1) Αυτες οι μετατροπες ειναι καθαρα για αγωνιστικα οχηματα (μεγ. αξονες, custom αναρτηση κτλ.)
2) Τι να το κανεις το 35" σε Jimny?? Αυτες οι διαστασεις ειναι για αμερικανικα οχηματα κυριως που ειναι και πιο μεγαλα (μηλος, πλατος, μεταξονιο) και πιο βαρια. Το jimny σκεψου μαμα εχει 26", οχι 32" που εχει το καινουριο wrangler (JK). To 32" σε Jimny ειναι αρκετο σε Jimny, ακομα και για αγωνες.
3) μεχρι 32" δεν θελεις αξονες και καμμια τρελη αναρτηση. 4" και αλλες 2" body αντε να κοψεις και λιγο φτερακια. 4 ζαντες με αρνητικο offset αντε και κανεναν αποστατη και εισαι ενταξει απο πλατος.
4) μπλοκε, roll cage, εργατη, βοηθητικο θα βαλεις
5) Σαφως με μαμα jimny θα φτασεις εκει που δεν φτανουν πολλα πολυτελη suv αλλα οταν τουμπανιαζεις το Jimny δεν το κανεις για να πηγαινεις στον Παρνασο. (η μηπως πανε γιατι εγω απο Θεσ/νικη ειμαι και δεν ξερω τι κανετε εκει κατω
)
Το κοστος των παραπανω δεν ειναι τοσο εξωφρενικο νομιζω και στο κατω-κατω δεν μπορεις να βρεις φτηνοτερο οχημα με αναλογες δυνατοτητες.
Νομιζω πως ενα jimny με ολα τα παραπανω μπορει να χρησιμοποιηθει και στην ασφαλτο και για ταξιδια αρκει ο οδηγος να ξερει τι εχει στα χερια του. Δεν φτιαχνεις τετοιο οχημα για να πηγαινεις "πατημενος" στην εθνικη, 100 καλα ειναι (πολυ καλα...)
Ασχετο, ξερει κανεις λεπτομερειες για την offroad armory? ειναι κατι σαν dg tuning απ' οτι καταλαβα και θα βγαλει τωρα απ' οτι διαβαζω αναρτησεις και προφυλακτηρες κτλ. για "special" jimnys. Ριξτε μια ματια...
http://i160.photobucket.com/albums/t196/the-offroad-armory/Jimny001.jpghttp://shropshire-suzuki.co.uk/forum/viewtopic.php?f=5&t=5176&st=0&sk=t&sd=a&start=154,5" αναρτηση, 2" body, 32s και συνεχιζεται λεει... θα φτιαξει και ενα κιτ αναρτησης αργοτερα στο 2008. ηδη παντως πουλαει μπρατσα για 2",3" και 4.5" σηκωμα