το 4χ4 σε  τζιμνι σε ενα ταξιδι σε δρομο με σχετικα επαρκη προσφυση και μεικτη διαδρομη [στροφες και ευθειες] η μεταδοση θα κουρδισει γιατι παραλληλα θα εχεις κλειδωσει και το τρανσφερ case και θα υπαρξουν απωλειες για την τσεπη μας :-[Απο οτι εχω καταλαβει λοιπον το τζιμνι δεν εχει καθολου κεντρικο διαφορικο που να επιτρεπει την μονιμη τετρακινηση κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες??Για ριξτε μια χειρα βοηθειας να δουμε που θα καταληξουμε ??? ???Καμια συναντηση εχετε να ερθω να μου τα ψαλετε απο κοντα lol?Και κατι ακομη εχω διαβασει και εχω ακουσει οτι το τζιμνι σε ταχυτητες ανω των 80 χλμ ειναι οχι μονο ακαταλληλο αλλα και επικινδυνο.Αληθευει αυτο?Ενταξει τον θορυβο θα τον καταλαβαινα αλλωστε τον εχω συνηθισει >:D αλλα αυτο αν ισχυει νομιζω οτι ειναι πολυ σημαντικο να το λαβει κανεις υποψιν του γιατι πριν απο το χωμα παντα υπαρχει ασφαλτος.Απο αξιοπιστια ειναι η γνωστη γιαπωνεζικη λαμβανοντας υποψιν φυσιολογικη χρηση χωρις ακροβατικα και πειραγματα[τουλαχιστον οχι στην αρχη lol]??
Υγ με συγχωρειτε που προβαινω συνεχως σε συγκριση αναμεσα στο νιβα που εχω και στο υποψηφιο τζιμνι αλλα οπως καταλαβαινετε η εμπειρια μου με το πρωτο μου επιτρεπει να καταλαβω τις διαφορες τους μεσω της συγκρισης ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2009, 15:13 από GeorgeN »

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 15:48 »
Απο οτι εχω καταλαβει λοιπον το τζιμνι δεν εχει καθολου κεντρικο διαφορικο που να επιτρεπει την μονιμη τετρακινηση κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες??

Δεν εχει κεντρικο διαφορικο ωστόσο το transfer case εχει καποιες ανοχες. Με 4H μπορεις να στριβεις μεχρι 1 στροφη το τιμονι χωρις προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 16:14 »
Δεν εχει κεντρικο διαφορικο ωστόσο το transfer case εχει καποιες ανοχες. Με 4H μπορεις να στριβεις μεχρι 1 στροφη το τιμονι χωρις προβλημα.
Φίλοι μου ας μην κάνουμε τετοιες γενικεύσεις!
Το transfer case δεν έχει απολύτως καμμία ανοχή. Σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση, απαγορεύεται η τετρακίνηση,  τι να την κάνεις άλλωστε??

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 18:10 »
Σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση, απαγορεύεται η τετρακίνηση,  τι να την κάνεις άλλωστε??

Σωστά!

Πάντως όσον αφορά τις ανοχές, από κάποιο σημείο και μετά όταν στρίβεις αισθάνεσαι ότι το αυτοκίνητο φρενάρει χωρίς λόγο.

Όταν το αγόρασα και πήγα να το πάρω μου είπαν το τιμόνι όχι παραπάνω από μια στροφή όταν έχω 4Η και όχι παραπάνω από μίση στροφή όταν έχω 4L.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 18:30 »
Όταν το αγόρασα και πήγα να το πάρω μου είπαν το τιμόνι όχι παραπάνω από μια στροφή όταν έχω 4Η και όχι παραπάνω από μίση στροφή όταν έχω 4L.

 :o ??? :o ??? :o ??? :o ???

Αποσυνδεδεμένος GeorgeN

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 19:06 »
Kαλα ρε παιδια και εγω νομιζα τι μονο το νιβα εχει τις ιδαιτεροτητες του αλλα τελικα και το τζιμνι ειναι ολοκληρη επιστημη.Δεν σας κρυβω οτι με τρομαξατε ,μα καλα ειναι δυνατον να καθεσαι να μετρας τις στροφες του τιμονιου μην τυχον και παρεις κανενα γραναζι στο χερι και ολα αυτα την ωρα που προσπαθεις να περασεις καποιο εμποδιο και ολη σου η προσοχη ειναι στραμενη εκει???

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 19:17 »
Όταν το αγόρασα και πήγα να το πάρω μου είπαν το τιμόνι όχι παραπάνω από μια στροφή όταν έχω 4Η και όχι παραπάνω από μίση στροφή όταν έχω 4L.

 :o ??? :o ??? :o ??? :o ???
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    αυτο που στο ειπε θελει 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 19:22 »
Αυτό είναι ιδιαιτερότητα όλων των 4x4 που δεν εχουν κεντρικό διαφορικό
και εχουν κατ επιλογή τετρακίνηση, οπως Jimny Sami Wragler Vitara κλπ.
Τα πράγματα δεν είναι ετσι δραματικά και οι περιορισμοι αφορούν κυριώς
σκληρές επιφάνειες. Σε λασπη χιονι χώμα νερά κλπ δεν καταλαβαίνεις τίποτα
απλά δεν πιέζεις μέχρι τα τελειώματα το τιμόνι.
Αυτα με τις στροφές σε αργά γρήγορα είναι μ...κιες του πωλητή.
GeorgeN το Jimny είναι μια χαρά και πολύ πιο πολιτισμένο
από το Νiva. Στη θέση σου αν εκανα πιο πολύ άσφαλτο
θα κοιτούσα και G.Virata του 99-05.
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ψαχνομαι για το επομενο...
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 06, 2009, 19:32 »
μα καλα ειναι δυνατον να καθεσαι να μετρας τις στροφες του τιμονιου μην τυχον και παρεις κανενα γραναζι στο χερι και ολα αυτα την ωρα που προσπαθεις να περασεις καποιο εμποδιο και ολη σου η προσοχη ειναι στραμενη εκει???

1ον μιλαμε μονο για ασφαλτο οπου η μονη περιπτωση να εχεις τετρακινηση ειναι να την εχεις ξεχασει έχοντας βγει απο χωμα.
2ον το καταλαβαινεις αμεσως διοτι το αυτοκινητο κοβει σαν να πατας φρενο. Τωρα αμα το βλεπεις αυτο και συνεχίζεις φυσικα θα παθει κατι.

Παραθέτω και τι μου είχαν γράψει άλλα άτομα



Το jimny έχει το λεγόμενο transfer case της Suzuki που στην ουσία είναι ένας σύνδεσμος μεταξύ του πίσω και εμπρός άξονα. Αυτή η διάταξη έχει κάποιες μικρές ανοχές ώστε να μπορεί το αυτοκίνητο να στρίψει λίγο σε σταθερό έδαφος αλλά ΟΧΙ δεν έχει διαφορικό.
Αυτός είναι και ο λόγος που σε σταθερά εδάφη (π.χ. άσφαλτο ή πατημένο χώμα) δεν πρέπει να χρησιμοποιείς την τετρακίνηση.

Το Jimny πάει πολύ καλά, ακόμα και με μια καλή τετράδα ελαστικών(τα εργοαστασιακά ειναι απαράδεκτα.
Δοκίμασε το αυτοκίνητο τι μπορεί να κάνει, ποιά είναι τα όρια του, ποιά είναι τα δικά σου όρια, και μετά κάνεις σταδιακά τις μετατροπές που εσύ κρίνεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου....
Επίσης ψάξου κυρίως μόνος σου...
Στα mad +6.5 το συνολικό ύψος είναι στα 5+ εκ

Μέχρι τα 4 εκ είσαι εντός οριών για περαιτέρω αλλαγές...
Απο εκεί και πάνω αρχίζουν και άλλες επεμβάσεις

Η τετρακίνηση του jimny δεν ειναι για στεγνή άσφαλτο.
H ροπή από τον κινητήρα μεταδίδεται σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετημένο συνήθως σε διαμήκη διάταξη. Στη συνέχεια παρεμβάλλεται ένα βοηθητικό κιβώτιο με δύο λειτουργίες. Η πρώτη είναι να μεταφέρει κίνηση και στο μπροστινό διαφορικό, όταν το απαιτήσει ο χρήστης. Η δεύτερη να μειώνει – υποπολλαπλασιάζει – τις στροφές των διαφορικών, πολλαπλασιάζοντας παράλληλα τη ροπή που φτάνει στους τροχούς. Τα οχήματα με τετρακίνηση κατΆ επιλογή είναι ουσιαστικά πισωκίνητα, που γίνονται τετρακίνητα κατά βούληση. Πλεονεκτήματα της λύσης η απλότητα της κατασκευής, η αντοχή και βέβαια το χαμηλό κόστος. Μειονεκτήματα η αδυναμία να χρησιμοποιηθεί η τετρακίνηση στην άσφαλτο, μια και δεν επιτρέπει να έχουν διαφορετική ταχύτητα οι εμπρός και πίσω τροχοί (όπως συμβαίνει σε μία στροφή). Στην περίπτωση αυτή η μετάδοση «κουρδίζει», ταλαιπωρείται και χάνει την αξιοπιστία της, ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο γίνεται υποστροφικό και δυσκίνητο.(Κλεμένο )