Αποστολέας Θέμα: Κοντύματα!!!!  (Αναγνώστηκε 116506 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #165 στις: Απρίλιος 07, 2010, 21:45 »
δυστηχως προς το παρον οχι,
 jimny που να καλυπτει  καθημερινα 60 χλμ αττικη οδο και trail ,δεν γινεται

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #166 στις: Απρίλιος 07, 2010, 22:18 »
αυτο ειναι το ασχημο κωστη αμα διανυεις αποστασεις τραιαλιδικο αμαξι δεν μπορει να ειναι :-[απλα εμεις εδω δεν εχουμε μεγαλες ευθειες οποτε λιγο πολυ ειμαστε ο.κ!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #167 στις: Μάιος 27, 2010, 07:45 »
Μπορείτε να με βοηθήσετε σε κάτι?

 Ποιά είναι  ιδανική διάσταση για 413 με γρανάζωμα 416? Μιλάω πάντα για fedima sirocco... ;)

 Με λίγα λόγια πρέπει να είναι 30αρια ας πούμε ή μπορούν να είναι και 29αρια? Αυτήν την στιγμή φοράει την μάρκα που προανέφερα σε διάσταση 195/80/15. ;)

 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. j12
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #168 στις: Μάιος 27, 2010, 07:51 »
Για να σου δώσω να καταλάβεις με 30αρια τα 100km θα τα πιάνεις με 4100 στροφές... που νομίζω οτι είναι αρκετά καλά...
και τα κοντά σου η δευτέρα θα είναι περίπου όπως είναι η πρωτη κοντή στο μαμά....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2010, 07:55 από Majestix »
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #169 στις: Μάιος 27, 2010, 07:52 »
Τα 30άρια τα σηκώνει. Αν βάλεις 29 ή 28, πάλι τα σηκώνει, αλλά θα πηγαίνεις στην εθνική με 5000 στροφές και 90χλμ/ω

Τα δικά μου 30άρια, ναι μεν τα σηκώνει το τρανσφερ (με 4.9:1) αλλά δε τα σηκώνει η μηχανή. Οπότε πάω με τετάρτη στην εθνική και 95 χλμ/ω

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #170 στις: Μάιος 27, 2010, 07:55 »
Ποιά διάσταση είναι τα 30αρια? Διαβάζω στη fedima,λέει στο sirocco 30/9,5/15...Αυτή είναι η διάσταση?
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #171 στις: Μάιος 27, 2010, 07:57 »
Ναι... επίσης τα αναγωμομένα 235/75/15, είναι συνήθως 30/9.5/15, όπως τα δικά μου.

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #172 στις: Μάιος 27, 2010, 08:12 »
Συγνώμη αλλά είμαι και χαζός.Δηλαδή με τα 30αρια φτιάχνουμε τα γρήγορα και ξαναχαλάμε τα αργά?  ???

 Τι διαφόρα έχει το 30/9,5/15 με το 235/75/15? Και τα δύο αναγομωμένα δεν είναι?
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #173 στις: Μάιος 27, 2010, 08:33 »
Αν πάρεις Simex 30/9.5/15, είναι προτωγενές λαστιχάκι, και μάλιστα γ@μ@το... ελαφρύ και ωραίο

Στη κοσμάρα μας, προτιμούμε τα αναγωμομένα, γιατί οι έμποροι των πρωτογενών μας πιάνουν τα οπίσθια.

Οι 2 διαστάσεις που λες είναι ίδιες....

Μη μπλέκεσαι με το τι φτιάχνουμε και τι χαλάμε....

α) θέλουμε όσο το δυνατό μεγαλύτερο λάστιχο για να καταπίνει το εμπόδιο. Εχεις δει τρακτέρ να ανεβαίνει πεζοδρόμιο ? είναι σαν να πηγαίνει ίσια. Δες και ένα ΜΑΤΙΖ πόση προσπάθεια θέλει να ανέβει.

β) Βάζοντας μεγαλύτερο λάστιχο, αλλάζουμε τη σχέση μετάδοσης μηχανής προς δρόμο. Για τα ίδια χλμ/ω πάς με λιγότερες στροφές. Χάνεις όμως από την υποδύναμη γιατί η μηχανή δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές (στις ίδιες 5000 στροφές με πέμπτη, θα έπρεπε να πηγαίνει με 200 χλμ/ω πραγματικά, ενώ κοντερίσια 140.... αδύνατο, γιατί δεν έχει τη δύναμη ο κινητήρας)

γ) Μειώνοντας την μετάδοση κατά ένα Α ποσοστό , σου δίνει περιθώριο να μεγαλώσεις το λάστιχο κατά το ίδιο ποσοστό Α (έχει να κάνει με την περίμετρο της ρόδας "π x d") και να έχεις την ίδια μετάδοση, χωρίς απώλειες, εκτός των μεγαλύτερων τριβών λόγω ελαστικού.

δ) Μειώνοντας τη σχέση το ίδιο στα high και low, όπως με το φημισμένο γρανάζι για το Jimny, είσαι ΟΚ (αρχικά). Το αμάξι παραμένει το ίδιο.

ε) Θέλουμε όμως να κερδίσουμε περισσότερο κόντυμα στο low αφού έχουμε καταφέρει το high.... Πάμε σε λύση τρανσφερ από Σαμουραι. Το μαμά Σαμι, κονταίνει λίγο έναντι του Jimny. Δε φτάνει με 30άρια. Πάμε σε 4.16. Ερχεσαι λοιπόν στα ίσα σου με τα high, όμως έχεις πολύ μεγαλύτερο κόντυμα στα low, γιατί αλλάζεις σετ γραναζιών, όχι μόνο 1. Ετσι βλέπεις πολύ μεγάλη διαφορά κοντύματος στο low, ενώ στα high μπορείς να κινηθείς αξιοπρεπώς στο δρόμο...

Αυτά... ελπίζω να βοήθησα να καταλάβεις τη φιλοσοφία.... και να θυμάσαι... όταν πειράζεις κάτι, θα πρέπει να πειράξεις και άλλα δύο πράγματα στη συνέχεια... κτλ.. κτλ...


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2010, 08:37 από Χάρης »

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #174 στις: Μάιος 27, 2010, 11:52 »
Δηλαδή με τα 30αρια φτιάχνουμε τα γρήγορα και ξαναχαλάμε τα αργά?  ???

Με την επιλογή μεγαλύτερων ελαστικών, διορθώνεις (εν μέρη) την μετάδοσή σου, μακραίνοντάς της τα γρήγορα αλλά δυστυχώς και τα αργά.
Το καλό με το transfer που έχεις είναι ότι η μείωση στα γρήγορα και στα αργά δεν είναι η ίδια.
Τα αργά σου ήδη έχουν μειωθεί κατά πολύ περισσότερο (σχεδόν 4 φορές περισσότερο) απ' ότι τα γρήγορα.
Οπότε οποιαδήποτε μεταβολή στην συνολική μετάδοση δεν σε απασχολεί, αφού πλέον έχεις ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ 'αργών' για να χαλάσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2010, 12:22 από DinDin »
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #175 στις: Μάιος 27, 2010, 13:08 »
100% στα κοντά είναι η μείωση Γιαννο οπότε... μην μασάς....
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #176 στις: Μάιος 27, 2010, 15:11 »
να επεμβω και εγω με καποια αλλη ερωτηση?
αν βαλουμε transfer απο 410 χωρις γραναζι δεν ειναι πιο κοντο απο το 413?τι κερδιζουμε και τι χανουμε?
το ρωταω γιατι εχει φιλος απο 410 και μπορω να το παρω.

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #177 στις: Μάιος 27, 2010, 15:17 »
Υπαρχουν 3 βοηθητικα απο 410.

Το παλιο παλιο που δεν εχει φουσκα 4χ4,

το πιο μετα που εχει κ το ταμπουρο κολλημενο επανω του

κ το πιο νεο που ειναι πιο μακρυ.

Εγω τωρα εχω το μεσαιο κ τον σεπτεμβριο με τα 235-75-15 θα βαλω το παλιο που ειναι σαν το 4,16.

Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #178 στις: Μάιος 27, 2010, 16:40 »
Το 410 δεν έχει επιλογές από aftermarket γραναζώματα.

Από Σαμι 413, μπορείς να το βάλεις μαμά ή μπορείς να βάλεις τα παρακάτω γραναζώματα από διάφορες εταιρίες :

4.16:1 , 4.9:1 , 5.14:1 , 6.1:1 , 8.5:1




Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #179 στις: Μάιος 27, 2010, 16:54 »
  Πάντως παίδες πρέπει να αναφέρω οτι επειδή είμαι περισσότερο οδηγός "στροφόμετρου" παρά "ταχύμετρου" (με ξέρετε άλλωστε... lol,δύσκολα περνάω τις 3500 στροφές),έτσι όπως είναι το αυτοκίνητο τώρα πάω με 5η με 3000 στροφές γύρω στα 80 χλμ και είμαι πολύ χαρούμενος. Εντελώς τουρίστας.Άστε που έβαλα στο δρόμο λίγο τα αργά και το αμάξι σηκωνόταν σούζα.Έριξα πολύ γέλιο,μιλάμε. lol lol lol

 Δηλαδή πέρα απο την πλάκα ίσως με τον τρόπο που οδηγάω εγώ,που το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει είναι τα γρήγορα του αυτοκινήτου,ίσως να μην χρειάζεται να κάνω και τίποτα...Δεν ξέρω βέβαια εαν υπάρχουν άλλες φθορές έτσι όπως είναι τώρα το αυτοκίνητο...Άσε που έχω και μια πρώτη εικόνα προς το καλύτερο με όσον αφορά την κατανάλωση. ;)
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!