Αποστολέας Θέμα: Χαλασμενο ιμομπιλάιζερ ?  (Αναγνώστηκε 6982 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Χαλασμενο ιμομπιλάιζερ ?
« στις: Νοέμβριος 21, 2008, 14:35 »
Γεια σας παιδια!!  ;D ...εκει που πειγενα λοιπον με το κατσικι μου μεσα σε λασπες και λιμνουλες(ανωριμοτητες  ha )...ξαφνικα αρχισε να βαραει ο συναγερμος σταματω να δω τι γινετε παταω απο το κοντρολακη του να κλεισει τπτ δεν εκλεινε με τα πολλα ανοιγω την μηχανη και βαζω ενα κλειδακι στον συναγερμο και τον κλεινω εντελος..(γιατι αμα τον ξανα ανοιξω θα κανει το ιδιο)...τωρα ειμαι μονο με το ιμομπιλαιζερ αλλα το λαμπακι του ειναι συνεχεια ανοιχτο..τι γινετε??ξερει κανεις?.. ::) ::)


Ευχαριστω!!  ;D

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χαλασμενο ιμομπιλάιζερ ?
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 21, 2008, 15:32 »
To immobilizer έχει ένα κυκλωματάκι ενσωματωμένο πάνω στην κλειδαριά του τιμονιού. Ο κωδικός βρίσκεται στο κύκλωμα του κλειδιού. Όταν βάζεις το κλειδί (transponder) το immobilizer διαβάζει τον κωδικό από μια μικρή κεραιούλα που έχει. Σε συνεργασία με τον εγκέφαλο το Immobilizer συγκρίνει τους κώδικες και αν όλα είναι ΟΚ επιτρέπει την εκκίνηση της μηχανής. Αν όχι κλείνει μόνο το σύστημα ανάφλεξης και τα μπέκ.
Όταν το λαμπάκι είναι αναμμένο συνεχώς (ON) το ιmmobilizer διαβάζει το κλειδί για να κάνει Register τον κωδικό.
Αν όλα είναι ΟΚ μετά σβήνει.
Αν υπάρξει πρόβλημα είτε στο ιmmobilizer είτε στο κλειδί μένει ΟΝ μερικά δευτερόλεπτα και μετά γυρίζει σε
Flashing mode συνέχεια.
Το δικό σου που κόλλησε σε ΟΝ δεν σου σβήνει την μηχανή διότι βρίσκεται διότι είναι συνέχεια σε read & register mode.
Πρέπει να πάς στη Suzuki με το διαγνωστικό Scan Tool να δούν τι έχει μην τελικά χαλάσει τελείως και μείνεις στον δρόμο!
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χαλασμενο ιμομπιλάιζερ ?
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 21, 2008, 15:44 »
To immobilizer έχει ένα κυκλωματάκι ενσωματωμένο πάνω στην κλειδαριά του τιμονιού. Ο κωδικός βρίσκεται στο κύκλωμα του κλειδιού. Όταν βάζεις το κλειδί (transponder) το immobilizer διαβάζει τον κωδικό από μια μικρή κεραιούλα που έχει. Σε συνεργασία με τον εγκέφαλο το Immobilizer συγκρίνει τους κώδικες και αν όλα είναι ΟΚ επιτρέπει την εκκίνηση της μηχανής. Αν όχι κλείνει μόνο το σύστημα ανάφλεξης και τα μπέκ.
Όταν το λαμπάκι είναι αναμμένο συνεχώς (ON) το ιmmobilizer διαβάζει το κλειδί για να κάνει Register τον κωδικό.
Αν όλα είναι ΟΚ μετά σβήνει.
Αν υπάρξει πρόβλημα είτε στο ιmmobilizer είτε στο κλειδί μένει ΟΝ μερικά δευτερόλεπτα και μετά γυρίζει σε
Flashing mode συνέχεια.
Το δικό σου που κόλλησε σε ΟΝ δεν σου σβήνει την μηχανή διότι βρίσκεται διότι είναι συνέχεια σε read & register mode.
Πρέπει να πάς στη Suzuki με το διαγνωστικό Scan Tool να δούν τι έχει μην τελικά χαλάσει τελείως και μείνεις στον δρόμο!

Αυτο θα κανω..!!
Ευχαριστω για την απαντηση!!  >ilov<

Αποσυνδεδεμένος velonakis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χαλασμενο ιμομπιλάιζερ ?
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 21, 2008, 16:22 »
σημφωνα με το manual του συναγερμου (silicon) οταν το λαμπακι αναβοσβηνει σημαινει οτι καποια στιγμη
ειχε ενεργοποιηθει ο συναγερμος μηπως στα σκαμπανεβασματα πατηθηκε κατα λαθος ?
δοκιμασε να το κλειδωσεις και να το ξεκληδωσεις με τον συναγερμο να δεις εαν θα συνεχισει το λαμπακι
να αναβοσβηνει

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Χαλασμενο ιμομπιλάιζερ ?
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 21, 2008, 23:10 »
To immobilizer έχει ένα κυκλωματάκι ενσωματωμένο πάνω στην κλειδαριά του τιμονιού. Ο κωδικός βρίσκεται στο κύκλωμα του κλειδιού. Όταν βάζεις το κλειδί (transponder) το immobilizer διαβάζει τον κωδικό από μια μικρή κεραιούλα που έχει. Σε συνεργασία με τον εγκέφαλο το Immobilizer συγκρίνει τους κώδικες και αν όλα είναι ΟΚ επιτρέπει την εκκίνηση της μηχανής. Αν όχι κλείνει μόνο το σύστημα ανάφλεξης και τα μπέκ.
Όταν το λαμπάκι είναι αναμμένο συνεχώς (ON) το ιmmobilizer διαβάζει το κλειδί για να κάνει Register τον κωδικό.
Αν όλα είναι ΟΚ μετά σβήνει.
Αν υπάρξει πρόβλημα είτε στο ιmmobilizer είτε στο κλειδί μένει ΟΝ μερικά δευτερόλεπτα και μετά γυρίζει σε
Flashing mode συνέχεια.
Το δικό σου που κόλλησε σε ΟΝ δεν σου σβήνει την μηχανή διότι βρίσκεται διότι είναι συνέχεια σε read & register mode.
Πρέπει να πάς στη Suzuki με το διαγνωστικό Scan Tool να δούν τι έχει μην τελικά χαλάσει τελείως και μείνεις στον δρόμο!

Μιχάλη,
κι εγώ σε ευχαριστώ που γράφεις στο forum.