Πολλά αυτοκίνητα έχουν σύστημα Χιαστί.... Δηλαδή αν κοπεί ένα σωληνάκι μιας ρόδας, χάνεις και την διαγώνιά της. Με το πάτημα του πεταλιού δηλαδή, ενεργοποιείς 2 έμβολα - 2 κυκλώματα. Εχουν 1 δοχείο λαδιού κοινό, μιας και είναι για συμπλήρωμα. Θα αδειάσει όμως και αν δε το πάρεις χαμπάρι, κάποια στιγμή θα μείνεις και στις άλλες ρόδες.
Τα συμπτώματα είναι απλά... χρειάζεσαι περισσότερη δύναμη στο πόδι για να σταματήσεις το αμάξι και πιθανόν έως σίγουρο θα σου τραβάει το τιμόνι στο φρενάρισμα και θα φεύγει περίεργα ο κ@λος....