http://shropshire-suzuki.co.uk/forumΠολυ καλο forum, αξιζει να ριξετε μια ματια, Rob λεγεται ο κατασκευαστης του κιτ ή THE-OFFROAD-ARMOURY για το forum
.
Μπορειτε να τον ρωτησετε οτι θελετε για το κιτ, απανταει αμεσως και ειναι πολυ κατατοπιστικος! Απο τιμη τον ρωτησα και ειπε πως μαζι με το body-lift κανει δωρο τα μεταφορικα για Ελλάδα! Λεει επισης πως το body-lift ειναι 100% ασφαλες και νομιμο στην Αγγλια. Το κιτ ειναι διαθεσιμο και χωρις τα αμορτισερ τα οποια απ' οτι φαινεται ειναι ενα κλικ κατω απο τα ΟΜΕ και χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια δεν νομιζω να ειναι πολυ σκληρα (οπως rancho-calmini-procomp τα οποια βγαινουν και απ' το ιδιο εργοστασιο με μοναδικη διαφορα στο αυτοκολλητο!).
Εμενα παντως μου αρεσε, φαινεται αρκετα μελετημενο αν και μια δοκιμη θα λυσει ολες τις αποριες.
Οσο για τα μπρατσα αυξανουν και το μεταξονιο 2εκ. και ετσι ερχεται το ελατηριο στα ισια του, βελτιωνεται η σταθεροτηρα(θεωρητικα) και δημιουργειται περισσοτερος χωρος για μεγαλυτερα λαστιχα.
Metalaxe γιατι θεωρείς χειροτερη αυτη την κατασκευη των μπρατσων? Δεν μπορω να καταλαβω τι μειονεκτημα εχουν και ακομα και του Βελγου για τα οποια ακουγονται πολλα δεν εχω ακουσει να εχουν σπασει η κατι τετοιο (τα καινουρια τουλαχιστον).
Χμμμμμμμμμμμμ...