μα καλα ειναι δυνατον να καθεσαι να μετρας τις στροφες του τιμονιου μην τυχον και παρεις κανενα γραναζι στο χερι και ολα αυτα την ωρα που προσπαθεις να περασεις καποιο εμποδιο και ολη σου η προσοχη ειναι στραμενη εκει???
1ον μιλαμε μονο για ασφαλτο οπου η μονη περιπτωση να εχεις τετρακινηση ειναι να την εχεις ξεχασει έχοντας βγει απο χωμα.
2ον το καταλαβαινεις αμεσως διοτι το αυτοκινητο κοβει σαν να πατας φρενο. Τωρα αμα το βλεπεις αυτο και συνεχίζεις φυσικα θα παθει κατι.
Παραθέτω και τι μου είχαν γράψει άλλα άτομα
Το jimny έχει το λεγόμενο transfer case της Suzuki που στην ουσία είναι ένας σύνδεσμος μεταξύ του πίσω και εμπρός άξονα. Αυτή η διάταξη έχει κάποιες μικρές ανοχές ώστε να μπορεί το αυτοκίνητο να στρίψει λίγο σε σταθερό έδαφος αλλά ΟΧΙ δεν έχει διαφορικό.
Αυτός είναι και ο λόγος που σε σταθερά εδάφη (π.χ. άσφαλτο ή πατημένο χώμα) δεν πρέπει να χρησιμοποιείς την τετρακίνηση.
Το Jimny πάει πολύ καλά, ακόμα και με μια καλή τετράδα ελαστικών(τα εργοαστασιακά ειναι απαράδεκτα.
Δοκίμασε το αυτοκίνητο τι μπορεί να κάνει, ποιά είναι τα όρια του, ποιά είναι τα δικά σου όρια, και μετά κάνεις σταδιακά τις μετατροπές που εσύ κρίνεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου....
Επίσης ψάξου κυρίως μόνος σου...
Στα mad +6.5 το συνολικό ύψος είναι στα 5+ εκ
Μέχρι τα 4 εκ είσαι εντός οριών για περαιτέρω αλλαγές...
Απο εκεί και πάνω αρχίζουν και άλλες επεμβάσεις
Η τετρακίνηση του jimny δεν ειναι για στεγνή άσφαλτο.
H ροπή από τον κινητήρα μεταδίδεται σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετημένο συνήθως σε διαμήκη διάταξη. Στη συνέχεια παρεμβάλλεται ένα βοηθητικό κιβώτιο με δύο λειτουργίες. Η πρώτη είναι να μεταφέρει κίνηση και στο μπροστινό διαφορικό, όταν το απαιτήσει ο χρήστης. Η δεύτερη να μειώνει – υποπολλαπλασιάζει – τις στροφές των διαφορικών, πολλαπλασιάζοντας παράλληλα τη ροπή που φτάνει στους τροχούς. Τα οχήματα με τετρακίνηση κατΆ επιλογή είναι ουσιαστικά πισωκίνητα, που γίνονται τετρακίνητα κατά βούληση. Πλεονεκτήματα της λύσης η απλότητα της κατασκευής, η αντοχή και βέβαια το χαμηλό κόστος. Μειονεκτήματα η αδυναμία να χρησιμοποιηθεί η τετρακίνηση στην άσφαλτο, μια και δεν επιτρέπει να έχουν διαφορετική ταχύτητα οι εμπρός και πίσω τροχοί (όπως συμβαίνει σε μία στροφή). Στην περίπτωση αυτή η μετάδοση «κουρδίζει», ταλαιπωρείται και χάνει την αξιοπιστία της, ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο γίνεται υποστροφικό και δυσκίνητο.(Κλεμένο )