Αποστολέας Θέμα: Μετατροπή βοηθητικού  (Αναγνώστηκε 37693 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #90 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 14:58 »
Κι ενα παραδειγμα: Θα δειτε τη συνολικη μειωση που εχει το vvt με 1η αργο και το παλιο με 1η αργο:
vvt:4.425x2.002x4.300=38.093:1
παλιο:3.652x2.145x3.909=30.621:1
Αρα:το vvt στην 1η αργο ειναι 24.4% κοντυτερο απο το παλιο ;) Για να δειτε τι κανουν τα κουμπακια ha ha ha

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #91 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 14:59 »
savvoul αμα βγαλεις τα κουμπακια τα παιρνω εγω  87  yah

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #92 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 15:03 »
σαν πειραχτιρι...(γνωστο)...δεν μπορω θα σκασω αμα δεν το πω...και βρε μπιλλια αμα βγαλει τα κουμπακια...πως θα δουλευει το κομπιουτερακι????????? 0_21 0_21 0_21 0_21
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #93 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 15:04 »
 lol lol

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #94 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 15:09 »
Εχει ξαναγινει αποπειρα απο ελληνικα χερια για να φτιαχτουν χειροποιητα γραναζια για το υπαρχον βοηθητικο του παλαιοτερου Jimny με μεγαλη επιτυχια και δοκιμασμενο σε αγωνιστικη χρηση!
Ο Sirros ειχε φτιαξει για το δικο του και για καποιους αλλους γραναζια για κοντυτερο βοηθητικο με κοστος κοντα στου Trial Jimny!
Ισως να μπορουσε να μας καθοδηγησει για να βρουμε μια ακρη με το δικο μας!
Sirroooooo HELP  t4 t4 t4
Τα γραναζια που λες τα εφτιαξε πρωτος ο προεδρος της λεσχης 4χ4 Γρεβενων μετα απο πολλα πειραματα και κοπο και απο αυτον μετα τα πηρε ο sirros κτλ κτλ.
Επειδη ξερω πως εγινε πιστευω οτι υπαρχει τροπος να γινει κατι τετοιο και στα δικα μας αλλα για μεγαλυτερη σιγουρια περιμενετε μεχρι το καλοκαιρι που θα ανοιχτει το δικο μου για να γινει (εκτος αν εχει καποιος βοηθητικο vvt για πειραματοζωο) lol

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #95 στις: Δεκέμβριος 07, 2006, 15:56 »
Εχει ξαναγινει αποπειρα απο ελληνικα χερια για να φτιαχτουν χειροποιητα γραναζια για το υπαρχον βοηθητικο του παλαιοτερου Jimny με μεγαλη επιτυχια και δοκιμασμενο σε αγωνιστικη χρηση!
Ο Sirros ειχε φτιαξει για το δικο του και για καποιους αλλους γραναζια για κοντυτερο βοηθητικο με κοστος κοντα στου Trial Jimny!
Ισως να μπορουσε να μας καθοδηγησει για να βρουμε μια ακρη με το δικο μας!
Sirroooooo HELP  t4 t4 t4
Τα γραναζια που λες τα εφτιαξε πρωτος ο προεδρος της λεσχης 4χ4 Γρεβενων μετα απο πολλα πειραματα και κοπο και απο αυτον μετα τα πηρε ο sirros κτλ κτλ.
Επειδη ξερω πως εγινε πιστευω οτι υπαρχει τροπος να γινει κατι τετοιο και στα δικα μας αλλα για μεγαλυτερη σιγουρια περιμενετε μεχρι το καλοκαιρι που θα ανοιχτει το δικο μου για να γινει (εκτος αν εχει καποιος βοηθητικο vvt για πειραματοζωο) lol

Δεν το γνωριζα Νιck αλλα δεν ειχει σημασια ποιος το εκανε πρωτος αλλα αν τελικα θα γινει κατι και για μας  cl
Αν καταλαβα καλα δλδ αν βαλουμε βοηθητικο απο το παλιο Jimny θα φτασουμε στα κοντα

vvt:4.425x2.002x4.300=38.093:1

παλιο:3.652x2.145x3.909=30.621:1

vvt+παλιο: 4.425x2.145x4.300=40.813:1

vvt+παλιο+trial jimny: 4.425x2.640x4.300=50.232:1 (Μειωση 32%)

παλιο+trial jimny: 3.652x2.640x3.909=37.687:1

και στα γρηγορα

vvt: 4.425x1.000x4.300=19.027:1

παλιο: 3.652x1.320x3.909=18.843:1

vvt+παλιο: 4.425x1.320x4.300=25.116:1

vvt+παλιο+trial jimny: 4.425x1.630x4.300=31.014:1 (Μειωση 66%)

παλιο+trial jimny: 3.652x1.630x3.909=23.269:1

Αν στεκουν οι υπολογισμοι που εκανα τοτε μας συμφερει απο καθε αποψη να βαλουμε το βοηθητικο του παλιου και να βαλουμε και το κιτ της Trial Jimny με συνολικο κοστος γυρω στα 1000+ Ευρω!
Τοτε ποσο θα απεχουμε απο ενα 4,16 της Calmini σε βοηθητικο Samurai με κοστος πανω απο 2500 Ευρω?

Αν τα πραγματα εχουν ετσι μπορουμε να αλλαξουμε τα γραναζια του βοηθητικου μας με αυτα του αυτοματου Jimny vvt που ειναι
συμφωνα με την πρακατω σελιδα της Suzuki http://www.suzukiautoco.com/content/car.asp?hc=jimny&page=spec

Final gear ratio
              AT
High      1.320
Low      2.643
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2006, 15:45 από Georg »

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #96 στις: Δεκέμβριος 08, 2006, 14:07 »
Η λυση με τα γραναζια του βοηθητικου απο το αυτοματο jimny ειναι πολυ καλη και κονταινουν τα γρηγορα και τα αργα (32%).
Αν τωρα βαλουμε βοηθητικο απ το παλιο, τα κοντα μας θα ειναι σχεδον ιδια ενω τα γρηγορα θα κοντυνουν 32%, πραγμα ανωφελω κατα τη γνωμη μου. Αν παλι βαλουμε βοθητικο απ το παλιο+trialjimny θα κοντυνουμε στα γρηγορα περιπου 63% Υπερβολικα κοντο δηλαδη, ενω στα αργα θα κοντυνουμε 32%. Αρα:βοηθητικο απο αυτοματο VVT ή ανοιγμα του δικου μας βοηθητικου για να κανουμε κατι παρομοιο με τα trialjimny ;) Υπομονη μεχρι το καλοκαιρι 0_21
vvt+βοηθητικο απο αυτοματο vvt:
γρηγορα
4.425x1.320x4.300=25.116:1
αργα
4.425x2.640x4.300=50.232:1
Καλο, ε;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2006, 14:15 από Nick »

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #97 στις: Δεκέμβριος 08, 2006, 15:55 »
Η λυση με τα γραναζια του βοηθητικου απο το αυτοματο jimny ειναι πολυ καλη και κονταινουν τα γρηγορα και τα αργα (32%).
Αν τωρα βαλουμε βοηθητικο απ το παλιο, τα κοντα μας θα ειναι σχεδον ιδια ενω τα γρηγορα θα κοντυνουν 32%, πραγμα ανωφελω κατα τη γνωμη μου. Αν παλι βαλουμε βοθητικο απ το παλιο+trialjimny θα κοντυνουμε στα γρηγορα περιπου 63% Υπερβολικα κοντο δηλαδη, ενω στα αργα θα κοντυνουμε 32%. Αρα:βοηθητικο απο αυτοματο VVT ή ανοιγμα του δικου μας βοηθητικου για να κανουμε κατι παρομοιο με τα trialjimny ;) Υπομονη μεχρι το καλοκαιρι 0_21
vvt+βοηθητικο απο αυτοματο vvt:
γρηγορα
4.425x1.320x4.300=25.116:1
αργα
4.425x2.640x4.300=50.232:1
Καλο, ε;

Καλο ακουγεται αλλα μετα απο μια αναζητηση στα αδυτα της Suzuki καταληξαμε πως το βοηθητικο του αυτοματου μαλλον ειναι διαφορετικο απο το βοηθητικο του δικου μας ακομα και στο καβουκι εξωτερικα! Αυτο φαινοταν στο σκιτσο που εχουν στα ανταλλακτικα,δεν ηταν απο καποια αναλυτικη τεχνικη περιγραφη,οποτε δεν ειναι απολυτα σιγουρο!

Εκτος απο αυτο υπαρχει ενα θετικο κι ενα αρνητικο

Το αρνητικο ειναι πως αυτα ερχονται κατοπιν παραγγελιας κι αφου δωσουμε προκαταβολη,οποτε αν δεν ταιριαζει μαλλον θα το βαλουμε στο συνθετο στο σαλονι να το καμαρωνουμε για να μην πω τιποτα χειροτερο!

Το θετικο ειναι πως καθε γραναζι μεσα απο το τρανσφερ κανει 70-100 Ευρω,κοστος που επιτρεπει εστω καποια περιορισμενα πειραματα  >:D

Οποιος γνωριζει η' μπορει να μαθει καποιες επιπλεον τεχνικες λεπτομερειες,χαρακτηριστικα,εικονες,σκιτσα κτλ ας μας δωσει τα φωτα του!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2006, 15:58 από Georg »

Αποσυνδεδεμένος Bl@ckDog

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #98 στις: Δεκέμβριος 08, 2006, 17:26 »
καλα φερτω εσυ και θα στο ταιριαξω εγωωωωωω.....θελει δε θελει......εχω μια καλη ηλεκτροκολληση(ολα τα κολαει)....




ααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ha ha ha ha ha ha ha ha ha
μελος του γκρουπ...."keep the rubber under club "

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #99 στις: Δεκέμβριος 09, 2006, 14:43 »
Γινεται να βρουμε το service manual του jimny vvt ??? Εχω απ το παλιο αλλα δεν μας εξυπηρετει στην συγκεκριμενη περιπτωση t4

Αποσυνδεδεμένος TZIMIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #100 στις: Ιανουάριος 05, 2007, 17:18 »
καλα φερτω εσυ και θα στο ταιριαξω εγωωωωωω.....θελει δε θελει......εχω μια καλη ηλεκτροκολληση(ολα τα κολαει)....




ααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ha ha ha ha ha ha ha ha ha
εγω εχω και μια βαριοπουλα  009a> 009a>και αν δε κανεις τιποτα εχω και 013aa_ 013aa_
 ju_11

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #101 στις: Μάρτιος 03, 2007, 18:20 »
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
Εκανα κι εγώ αυτή την πατέντα, πολύ έξυπνο!
Μια ερώτηση:Με το διακοπτάκι που έβαλα, ξεκουμπώνουν μόνο οι πλύμνες, ενώ παραμένει σε εμπλοκή το μπροστινό διαφορικό.
Εκανα κάτι λάθος ή έτσι είναι?
Μπορούμε να το αποφύγουμε αυτό?

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #102 στις: Μάρτιος 03, 2007, 19:03 »
Ξέρει κανείς εάν το καινούργιο Jimny (VVT) με τα κουμπάκια και το προηγούμενο με το δεύτερο λεβιεδάκι έχουν τα ίδια κωρονοπήνια;

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #103 στις: Μάρτιος 04, 2007, 16:36 »
Λίγο άσχετο, αλλά μήπως ξέρει κανείς, αν η χελώνα του σαζμάν για τον Μ13Α, είναι η ίδια με τη χελώνα για τον G13B...?

Δηλαδή το καινούριο με το παλιό μοτέρ, καθίζουν στην ίδια χελώνα...?
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Μετατροπή βοηθητικού
« Απάντηση #104 στις: Μάρτιος 04, 2007, 21:20 »
Αφου τα κανεις ολα αυτα κι αφου βαλεις το διακοπτακι στη θεση ON θα βαλεις μπροστα και θα πατησεις τα κουμπακια να μπει η τετρακινηση και μετα τα κοντα! Ολα θα γινουν οπως παντα χωρις καμια απολυτως διαφορα! Αφου τα κανεις ολα αυτα λοιπον και εχοντας παντα ευθεια το τιμονι θα βαλεις το μαγικο κουμπακι στη θεση OFF! Τοτε θα δεις το πρασινο λαμπακι της τετρακινησης να αναβοσβηνει και τελικα να σβηνει,ενω το κοκκινο 4L θα παραμεινει ακλονητο κι ενω θα ακουσεις τις πλυμνες να ξεκουμπωνουν! Το ξεκουμπωμα και το ξανακουμπωμα μπορεις να το κανεις φυσικα και εν κινησει με τους ιδιους περιορισμους που εχεις οταν βαζεις την τετρακινηση:
Εκανα κι εγώ αυτή την πατέντα, πολύ έξυπνο!
Μια ερώτηση:Με το διακοπτάκι που έβαλα, ξεκουμπώνουν μόνο οι πλύμνες, ενώ παραμένει σε εμπλοκή το μπροστινό διαφορικό.
Εκανα κάτι λάθος ή έτσι είναι?
Μπορούμε να το αποφύγουμε αυτό?

Οταν βαζεις 4Η σε ενα Jimny το μονο που συμβαινει ειναι να κουμπωνουν οι πλυμνες των μπροστινων τροχων και τιποτα αλλο!
Ο λογος γι αυτο ειναι οτι το μπροστινο συστημα ειναι μονιμως εμπλεγμενο αλλα επειδη δεν ειναι κουμπωμενες οι πλυμνες απλα γυριζουν τα ημιαξονια στον αερα με τις αναλογες απωλειες φυσικα!
Ειναι ενας απο τους λογους που δε δειχνει τα αλογα του στο δρομο και καιει και τα αντερα του σε σχεση με αλλα αυτοκινητα 1300 κυβικων!