Αποστολέας Θέμα: Compressor Rotrex...  (Αναγνώστηκε 14758 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 16:07 »
Τα ημιαξόνια κόβονται μόνο από την αδράνεια ροπής που έχει κινητήρας κατά το σκάσιμο πχ των μπροστινών τροχών μετά από σούζα. Δεν έχει τόσο να κάνει με τα άλογα. Σίγουρα άμα σκάσεις από τη σούζα με τέρμα γκάζι το βοηθάς να κοπεί, αλλά πιστεύω οι φθορές όλων των συστημάτων που περιέγραψε ο Φίλιππας + τα φρένα θα είναι αρκετές.....

Πέρα από αυτά, μειώνεις και τη ζωή του κινητήρα κατά πολύ (πχ αντί να αντέξει 300.000 χμλ, θα αντέξει 180-200.000)

Οποτε βρεθείς Αθήνα, πάρε με τηλέφωνο μήπως μπορέσουμε και βρεθούμε, να κάνεις μια βόλτα το αμάξι μου..... αν δε σε ικανοποιεί η ροπή, ε , μετά βάλε οτι θες.....

--- Θέμα ειρωνίας και επιθετικότητας δεν τείθεται.... συζήτηση κάνουμε, και προσπαθώ να σε αποτρέψω από κάτι που εγώ πιστεύω οτι είναι λάθος ---

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 22:15 »
εγω θα προτεινα μια μηχανη 1600 απο βιταρα η και 1800 απο μπαλενο εγω προσωπικα δεν θαεβαζα  compressor με τους δικους του αξονες [διαφορικα]  0_21
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 09:58 »
Καλημέρα σας!
Και εγώ τα σκέφτομαι όλα αυτά που λέτε, απλά θέλω να ψάξω όλες τις πιθανές λύσεις ωστε να μην το μετανιώσω!
Όντως ο κομπρεσορας δεν ξέρω κατα πόσο είναι αξιόπιστος και εγώ γενικά έχω συνηθίσει στο jimnaki να του πίνω το άιμα και να μην φοβάμαι να πατήσω το γκάζι σκεφτόμαινος οτι μπορεί να πάθει κάτι το μοτέρ!
Σκέφτομαι επίσης την αλλαγή μοτέρ απο baleno 1600 αλλά και αυτό απο 1800!
Έχει βάλει κανείς μοτέρ απο baleno 1800?
Πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία και μου είπαν οτι αν χωράει του 1600 τότε θα χωράει και το 1800. Αληθεύει άραγε?
Τι προβλήματα πιστεύετε οτι μπορεί να παρουσιαστούν σε ότι έχει να κάνει μόνο με την σωστή τοποθέτησή του και λειτουργία του??
Τα ρωτάω αυτά για να μην αγοράσω το μοτέρ και μετά βρεθώ προ εκπλήξεων!
Χάρη εννοείται οτι θέλω βόλτα με το τερατάκι σου. Απλά τώρα που τελείωσα το μεταπτυχιακό ανεβαίνω συχνά Αθήνα απλά όπως καταλαβαίνεις ανεβαίνω με άλλο αυτοκίνητο και ευνόητους λόγους!
Οπότε ή σε καμια βολτούλα θα σου φορτωθώ ha ή θα ανέβω επι τούτου με το jimny!
Για να δούμε τι κάνουν και αυτά τα σαμουράι!!! Κάνουν τίποτα ρε παιδιά ή..... ha ha

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 11:30 »
Για να δούμε τι κάνουν και αυτά τα σαμουράι!!! Κάνουν τίποτα ρε παιδιά ή..... ha ha

 >h09 >h09 >h09 >h09 >h09 >h09

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 13:47 »
Παίδες πήρα τηλέφωνο τον Κουτσουμπό και μου είπαν οτι δεν πέρνει αλλαγή ο δικό μου το vvt!!!
Αυτό και αν είναι πακέτο! Λέει οτι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι φιλτρο εξάτμιση πρόγραμμα και καπάκι για να πάρω 15% αύξηση της δύναμης με μόλις 2500€
Έτσι μου έρχεται να πάω να του χώσω ένα 2λιτρο vitara που έχω βρει και ας του ξεσκίσουν όλες τις καλωδιώσεις!!! lol
Πολύ ωραία λοιπόν πάνε όλα!!!
Ρε παιδιά πλάκα πλάκα τώρα το θυμήθηκα..Νομίζω οτι ο Μαριος ο Σαβουλίδης πρέπει να άλλαξε τώρα πρόσφατα μοτέρ!
Ξέρει κανείς τίποτα γι αυτό???

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 13:58 »
Παίδες πήρα τηλέφωνο τον Κουτσουμπό και μου είπαν οτι δεν πέρνει αλλαγή ο δικό μου το vvt!!!

Απο εδώ ξεκινάει ο κόσμος.....Τσάμπα φθορά στο keyboard τόσα post.... lol lol
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 16:46 »
To 1,6 του 3πορτου GV με τα 109hp ή το 1,6 του swift με τα 125hp πρέπει να σου κάνει χώρις αλλαγη εγκεφάλου.
Απλά μάλλον δεν το εχει κάνει ακόμη κανείς lol
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 17:16 »
To 1,6 του 3πορτου GV με τα 109hp ή το 1,6 του swift με τα 125hp πρέπει να σου κάνει χώρις αλλαγη εγκεφάλου.
Απλά μάλλον δεν το εχει κάνει ακόμη κανείς lol

Το Swift έχει έναν περίεργο εγκέφαλο, υψηλή συμπίεση και καίει μόνο απο 98 Ron και πάνω όχι απλή 95. Εχει τεράστιο ψυγείο μάλλον λόγω πολυστροφίας και αγαγκών ψύξης.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 17:59 »
Αν έχετε ακούσει για κανέναν που έχει κάνει κάποια αντίστοιχη μετατροπή στο vvt πείτε μου!
Είχα βρεί και 2 μοτέρ ένα 1800 baleno και ενα vitara 2.0! bhe bhe

Αποσυνδεδεμένος jimnakis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 132
  • Φύλο: Άντρας
  • taz
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 19:33 »
η γνωμη η δικια μου ειναι(1)απο θεμα αξιοπιστιας σε εμβολα μπιελες κτλ.αντεχουν λογο μικρης πιεσης(ο,4)(2)μεταλικη φλατσα απο την μανα του(3)προβλημα με τα ημιαξονια..αλλα λυνεται με ενισχημενα(4)εχτρα μπεκ(5)αγραφος παραλλιλος εγκεφαλος ρυθμισμενος επανω στο δυναμομετρο(6)jimny φτιαγμενο ετσι+μειωτηρα εβγαλε 165αλογα και 19,6 ροπη και δουλευει πολυ καιρο χωρις προβληματα...........φιλε γιαννη το ιδιο προβλημα εχω και εγω με κουραζη στις εκδρομες στην εθνικη χωμα δεν με ενοχλη.επισεις σκεφτομαι να κανω προσπεραση...με ελαστικα 215.80.16ΚΑΥΜΑΝ.ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ JIMNY ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ 5Η..ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΗΣ...αλλα πρωτα ειναι καλητερα να ξεκινισης με μειωτηρα και συγουρα μειωνουμε τα χρονια ζωης του μοτερ σε ενα ποσοστο 20%αναλογα παντα με τι χριση και την συντιριση του.οσο για αλλο μοτερ θελει πολυ παντεντα
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2008, 19:47 από jimnakis »
off-road team

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 19:50 »
Το Swift έχει έναν περίεργο εγκέφαλο, υψηλή συμπίεση και καίει μόνο απο 98 Ron και πάνω όχι απλή 95. Εχει τεράστιο ψυγείο μάλλον λόγω πολυστροφίας και αγαγκών ψύξης.

Και το G.V. 1,6 δεν εχει κοντά και ισως το δεσιμο κινητήρα μετάδοσης να ειναι παλούκι!
Για να λέει και ο Φώτης οτι δεν γίνεται κάτι θα ξέρει...

Γιάννη σε βλέπω μάλλον για κομπρεσόριασμα  roc2
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2008, 19:51 από KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ »
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 16, 2008, 12:03 »
το GV το καινουριο μπορει να μην εχει κοντα αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το δεσιμο του κινητηρα.
ασχετα με αυτο ομως το μοτερ ειναι καινουριο οποτε σαν αγορα μονο θα θελει ενα 2000 για αγορα του, οποτε δεν λεει.

αν θελεις απο το παλιο vitara κατι γινεται.

στην ιαπωνια κυκλοφορουσε και ενα baleno 1500 που χωραει σαν μοτερ στο jimny.

εναλλακτικη λυση ειναι και η παρακατω  ;)

http://www.suzukiconversion.com/V8-samurai.htm
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 16, 2008, 12:57 »
η γνωμη η δικια μου ειναι(1)απο θεμα αξιοπιστιας σε εμβολα μπιελες κτλ.αντεχουν λογο μικρης πιεσης(ο,4)(2)μεταλικη φλατσα απο την μανα του(3)προβλημα με τα ημιαξονια..αλλα λυνεται με ενισχημενα(4)εχτρα μπεκ(5)αγραφος παραλλιλος εγκεφαλος ρυθμισμενος επανω στο δυναμομετρο(6)jimny φτιαγμενο ετσι+μειωτηρα εβγαλε 165αλογα και 19,6 ροπη και δουλευει πολυ καιρο χωρις προβληματα...........φιλε γιαννη το ιδιο προβλημα εχω και εγω με κουραζη στις εκδρομες στην εθνικη χωμα δεν με ενοχλη.επισεις σκεφτομαι να κανω προσπεραση...με ελαστικα 215.80.16ΚΑΥΜΑΝ.ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ JIMNY ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ 5Η..ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΗΣ...αλλα πρωτα ειναι καλητερα να ξεκινισης με μειωτηρα και συγουρα μειωνουμε τα χρονια ζωης του μοτερ σε ενα ποσοστο 20%αναλογα παντα με τι χριση και την συντιριση του.οσο για αλλο μοτερ θελει πολυ παντεντα

εχουμε πληροφοριες σχεικα με το κοστος κ το μαγαζι που εγινε η τοποθετηση;

Αποσυνδεδεμένος jimnakis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 132
  • Φύλο: Άντρας
  • taz
Απ: Compressor Rotrex...
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 17, 2008, 00:12 »
η γνωμη η δικια μου ειναι(1)απο θεμα αξιοπιστιας σε εμβολα μπιελες κτλ.αντεχουν λογο μικρης πιεσης(ο,4)(2)μεταλικη φλατσα απο την μανα του(3)προβλημα με τα ημιαξονια..αλλα λυνεται με ενισχημενα(4)εχτρα μπεκ(5)αγραφος παραλλιλος εγκεφαλος ρυθμισμενος επανω στο δυναμομετρο(6)jimny φτιαγμενο ετσι+μειωτηρα εβγαλε 165αλογα και 19,6 ροπη και δουλευει πολυ καιρο χωρις προβληματα...........φιλε γιαννη το ιδιο προβλημα εχω και εγω με κουραζη στις εκδρομες στην εθνικη χωμα δεν με ενοχλη.επισεις σκεφτομαι να κανω προσπεραση...με ελαστικα 215.80.16ΚΑΥΜΑΝ.ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ JIMNY ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ 5Η..ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΗΣ...αλλα πρωτα ειναι καλητερα να ξεκινισης με μειωτηρα και συγουρα μειωνουμε τα χρονια ζωης του μοτερ σε ενα ποσοστο 20%αναλογα παντα με τι χριση και την συντιριση του.οσο για αλλο μοτερ θελει πολυ παντεντα

εχουμε πληροφοριες σχεικα με το κοστος κ το μαγαζι που εγινε η τοποθετηση;
δεν εχω γιατι γνωριστικαμε σε μια παραλια και δεν ρωτησα πολλα........μονο ειδα j12
off-road team