Αποστολέας Θέμα: Μπλοκέ διαφορικά  (Αναγνώστηκε 43765 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 10, 2006, 20:58 »
Το lockrite που μπαινει στο jimny ειναι το ιδιο που κατασκευαζεται για samurai?βρηκα ενα ελαφρως μεταχειρισμενο απο samurai και σκεφτομαι να το βαλω ετσι για αρχη.Ξερει κανεις τον ακριβη τροπο λειτουργιας του?Δηλαδη:ειναι μονιμα μπλοκαρισμενο και στις στροφες ξεμπλοκαρει ή το αντιθετο κλπ.Ποια ειναι καλη τιμη για να το αγορασω?

Μπλοκάρει όταν υπάρχει διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ των 2 τροχών.

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 11, 2006, 13:35 »
Πίσω μπαίνει χωρίς καμία απολύτως τροποποίηση, όταν υπάρχει διαφορά γωνιακής ταχύτητας μεταξύ των 2 τροχών, ξεκλειδώνει (όταν στρίβεις), ενώ στην ευθεία είναι κλειδωμένο.

Μπορείς να στρίψεις και κλειδωμένος στη στροφή, θυμίζει λίγο απο kart...!
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 11, 2006, 23:17 »
Πίσω μπαίνει χωρίς καμία απολύτως τροποποίηση, όταν υπάρχει διαφορά γωνιακής ταχύτητας μεταξύ των 2 τροχών, ξεκλειδώνει (όταν στρίβεις), ενώ στην ευθεία είναι κλειδωμένο.

Μπορείς να στρίψεις και κλειδωμένος στη στροφή, θυμίζει λίγο απο kart...!

Και πως εισαι σιγουρος ο,τι θα ξεκλειδωνει καθε φορα?
Κι αν μια φορα δεν ξεκλειδωσει κι αγορασεις κανα χωραφι τι γινεται?
Στη βροχη η' στο χωμα που η προσφυση ειναι μικροτερη,ξεκλειδωνει το ιδιο αμεσα?
Οταν λες να να στριψεις κλειδωμενος,εννοεις εσκεμμενα η΄ καμια φορα δεν ξεκλειδωνει?
Παντως εκτος δρομου ειναι το καλυτερο γιατι δεν περιμενει να κολλησεις για να μπλοκαρει,ειναι μονιμα μπλοκαρισμενο σε ετοιμοτητα!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 08:56 »
Απ' ότι έχω ακούσει, το Lockrite κάνει πολύ θόρυβο όταν εμπλέκεται και απομπλέκεται και "κλωτσάει" ταυτόχρονα...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 15:47 »
Πίσω μπαίνει χωρίς καμία απολύτως τροποποίηση, όταν υπάρχει διαφορά γωνιακής ταχύτητας μεταξύ των 2 τροχών, ξεκλειδώνει (όταν στρίβεις), ενώ στην ευθεία είναι κλειδωμένο.

Μπορείς να στρίψεις και κλειδωμένος στη στροφή, θυμίζει λίγο απο kart...!

Jericho εαν δουλεύει έτσι, τότε όταν σπινιάρει ο ένας τροχός αυτό θα απεμπλέκεται, εαν δηλαδή πατάω πάγο μονόπαντα, δεν θα έχω και μπλοκέ?? :o
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 16:25 »
Και πως εισαι σιγουρος ο,τι θα ξεκλειδωνει καθε φορα?
Κι αν μια φορα δεν ξεκλειδωσει κι αγορασεις κανα χωραφι τι γινεται?
Στη βροχη η' στο χωμα που η προσφυση ειναι μικροτερη,ξεκλειδωνει το ιδιο αμεσα?
Οταν λες να να στριψεις κλειδωμενος,εννοεις εσκεμμενα η΄ καμια φορα δεν ξεκλειδωνει?
Παντως εκτος δρομου ειναι το καλυτερο γιατι δεν περιμενει να κολλησεις για να μπλοκαρει,ειναι μονιμα μπλοκαρισμενο σε ετοιμοτητα!

Πάντα ξεκλειδώνει... Ακόμα και με 5 μοίρες κομμένο το τιμόνι...

Το φοράω δύο χρόνια σχεδόν. Φυσικά εννοώ να στρίψεις εσκεμμένα μπλοκαρισμένος, θέλει λίγο προσοχή.

Ironman, σε πάγο μονόμπαντα, κλειδώνει και χορέυεις τη λίμνη των κύκνων...!
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 17:25 »
Πάντα ξεκλειδώνει... Ακόμα και με 5 μοίρες κομμένο το τιμόνι...

Το φοράω δύο χρόνια σχεδόν. Φυσικά εννοώ να στρίψεις εσκεμμένα μπλοκαρισμένος, θέλει λίγο προσοχή.

Ironman, σε πάγο μονόμπαντα, κλειδώνει και χορέυεις τη λίμνη των κύκνων...!

Αφού ξεκλειδώνει πάντα, ακόμα και με 5 μοιρες στριμένο, πως καταφέρνεις και στρίβεις κλειδωμένος???

Στον μονόμαντο πάγο(στο ένα λάστιχο δηλαδη και το άλλο να σπινιάρει, απλά θα ξεκολήσεις, και ας  έχεις διαφορετική γωνιακή ταχύτητα στους τροχούς...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 23:42 »
Και πως εισαι σιγουρος ο,τι θα ξεκλειδωνει καθε φορα?
Κι αν μια φορα δεν ξεκλειδωσει κι αγορασεις κανα χωραφι τι γινεται?
Στη βροχη η' στο χωμα που η προσφυση ειναι μικροτερη,ξεκλειδωνει το ιδιο αμεσα?
Οταν λες να να στριψεις κλειδωμενος,εννοεις εσκεμμενα η΄ καμια φορα δεν ξεκλειδωνει?
Παντως εκτος δρομου ειναι το καλυτερο γιατι δεν περιμενει να κολλησεις για να μπλοκαρει,ειναι μονιμα μπλοκαρισμενο σε ετοιμοτητα!

Πάντα ξεκλειδώνει... Ακόμα και με 5 μοίρες κομμένο το τιμόνι...

Το φοράω δύο χρόνια σχεδόν. Φυσικά εννοώ να στρίψεις εσκεμμένα μπλοκαρισμένος, θέλει λίγο προσοχή.

Ironman, σε πάγο μονόμπαντα, κλειδώνει και χορέυεις τη λίμνη των κύκνων...!

Νομίζω ότι όποιος διαβάζει τώρα δε θα καταλάβει τίποτε.  Λοιπόν, Jericho κάτι δε μας καλά. Κατ' αρχάς μιλάμε για Lockrite δηλαδή για αυτόματο μπλοκέ δηλαδή αυτό που μπαίνει και βγαίνει μόνο του. Πως θα "στριψεις εσκεμμένα μπλοκαρισμένος" ???  Αφού την εμπλοκή ή όχι του μπλοκέ δεν την ελέγχει ο οδηγός ???

Επίσης λές ότι όταν στρίβεις ξεκλειδώνει και στην ευθεία είναι πάντα κλειδωμένο.  Μάλλον το ακριβώς αντίθετο. Αν ήταν πάνω στη στροφή να ξεκλείδωνε (όταν δηλαδή όπως αναφέρεις και εσυ υπάρχει διαφορά ταχύτητας ματαξύ των 2 τροχών)  τότε θα μας ήταν παντελώς άχρηστο. Το Lockrite κλειδώνει όταν υπάρχει διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών και άρα πάνω στη στροφή είναι κλειδωμένο. Εκεί οφείλεται και η περίεργη συμπεριφορά των αυτοκινήτων που έχουν Lockrite όταν στρίβουν.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 09:48 »
Σταύρο, από τα λίγα που ξέρω για το θέμα, το Lock-Right είναι μόνιμα κλειδωμένο (στην ευθεία π.χ.) και "ξεκλειδώνει" όταν διαπιστώσει διαφορά περιστροφής στον ένα τροχό, ΑΛΛΑ όταν λέμε ξεκλειδώνει εννοούμε ότι παίρνει μέρος της ροπής από τον τροχό που σπινάρει και τη στέλνει στον άλλο τροχό (που έχει πρόσφυση) και όχι ότι λειτουργεί σαν ανοιχτό δοαφορικό, τότε όντως θα ήταν τελείως άχρηστο όπως είπες.
Το Detroit Locker κάνει ακριβώς το ανάποδο, είναι ξεκλείδωτο (σαν ανοιχτό διαφορικό) και όταν διαπιστώσει διαφορά περιστροφής κλειδώνει, νομίζω φτάνει μέχρι 75% ή κάπως έτσι τέλος πάντων... :) :) :) :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #84 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 10:14 »
The Lockright's operation is fully automatic. Designed to send the engine power to the wheels with the most traction, the Lockright will help get you where you want to go. While traveling straight the Lockright will lock the axles together similar to a spool. However, when the wheels need to differentiate in a turn, the Lockright will allow the outside wheel to rotate faster to complete the turn. The internal gears on the Lockright will overrun each other to allow this differentiation.

When operating off-road, the Lockright will always send the engine power to the wheels that need it most. For example, if you are rock crawling and one wheel is in the air (complete loss of traction), the wheel on the ground will receive the engine power and keep you going. Whether it be snow, sand, mud, ice, etc... the Lockright will give you the traction you need.

Αυτά σε γενικές γραμμές...
Πάντως η μαμά εταιρία λέει:

We recommend the Lock-Right for vehicles that are primarily driven in severe driving conditions or are used for recreational off-road. For vehicles that are driven daily or require more mainstream application, the Powertrax No-Slip Traction System offers a quieter and smoother performance. Please see the No-Slip Traction System page.

Προσωπικά δεν έχω εμπειρία, απλά παραθέτω πληροφορίες από το http://www.rocky-road.com/lockright.html
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #85 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 10:45 »
προσωπικά λέγοντας "κλειδωμένο" εννοώ τη μεταφορά ροπής προς το τροχό που έχει πρόσφυση σε συνθήκες εκτός δρόμου. Αν κάτι τέτοια δε συμβαίνει προφανώς το οποιοδήποτε Lockrite δεν είναι και πολύ χρήσιμο.... :)

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #86 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 11:12 »
Λοιπόν...

Έστω μια αριστερή καμπή μέτρια εώς κλειστή με το ανάλογο φάρδος για να μην αγοράσουμε οικόπεδο.

Φτάνουμε έστω με 3η στην ως άνω καμπή, κατεβάζουμε σε 2α, κόβουμε το τιμόνι ελάχιστα δεξιά, και στη συνέχεια τιμονιά αριστερά με γκάζι (το γνωστό σκανδιναβικό φλικ σε πισωκίνητη παραλλαγή). Το LockRight δεν ξεκλειδώνει, καθώς το αμάξι ξεκολλάει όλο μαζι και παίζοντας με το γκάζι, ρυθμίζεις τη γωνία σου μέσα στη στροφή. Πατάς - γυρίζει, αφήνεις - ισιώνει...

Όπως ακριβώς στρίβουν τα kart...

(Το παραπάνω είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και ουδεμία ευθύνη φέρω άμα κάποιος το δοκιμάσει.)
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #87 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 19:14 »
Υπαρχει πιθανοτητα να μην ξεκλειδωσει?
Πως συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο που το φοραει?
Γιατι ολοι τα εχουμε παρεξηγησει αλλα οσοι παρολα αυτα τα εχουν φορεσει εχουν τρελαθει με τη λειτουργια τους?
Ο Jericho συγκεκριμενα οπως μας περιγραφει τη χρηση του ειναι απο τους ανησυχους οδηγους αλλα δεν τον εχει προδωσει ποτε!
Τι συμβαινει τελικα?
Ας μας παραθεσει τη γνωμη του και καποιος απο αυτους που τα φερνουν και τα τοποθετουν στην Ελλαδα!
Ο xtreme ολο και κατι παραπανω θα ξερει να μας πει!
Ας μας δωσει λοιπον τα φωτα του...

Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #88 στις: Νοέμβριος 19, 2006, 18:53 »
εγω εχω lockrite πισω και περιμενω χειροποιητο μπλοκε εμπρος απο AMORGIANO και αργοτερα θα αντικαταστησω και το πισω με χειροποιητο.
Για να μην παρεξειγηθω λεω πως δεν αντιμετοπιζω κανενα προβλημα με το lockrite .απλως το ΛΕΒΙΕΔΑΚΗ εχει αλλη χαρη ......ααα εχει και λυχνια ενδειξεις λειτουργιας.
 j12 j12 j12 j12 j12 roc2
Γινεται να δωσεις μια ενδεικτικη τιμη ???

Αποσυνδεδεμένος bisba

  • Jimny
  • Μηνύματα: 44
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #89 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 14:24 »
Το έχω πάνω στο samurai και δεν έχω κανένα πρόβλημα . στην αρχή είναι λίγο κάπως αλλά το συνηθίζεις , δεν κάνει κάτι το τραγικό για να έχεις πρόβλημα . πάντως νομίζω μετά από λίγο καιρό μαλακώνει και δεν κάνει τα τρελά του .
Πάντως ή μαλακώνει ή το συνηθίζεις και είσαι οκ .
Για μπροστά πάντως κάτι με επιλογεα .
Από θόρυβο όμως έχει αλλά όχι τόσο ενοχλητικό