@johndentist, αν φορεσεις μεγαλυτερες και δεν ειναι μεσα στα τακουνια, μαλλον θα στις σπασει.
Μα αν η αλυσίδα μπαίνει μέσα στο τακούνι ποια η σημασία της???
Η αλυσίδα πρέπει να έχει άμεση επαφή με το οδόστρωμα για να γαντζώνει. Για αυτό το λόγο και ο κρίκος της είναι ποιο χοντρός από τις συνηθισμένες που είναι για ασφάλτινα λάστιχα ή 50-50
σναλόγως το ΜΤ. Στα ΒF ΜΤ που εχω, μαλλον δεν μπαινουν εντελως μεσα και οι συνδετικες αλυσιδες που ενωνουν τις καθετες προφανως θα ειναι εντελως εξω...αυτες λοιπον θα πιανουν στον παγο.
Υπαρχει η εξης θεωρια... Η αλυσιδα δεν πιανει ουτως ή αλλως στον παγο. Αρα δεν γραπωνει. "Πιανει" μονο σε χιονι μαλακό ή ελαφρως παγωμενο. Δηλαδη, ουσιαστικα αλλαζει τη γεωμετρια του λαστιχου και η πολυγωνια που κανει, βοηθαει να πιασει. Ως εκ τουτου, αν οι καθετες μπουν μεσα απο το τακουνι για να μην καταπονείται και η συνδετικη αλλαξει την γεωμετρια, τοτε αυτο αρκει (αυτο το ακουσα απο μηχανικο μηχανολογο ως θεωρια). Εν μερη, αν το καλοσκεφτουμε, μπορει και να ισχυει.. διοτι σε ασφαλτινα λαστιχα φοραμε αλυσιδες σε λασπη
Ακομα και σε ΜΤ οταν πια, ειναι η τελευταια σου επιλογη για να γλυτωσεις
Δεν κανει το λαστιχο πιο αγριο... τη γεωμετρια αλλαζει και "πιανει". Η ιδια η αλυσιδα δεν γραπωνει στη λασπη... ακουω αποψεις σ'αυτο, ισως να ειναι και μπαρουφα
Εαν σε σκληρο ΜΤ ολη η αλυσιδα ειναι εξω, τοτε η καταπονηση ειναι μεγαλη. Σκεψου οτι τα ΜΤ αντεχουν σε βραχο/πετρα και οτιδηποτε αλλο σκληρο πετρωμα/επιφανεια. Βεβαια, για να σπασει η αλυσιδα, πρεπει καποιος να πηγαινει σε ασφαλτο ή απο κατω να εχει εντελως πετρωδες εδαφος με ταχυτητα, να μην φοραει σωστο τυπο, να μην τη φοραει σωστα κτλ κτλ κτλ.