Αποστολέας Θέμα: Μπλοκέ διαφορικά  (Αναγνώστηκε 43772 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Μπλοκέ διαφορικά
« στις: Φεβρουάριος 08, 2006, 00:11 »
Μπλοκέ διαφορικά για jimny LSD αλλά όχι 100% εμπλοκής υπάρχουν να βάλουμε στον πίσω άξονα?
Σε κάτι τέτοιο κατέληξα παρακολουθώντας το θέμα τις εμπλοκής εδώ και πολύ καιρό.

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΝΩΛΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • www.υπολογισιμο ατομο.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 08, 2006, 10:53 »
Γιατρε θα το χαζεψεις το jimny σου...  Το ποτιζεις βενζινες - γκαζι ,τωρα θα του δωσεις και LSD ??  yah
.......εγγύηση......

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 08, 2006, 13:41 »
Γιατρε θα το χαζεψεις το jimny σου...  Το ποτιζεις βενζινες - γκαζι ,τωρα θα του δωσεις και LSD ??  yah
yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah

Kοίτα στην apio...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος kyr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 166
  • Φύλο: Άντρας
  • Θεσσαλονίκη
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 10, 2006, 12:13 »
Γνωστός έχει βάλει σε σαμουραι το lock right ή κάπως έτσι. Δεν είναι και τόσο ευχαριστημένος , ενεργοποιείται μόνο του και τον μπερδεύει στις φουρκέτες με πατημένο γκάζι :o.
 Έγω πάντως σκέφτομαι της ARB με 100% εμπλοκή και διακόπτη ενεργοποιήσης ;).   Δεν ξέρω κατά πόσο αντέχουν τα ημιαξόνια ...
Αλήθεια αλλάζει όλο το πίσω διαφορικό ή τα γρανάζια ? Η τοποθέτηση πόσο κοστίζει ?
Οι γνώστες παρακαλώ... ;D
Χρήστος Κυριακόπουλος

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 10, 2006, 12:26 »
Γνωστός έχει βάλει σε σαμουραι το lock right ή κάπως έτσι. Δεν είναι και τόσο ευχαριστημένος , ενεργοποιείται μόνο του και τον μπερδεύει στις φουρκέτες με πατημένο γκάζι :o.
 Έγω πάντως σκέφτομαι της ARB με 100% εμπλοκή και διακόπτη ενεργοποιήσης ;).   Δεν ξέρω κατά πόσο αντέχουν τα ημιαξόνια ...
Αλήθεια αλλάζει όλο το πίσω διαφορικό ή τα γρανάζια ? Η τοποθέτηση πόσο κοστίζει ?
Οι γνώστες παρακαλώ... ;D

To lock right που αναφέρεις εμπλέκεται κατά πάσα πιθανότητα 100%. Γι αυτό το λόγω ένα περιορισμένης ολίσθησης έχει πιο ομαλή λειτουργία και αφού δεν κλειδώνει 100% μειώνει τις πιθανότητες να σπάσουν τα ιμηαξόνια. Επιπλέον η εμπλοκή του είναι ικανή να σε ξεκολλήσει, (δεν αναφέρωμαι για αγώνες αλλά για καθημερινή χρήση). Και εμλέκεται όταν χρειάζρεται , όχι όποτε νομίζουμε εμείς ότι χρειάζεται.
Δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα suv περνούν άνετα και τα 4Χ4 κολάνε όταν δεν έχουν καθόλου μπλοκέ.

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 10, 2006, 19:07 »
To LockRight και όλα τα συναφή δεν εχουν καμια σχέση με περιορισμένη ολίσθηση, είναι 0 ή 100% όπως και το ΑirLocker είναι 0 ή 100%
Δηλαδή δεν στέλνουν ποσοστα ροπής αλλα ακριβώς την ιδια ροπή και στους δυο τροχούς του ιδιου αξονα!
Η διαφορά είναι στο τροπο εμπλοκής.Στο ένα γινεται αυτόματα κανοντας την οδηγηση ιδιότροπη, ενώ στο άλλο κατ' επιλογη
Τώρα για το πότε πρέπει να το ενεργοποιήσεις (περιπτωση ΑRB) είναι εμπειρικό αλλα γίνεται ευκολα αντιληπτό.
Απαφευγουμε την χρήση στην ασφαλτο, και σε εδάφη με πλάγιες κλίσεις.
Εχω δοκιμάσει και τα δύο. Σαφώς και η ακριβότερη λύση (ΑRB) είναι και η καλύτερη.
Λίγότερες φθορες, λίγοτεροι Θορυβοι, καμία επίπτωση στην καθημερινή οδήγηση, και εχεις και το κομπρεσοράκι για παν ενδεχόμενο a105 a105
Τo Lockright είναι να το βάλεις σε κανενα πολεμικό SAMI, Jimny...που θα το χείς για 90% στο βουνό j12

Για τα ημιαξόνια τα πίσω δεν εχω ακούσει ποτέ για σπασιμο που να οφείλεται σε μπλοκέ, σε αντιθέση με τα μπροστα!

Το περιορισμένης ολίσθησης θα σε βοηθήσει περισσοτερο απο το τίποτα αλλα μπροστά στο κατοστάρι δεν είναι τίποτα αλλό...

Εγω πάντως δεν εχω δει καποιο SUV να περναει λόγω LSD απο καπου που καποιο 4χ4 με κοντά και δεν πέρασε!
Π.Χ. Φαντασου το Terios με το LSD να φτασει καπου που το μαμα Jimny χωρις μπλοκε δεν θα φτάσει.... (θα το ειχα καψει καλυτερα)87 yah yah yah
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2006, 19:27 από KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ »
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 10, 2006, 19:58 »
100% μπλοκέ δε θα ήθελα γιαυτό ρώτησα αν υπάρχει περιορισμένης ολίσθησης πχ 60%.

Αποσυνδεδεμένος ΤζέτζηςΝ15

  • Jimny
  • Μηνύματα: 11
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 17, 2006, 18:24 »
Καλησπέρα παιδιά! Τα LSD(τόρσεν,δισκάτα) κατασκευάζονται κυρίως για σπορ οδήγηση και δε δίνεται ιδιαίτερη σημασία στο γεγονός ότι μπορούν να αποτελέσουν πρώτης τάξεως βοηθήματα για εκτός δρόμου καταστάσεις,οπότε δύσκολα θα βρεθεί κάτι έτοιμο για το Jimny. Ίσως ο "Boubis cams" να μπορεί να μετατρέψει το εργοστασιακό σε μπλοκέ.Πάντως θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να έβλεπα τη συμπεριφορά ενός "μπλοκάτου" Τζίμνι στην άσφαλτο!

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 17, 2006, 21:36 »
Jericho εσύ τι λες? ha ha ha
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 17, 2006, 21:43 »
Jericho εσύ τι λες? ha ha ha
ρε ανωριμε σταματα να κοροιδευεις το κοσμο!

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 17, 2006, 21:57 »
Παράθεση
ρε ανωριμε σταματα να κοροιδευεις το κοσμο!
Ετοίμασαι προβατίνα....
ΤζέτζηςΝ15 κάπου έχει για αυτό το θέμα αλλά δεν μπόρεσα να το βρω.
Ας το γράψει κάποιος
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 17, 2006, 22:01 »
Ίσως ο Μπούμπης θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο, αν κ για τα διαφορικά που κατασκευάζει δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια από άποψη απόδοσης και αντοχής, και δεν θα εμπιστευόμουν τόσο έυκολα μια λύση - πατέντα...

Αν θυμάμαι καλά κατασκευάζει - μεταποιεί 2 εκδόσεις δισκάτου διαφορικού, μια φθηνή και μία ακριβή...

Απ όσο γνωρίζω, η ΑΡΙΟ, βγάζει LSD για το Jimny... Κανείς που να έχει επικοινωνήσει στο παρελθόν μαζί τους ? Αν μπορούσαμε να κανονίσουμε μια ομαδική παραγγελία εγώ είμαι μέσα...

Όσο για το LockRight στην άσφαλτο, δεν είναι τόσο ιδιότροπο όσο λένε... Φίλος που το έβαλε πρόσφατα, αποφάνθηκε : "Απλά θέλει να μην αφήνεις το γκάζι..."

Προσωπικά, με έχει βολέψει απίστευτα, μια και τιθασεύει την ουρά του Jimny, και το κάνει ταυτόχρονα πολύ παιχνιδιάρικο στο δρόμο...
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 19, 2006, 08:35 »
εγω το εχω και ειμαι πολυ ενθουσιασμενος ;)στην ασφαλτο θα ηταν επικινδυνο εαν το αυτοκινητο ειχε πολυ δυναμη και σε καποια στροφη ξεχνιοσουν και παταγες περισοτερο γκαζι bheστο χωμα ειναι roc2
style is everything

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 19, 2006, 12:08 »
Βέβαια η προσφορά της http://www.x-treme-4x4.gr/ είναι πειρασμός.  999 ευρώ το ένα ARB, 1.599 τα δύο.

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μπλοκέ διαφορικά
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 19, 2006, 19:30 »
Δεν ξέρω αν είναι προτιμότερος ένας εργάτης με μία τετράδα καλύτερα ελαστικά,από ένα μπλοκέ διαφορικό.Πιστεύω η τιμή τους είναι σχεδόν η ίδια.Όσο αφορά το LSD ίσως για την άσφαλτο να είναι καλύτερο για επιδόσεις και όχι τόσο για το χώμα.Υποστηρίζω <εργατιά> για να αστειευτώ και λίγο.Καλή σας εβδομάδα.