Το Maxxis Trepador βγαίνει μόνο σε 205/70/15. Δεν βγαίνει σε 195/80/15, ούτε σε άλλη κοντινή σε (εργοστασιακό) Jimny διάσταση. Αυτό σημαίνει ότι δεν αλλάζει το βήμα της μετάδοσης στο αυτοκίνητο και θα κόψει ελάχιστα (όχι λόγω αύξησης διαμέτρου, αλλά μόνο από το αυξημένο βάρος του ελαστικού), ενώ από την άλλη δε θα κερδίσεις σχεδόν καθόλου ύψος στα διαφορικά.
Γενικά στην απόφαση σου για τοποθέτηση ελαστικού θα πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις. Επέλεξε λοιπόν τι μετράει περισσότερο για σένα και κάνε μια συνειδητή επιλογή, γνωρίζοντας ότι κάτι θα κερδίσεις και κάτι θα χάσεις. Δεδομένου ότι δε σκοπεύεις να βάλεις ανάρτηση σύντομα, αυτόματα αποκλείεις τη διάσταση 215/75/15. Επίσης δε μπορείς να πας με σιγουριά σε αναγομωμένο διάστασης 195/80/15, γιατί οι πραγματικές τους διαστάσεις "παίζουν" πολύ σε σχέση με τις ονομαστικές. ¶ρα στη τελική έχεις δύο επιλογές, ίσως 3 αν υπολογίσουμε το Cooper Discoverer ST, το οποίο κάποιοι το λένε χωμάτινο, κάποιοι 50/50. Προσωπικά δε το γνωρίζω και δε το έχω δει να δουλεύει οπότε δε μπορώ να στο προτείνω με σιγουριά, μπορεί να σου πει εντυπώσεις ο Offroadpet. Η πρώτη είναι το Maxxis Trepador 205/70/15 και η δεύτερη το Kumho KL71 195/80/15 (η σειρά που τα αναφέρω είναι τυχαία). Το Kumho επιβεβαιωμένα δεν βρίσκει πουθενά ακόμα και με μαμά ανάρτηση. Το έχουν φορέσει ήδη 2 παιδιά από τη παρέα στη Κρήτη στο καινούριο μάλιστα Jimny (με το χαμηλό προφυλακτήρα) και δεν έχουν πρόβλημα (στον ένα μόνο βρίσκει λίγο αλλά του έχει κρεμάσει ο προφυλακτήρας. Οταν φτιαχτεί δε θα βρίσκει). Με το Kumho θα κερδίσεις 1-1,5cm στα διαφορικά, αλλά το αμάξι θα "κόψει" λίγο. Με το Maxxis δε κερδίζεις καθόλου σε ύψος, αλλά το Jimny σου θα κόψει ανεπαίσθητα. Σε επιδόσεις στα διάφορα τερέν θα πρέπει να φτάσεις πολύ οριακά για να δεις διαφορές. Και τα 2 είναι από "Καλά" και πάνω, σε όλες τις επιφάνειες, εκτός ίσως από τις πρώτες σταγόνες βροχής σε άσφαλτο με γλίτσα, όπου εκεί έχουν πρόβλημα όλα τα ελαστικά, τηρουμένων πάντα των αναλογιών.