To LockRight και όλα τα συναφή δεν εχουν καμια σχέση με περιορισμένη ολίσθηση, είναι 0 ή 100% όπως και το ΑirLocker είναι 0 ή 100%
Δηλαδή δεν στέλνουν ποσοστα ροπής αλλα ακριβώς την ιδια ροπή και στους δυο τροχούς του ιδιου αξονα!
Η διαφορά είναι στο τροπο εμπλοκής.Στο ένα γινεται αυτόματα κανοντας την οδηγηση ιδιότροπη, ενώ στο άλλο κατ' επιλογη
Τώρα για το πότε πρέπει να το ενεργοποιήσεις (περιπτωση ΑRB) είναι εμπειρικό αλλα γίνεται ευκολα αντιληπτό.
Απαφευγουμε την χρήση στην ασφαλτο, και σε εδάφη με πλάγιες κλίσεις.
Εχω δοκιμάσει και τα δύο. Σαφώς και η ακριβότερη λύση (ΑRB) είναι και η καλύτερη.
Λίγότερες φθορες, λίγοτεροι Θορυβοι, καμία επίπτωση στην καθημερινή οδήγηση, και εχεις και το κομπρεσοράκι για παν ενδεχόμενο
Τo Lockright είναι να το βάλεις σε κανενα πολεμικό SAMI, Jimny...που θα το χείς για 90% στο βουνό
Για τα ημιαξόνια τα πίσω δεν εχω ακούσει ποτέ για σπασιμο που να οφείλεται σε μπλοκέ, σε αντιθέση με τα μπροστα!
Το περιορισμένης ολίσθησης θα σε βοηθήσει περισσοτερο απο το τίποτα αλλα μπροστά στο κατοστάρι δεν είναι τίποτα αλλό...
Εγω πάντως δεν εχω δει καποιο SUV να περναει λόγω LSD απο καπου που καποιο 4χ4 με κοντά και δεν πέρασε!
Π.Χ. Φαντασου το Terios με το LSD να φτασει καπου που το μαμα Jimny χωρις μπλοκε δεν θα φτάσει.... (θα το ειχα καψει καλυτερα)