0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τάσσοη μόνη "ενδιαφέρουσα" μετατροπή, είναι η τοποθέτηση T-case απο SJ 410 σε παλιό JIMNY.Κονταίνουν 19&17% μακριά-κοντά. Αυτό σημαίνει οτι βάζεις λάστιχα μέχρι 32" (+18%) και η σχέση σου είναι όπως μαμά.
Παράθεση από: SAV στις Δεκέμβριος 08, 2008, 22:02Τάσσοη μόνη "ενδιαφέρουσα" μετατροπή, είναι η τοποθέτηση T-case απο SJ 410 σε παλιό JIMNY.Κονταίνουν 19&17% μακριά-κοντά. Αυτό σημαίνει οτι βάζεις λάστιχα μέχρι 32" (+18%) και η σχέση σου είναι όπως μαμά.και γιατί να μην βάλεις τα κορωνοπίνια του παλιού στο νέο μοντέλο??
Δλδ να αντικαταστήσεις τα (4,300:1) κορωνοπήνια του VVT με αυτά του παλιού (3,909:1)?Αν το κάνεις αυτό, θα μακρύνεις τη μετάδοσή σου κατά 10% κι εδώ μιλάμε για κοντύματα!
Παράθεση από: SAV στις Δεκέμβριος 11, 2008, 19:21Δλδ να αντικαταστήσεις τα (4,300:1) κορωνοπήνια του VVT με αυτά του παλιού (3,909:1)?Αν το κάνεις αυτό, θα μακρύνεις τη μετάδοσή σου κατά 10% κι εδώ μιλάμε για κοντύματα!Ναι αυτό εννοώ