Αποστολέας Θέμα: μπλοκε διαφορικο  (Αναγνώστηκε 76767 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thestavros007

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 32
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 07, 2008, 14:34 »
OK ρε παιδια, και εγω προτιμω το ARB αλλα θα θεωρουσα παραλειψη να μην αναφεραμε τα lsd μια που το θεμα ειναι τα μπλοκε διαφορικα.
Στην ασφαλτο το ARB το εχεις παντα ανοιχτο που σημαινει οτι σε σχεση με ενα lsd δεν κουρδιζεις σε κλειστες στροφες αλλα το lsd σου προσφερει καλυτερη προσφυση και περιοριζει τα χαζοσπιναρισματα του ανοιχτου στην κακη ασφαλτο παντως. και το locker δεν σου προσφερει τιποτα στο γρηγορο χωμα.
Της calmini για samurai (αμα μπαινει σε jimny) ποσο στοιχιζει περιπου με τοποθετηση? τι ποσοστο εμπλοκης εχει? το lockrite κουραζει πολυ στην ασφαλτο? εκτος δρομου λογικα πρεπει να ειναι καλυτερο και απο ARB γιατι εμπλεκεται κατευθειαν (αν και θα δυσκολευει σε στενα περασματα φανταζομαι). οποιαδηποτε βοηθεια απο καποιον με εμπειρια απο lockrite δεκτη...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 07, 2008, 14:53 »
Εχει μπλεχτεί λίγο το θέμα...

Η ερώτηση που πρέπει να κάνει ο ενδιαφερόμενος αγοραστής πρέπει να είναι η παρακάτω :

Τι χρειάζομαι ? Που θα πάω και πως θα με βοηθήσει αυτό που θα αγοράσω ? Τι δεν μπορώ να κάνω τώρα και θα μπορώ να το κάνω με την αγορά μου?

Για τις δικές μου ανάγκες το μπλοκέ 100% ήταν μονόδρομος.
Για την άσφαλτο ? τι να το κάνω? Στο γρήγορο χώμα ? άχρηστο.... Το LSD γιατί προσφέρει καλύτερη πρόσφυση? Ούτε στο WRC είμαστε ούτε για drifring πάμε, ούτε 760 άλογα έχουμε ώστε να μας απασχολεί πως θα τα κρατήσουμε στο δρόμο. Οταν έρθουμε χιαστί (πολύ συχνό στις τρέλες μας) τότε θέλουμε για 1 μέτρο να πάμε με 100% μπλοκέ... Μετά το απενεργοποιούμε.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 07, 2008, 14:57 »
Είχα το Lockright και το έβγαλα γιατί δεν το άντεχα, εκτός του ότι το είχα βάλει-βγάλει 2 φορές για ρύθμισμα και πάλι δεν το κατάφερα να δουλεύει σωστά (στις στροφές ήταν πολύ εκνευριστικό), σου στερεί τη χαρά του παιχνιδιού, όντας μόνιμα μπλοκαρισμένο.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 07, 2008, 19:19 »
παιδια καλησπερα πιστευω οτι η καλυτερη λυση ειναι τοarb η το locker  του αμοργιανου στηριζεται πανω στη νοοτροποια του arb με μια κινηση κομπλαρης και ξεκομπλαρης και ειναι και 100% οσο για τα περιορισμενης  LSD εκει που το θες δεν το εχεις το καλυτερο και ποιο αξιοπιστο ειναι το χειροκινητο με λεβιε απο την καμπινα δεν βγαινει για τα δικα μας οσο για το lock-right αξιοπιστο αλλα εκνευριστικο και φθηνη λυση το φοραει φιλος μου σε σαμι 3 χρονια κανενα προβλημα η γνωμη μου ειναι το arb το καλυτερο αλλα ακριβο
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος big-terios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 486
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 00:17 »
Είχα το Lockright και το έβγαλα γιατί δεν το άντεχα, εκτός του ότι το είχα βάλει-βγάλει 2 φορές για ρύθμισμα και πάλι δεν το κατάφερα να δουλεύει σωστά (στις στροφές ήταν πολύ εκνευριστικό), σου στερεί τη χαρά του παιχνιδιού, όντας μόνιμα μπλοκαρισμένο.


Το lockright σε περίπτωση ακόμα και μη καλών ελαστικών μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα οδηγικής συμπεριφοράς. Και θα στο κάνει εκεί που δεν θέλεις.  Το καλύτερο είναι η επιλεγόμενη εμπλοκή αν και είναι λίγο ακριβή η αγορά του. Πάντως στο επόμενο set up θα μπει επιλεγόμενης εμπλοκής  ;)
Brat president
www.braters.gr
Όπου οι άλλοι σταματάνε εμείς προχωράμε :):):):)

Ευρυτανία TEAM   :D

Έρχετε το B-S :-O

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 00:31 »
Παιδιά, αυτά τα AIR BLOCKER που λένε, σε ποιά κατηγορία ανήκουνε?

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 03:26 »
Σπύρο ανήκουν στη κατηγορία των κατ' επιλογή 100% μπλοκέ.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 10, 2008, 10:31 »
Παιδιά, αυτά τα AIR BLOCKER που λένε, σε ποιά κατηγορία ανήκουνε?


Αυτο εχει δικη του κατηγορια Σπυρο.

Εχει ενα ειδικο συστημα που μπλοκαρει τον αερα για να μην ξεφουσκωνει το διαφορικο και κανει κοιλια στα δυσκολα περασματα.  Κατι σαν αυτο που εχουν τα στρωματα θαλασσης αλλα σε πιο πολυπλοκο λιγο. ελπιζω να σε καλυψα  a105


να ρωτησω και εγω κατι γιατι εφαγα μια φλασια? τα κομπρεσερακια αερα μαζεουν ενα ποσοστο υγρασιας απο τον αερα που τραβανε. Σε μεγαλα κομπρεσερακια κατα καιρους κανεις μια εξυδατωση για να φευγει το νερο που μαζευεται στην μπουκαλα. Ενταξει ειμαστε μεχρι εδω?

Στα δικα μας κομπρεσερακια τι γινεται? αυτη η υγρασια δεν θα μεταφερεται λογικα μεσα στο διαφορικο? Εστω και λιγο λιγο.  σιγουρα θα ειναι αμελητεα ποσοτητα αλλα λεω ... :)
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: μπλοκε διαφορικο
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 10, 2008, 10:54 »
να ρωτησω και εγω κατι γιατι εφαγα μια φλασια? τα κομπρεσερακια αερα μαζεουν ενα ποσοστο υγρασιας απο τον αερα που τραβανε. Σε μεγαλα κομπρεσερακια κατα καιρους κανεις μια εξυδατωση για να φευγει το νερο που μαζευεται στην μπουκαλα. Ενταξει ειμαστε μεχρι εδω?

Στα δικα μας κομπρεσερακια τι γινεται? αυτη η υγρασια δεν θα μεταφερεται λογικα μεσα στο διαφορικο? Εστω και λιγο λιγο.  σιγουρα θα ειναι αμελητεα ποσοτητα αλλα λεω ... :)

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Αυτό που οπλίζει μέσα στο μπλοκέ είναι ένα έμβολο. Ο αέρας (και το νερό) δεν είναι ελεύθερα μέσα στο διαφορικό.
Οταν σβήσεις το μπλοκέ από τον διακόπτη, ακούγεται ένα φςςςςςςς. Αυτός είναι ο αέρας που βγαίνει από τη σωλήνα και το εμβολάκι του μπλοκέ. Ετσι αδειάζει πάλι το σύστημα. Πιθανό να γίνεται κάποια κατακράτηση υγρών μέσα στο εμβολάκι αλλά δεν υπάρχει κίνδυνος για το διαφορικό.