Αποστολέας Θέμα: Κοντύματα!!!!  (Αναγνώστηκε 116486 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #75 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 22:20 »
Εχω γραψει και πριν κανα δυο μηνες ενοτητα για την μετατροπη του transfer case απο 410 και λεπτομεριες!Τωρα για χλμ με 4000 στροφες εχω περιπου 110χλμ και με 4500 στροφες εχω 130χλμ αλλα με λιγο γκαζι παραπανω δεν αργει  να παει στην τελικη του που ειναι 150χλμ μετρημενο με gps

Αυτό που απάντησες μου δίνει πρακτικά μια απάντηση στις πόσες στροφές θα πιάνω τα 100ι με 413 και γραναζια 4.16 (20% μείωση μακρια, 100% κοντα)
Τι λάστιχα φοράς ??? Εχεις δει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση ???

Thanks!!
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος big-terios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 486
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #76 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 01:09 »
Δλδ να αντικαταστήσεις τα (4,300:1) κορωνοπήνια του VVT με αυτά του παλιού (3,909:1)?
Αν το κάνεις αυτό, θα μακρύνεις τη μετάδοσή σου κατά 10% κι εδώ μιλάμε για κοντύματα!
Ναι αυτό εννοώ
OK! Αν θέλεις να το μακρύνεις, είναι μια αρκετά απλή λύση!

Βρε το ανάποδο λέω. Από το καινούργιο στο παλιό. Υπάρχουν αρκετά τρακαρισμένα. Αν ξέρει κάποιος να μας πει αν μπορεί να βάλει από σάμυ. Η τιμή του γρούπ αν την βρει κάπου δεν πάρει πάνω από 150? απότε με 300? είσαι αρκετά καλά
Brat president
www.braters.gr
Όπου οι άλλοι σταματάνε εμείς προχωράμε :):):):)

Ευρυτανία TEAM   :D

Έρχετε το B-S :-O

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #77 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 08:46 »
απο σαμι τα κορωνοπηνια δεν μπαινουν αν ηταν θα βαζαμε ολοι ,μονο απο παλιο σε καινουργιο η το αντιστροφο 3.9.1 η 4.3.1 η καλυτερη λυση ειναι βοηθητικο απο σαμι με μειωτηρα αναλογα ποσο θες να κοντυνεις
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος jimnakis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 132
  • Φύλο: Άντρας
  • taz
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #78 στις: Δεκέμβριος 13, 2008, 16:20 »
απο σαμι τα κορωνοπηνια δεν μπαινουν αν ηταν θα βαζαμε ολοι ,μονο απο παλιο σε καινουργιο η το αντιστροφο 3.9.1 η 4.3.1 η καλυτερη λυση ειναι βοηθητικο απο σαμι με μειωτηρα αναλογα ποσο θες να κοντυνεις
>sostos<
off-road team

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:31 »
Μπήκε το 4.16 και το αμάξι πηγαίνει πολύ καλά, και έχει μεγάλη άνεση μέχρι τα 80-90 km...
και δεν το συζητάμε για εκτός δρόμου

υπόψιν όμως για όποιον άλλο θέλει να βάλει...
με πρωτογενές 215/75/15 στην εθνική πηγάινει 95km στις 4000 στροφές και τα 120Km 5000 στροφες......
που ταξιδεύεις μεν, ψιλοκουράζει δε...

ps : ευχαριστώ τον amorgiano για την άριστη δουλειά....
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 14:14 »
Και περιπου ποσο σου πηγε το μαλλι Χρηστο??

Αποσυνδεδεμένος off_road pet

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 16:14 »
Μπαινει το βοηθητικο του σαμυ σε jimny με κουμπακια χωρις να τοποθετηθει 2ος μοχλος και να λειτουργει με τα κουμπακια?
Προσφέρομαι για λασπόλουτρο

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 17:10 »
Οχι!
Χώρια που οι σχέσεις θα είναι άλλα αντ΄άλλων

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #83 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 01:19 »
Δεύτερη "ενδιαφέρουσα" μετατροπή
Κορωνοπήνια του VVT (4,300:1) στο παλιό JIMNY.
Κονταίνει περίπου 10% και αντισταθμίζει λάστιχα 215/80/15

Γνωρίζει κανείς αν τελικά γίνεται αυτό;
Μου φαίνεται αρκετά ελκυστικό, αφού σύμφωνα με αυτά

SJ410            Hi:1,58 Low:2,51     (19,70% - 17,02%)
SJ413            Hi:1,41 Low:2,27     (  6,82% -  5,83%)
Jimny προ vvt Hi:1,32 Low:2,145   


δεν μπορώ να έχω μείωση στα κοντά ίση (ή και μεγαλύτερη) χρησιμοποιώντας 410 ή 413. Χαλάω δηλαδή τα κοντά μου.
Αλλιώς μόνη λύση το 4.16 που πράγματι κονταίνει τα κοντά (περίπου 98%) ενώ τα μακριά μόνο 11,36%
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #84 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 01:30 »
Το 4.16 έχει σχέση στα μακριά 1,47. Στα κοντά μήπως γνωρίζει κανείς πόσο έχει;             
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #85 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:01 »
Ντίνε
σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα, το 4,16 έχει στα μακριά μείωση 1,58, και στα κοντά, 4,16!!! a105
Αν το βάλεις, θα κοντύνουν 19,8% τα μακριά σου και 93,7% τα κοντά σου.

Θα χρειαστείς και λίγο μεγαλύτερο λαστιχάκι για να έρθει στα ίσα του ;)

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #86 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:20 »
Ντίνε
σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα, το 4,16 έχει στα μακριά μείωση 1,58, και στα κοντά, 4,16!!! a105
Αν το βάλεις, θα κοντύνουν 19,8% τα μακριά σου και 93,7% τα κοντά σου.

Θα χρειαστείς και λίγο μεγαλύτερο λαστιχάκι για να έρθει στα ίσα του ;)
Άρα αυτό που έγραψα, ότι το 4.16 έχει σχέση στα μακριά 1,47 είναι ΜΟΥΦΑ.
Το έβλεπα στον Θωμά ότι, παρά τα λάστιχα-τέρατα που είχε, τα μακριά του δεν ήταν όσο μακριά έπρεπε και δεν μπορούσα να το εξηγήσω.
Ευχαριστώ Σπύρε για την άμεση απάντηση και αποκατάσταση της αλήθειας  gr_t gr_t gr_t
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #87 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:35 »
Νομίζω οτι σας λείπουν πληροφορίες ακόμα....

Ο θωμάς έχει βάλει τρανσφερ από Samurai 413, σαν το δικό μου.
Με τα μαμά γρανάζια του Samurai, κερδίζεις ήδη ένα μικρό κόντυμα, και στα αργά και στα γρήγορα.

Αν βάλεις το κιτ της calmini 4.16:1, τότε η σχέση εξόδου στα κοντά είναι 4.16 στροφές στην είσοδο με μία στην έξοδο. Στα γρήγορα, η μείωση είναι πολύ λιγότερη (δε ξέρω πόσο δίνει η calmini) αλλά υπάρχει και η διαφορά από το Jimny, οπότε είναι ακόμα μεγαλύτερη (όπως επίσης και στο 4.16 προστίθεται η διαφορά Jimny-Samurai)

Δηλαδή μπορεί να φτάσεις με τρανσφερ από Σαμι και με κιτ 4,16:1 calmini στο 5:1....... από το αρχικό Jimny.  j12



Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #88 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:59 »
Νομίζω οτι σας λείπουν πληροφορίες ακόμα....

Ο θωμάς έχει βάλει τρανσφερ από Samurai 413, σαν το δικό μου.
Με τα μαμά γρανάζια του Samurai, κερδίζεις ήδη ένα μικρό κόντυμα, και στα αργά και στα γρήγορα.

Αν βάλεις το κιτ της calmini 4.16:1, τότε η σχέση εξόδου στα κοντά είναι 4.16 στροφές στην είσοδο με μία στην έξοδο. Στα γρήγορα, η μείωση είναι πολύ λιγότερη (δε ξέρω πόσο δίνει η calmini) αλλά υπάρχει και η διαφορά από το Jimny, οπότε είναι ακόμα μεγαλύτερη (όπως επίσης και στο 4.16 προστίθεται η διαφορά Jimny-Samurai)

Δηλαδή μπορεί να φτάσεις με τρανσφερ από Σαμι και με κιτ 4,16:1 calmini στο 5:1....... από το αρχικό Jimny.  j12




Δηλαδή στο 4.13 του Θωμά με τα γρανάζια από 4.16 που έχει βάλει, πόση είναι η τελική μείωση σε αργά και γρήγορα;
Μήπως πρέπει να πάρει θέση και ο αναφερόμενος κύριος; (και ο Χρήστος νομίζω το ίδιο έχει βάλει)

Ντίνε
σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα, το 4,16 έχει στα μακριά μείωση 1,58, και στα κοντά, 4,16!!!
Αν το βάλεις, θα κοντύνουν 19,8% τα μακριά σου και 93,7% τα κοντά σου.

Θα χρειαστείς και λίγο μεγαλύτερο λαστιχάκι για να έρθει στα ίσα του ;)
Νομίζω ότι το σωστό θα ήταν να το λέγαμε σχέση και όχι μείωση;
Πάντως τώρα που το σκέφτομαι για μείωση πρόκειται...
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοντύματα!!!!
« Απάντηση #89 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 10:25 »
Προσοχή : δεν είναι 4.13 αλλά 413..... Από το Suzuki SAMURAI SJ413   

4.16 είναι με υποδιαστολή (τέσσερα κόμμα δεκαέξι προς 1 δηλαδή  4.16:1)

Γραναζώματα για τρανσφερ Samurai :
- υπάρχει 4.16:1 της calmini  (μείωση 12.2% στο H και 83.6% στο L)
- υπάρχει 4.9:1 της lowrange (μείωση 16% στο H και 115% στο L)   ---- αυτό έχω εγώ
- υπάρχει 5.14:1 της calmini  (μείωση 18.3% στο H και 127% στο L)
- υπάρχει 6.5:1 της calmini  (μείωση 20.2% στο H και 187% στο L)
- υπάρχει 8:1 της lowrange  (μείωση 24% στο H και 250% στο L)


Η μείωση στα γρήγορα δεν είναι τόσο μεγάλη αλλά απαιτείται μεγαλύτερο ελαστικό ΣΙΓΟΥΡΑ.....